ik kan geen aflveringen van rtlgemist kijken!
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:05

vrijdag 29 oktober 2010 om 13:17

vrijdag 29 oktober 2010 om 15:29
quote:friesegees schreef op 27 oktober 2010 @ 20:36:
Misschien kun je ook dit proberen; Ga naar je C: schijf en klik aan de map Windows->System32->Drivers->ETC en open "hosts" in programma kladblok. Zoek in de lijst de regel 127.0.0.1 nl.sitestat.com en 127.0.0.1 ad.uk.doubleclick.net en verwijder deze. Je wijziging opslaan en voila Wel even je browser opnieuw laden met F5. Hoop dat je probleem opgelost is zo.Bij mij werkte het, thanx had de hoop al bijna opgegeven Nu eindelijk Bntm en expeditie Robinson terugkijken.
Misschien kun je ook dit proberen; Ga naar je C: schijf en klik aan de map Windows->System32->Drivers->ETC en open "hosts" in programma kladblok. Zoek in de lijst de regel 127.0.0.1 nl.sitestat.com en 127.0.0.1 ad.uk.doubleclick.net en verwijder deze. Je wijziging opslaan en voila Wel even je browser opnieuw laden met F5. Hoop dat je probleem opgelost is zo.Bij mij werkte het, thanx had de hoop al bijna opgegeven Nu eindelijk Bntm en expeditie Robinson terugkijken.

vrijdag 29 oktober 2010 om 15:48
quote:emaille schreef op 29 oktober 2010 @ 15:04:
Pfff. Dat allemaal gedaan Teguci, maar nog steeds niks!
Wel heel erg bedankt voor je moeite.
Maar Silverlight stond dus wel tussen de plug-ins?
Ik zal anders vanavond/morgen even met mijn vriend overleggen. Mocht die nog iets weten dan zal ik het hier plaatsen.
Edit: Ik heb nog even voor je gegoogled en kwam op diverse fora de tip over flip4mac/quicktime tegen. Heb je wel Flip4Mac en Quicktime geïnstalleerd op je MAC?
Dit kun je finden in Finder-> Applications
Anders kun je ze via onderstaande links downloaden.
Flip4Mac
Quicktime
Pfff. Dat allemaal gedaan Teguci, maar nog steeds niks!
Wel heel erg bedankt voor je moeite.
Maar Silverlight stond dus wel tussen de plug-ins?
Ik zal anders vanavond/morgen even met mijn vriend overleggen. Mocht die nog iets weten dan zal ik het hier plaatsen.
Edit: Ik heb nog even voor je gegoogled en kwam op diverse fora de tip over flip4mac/quicktime tegen. Heb je wel Flip4Mac en Quicktime geïnstalleerd op je MAC?
Dit kun je finden in Finder-> Applications
Anders kun je ze via onderstaande links downloaden.
Flip4Mac
Quicktime

vrijdag 29 oktober 2010 om 17:25
vrijdag 5 november 2010 om 12:57
vrijdag 5 november 2010 om 20:39
Ook hier hetzelfde probleem! En ook al bij uitzendiggemist. Ik deel de frustratie... en mailen levert inderdaad niets op. De ene dag lijkt het beter te werken dan de andere. Vaak krijg ik bij uitzendinggemist de melding "failed to connect to server". Soms halverwege en uitzending!! Hoe irritant is dat!
Zouden het serverproblemen bij uitzending en rtl gemist zijn?? Het duurt nu al weken
(((
Zouden het serverproblemen bij uitzending en rtl gemist zijn?? Het duurt nu al weken

zaterdag 6 november 2010 om 00:14
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Nadat ik live essentials gedownload had. Alles geprobeerd, silverlight er weer af. Nieuwste er weer op. Andere browsers enz. En terug naar een andere mediaplayer gaat ook niet.
Nu heb ik windows 7 (voorheen vista) en nergens meer last van. Silverlight en vista gaan niet samen is mijn conclusie.
Nu heb ik windows 7 (voorheen vista) en nergens meer last van. Silverlight en vista gaan niet samen is mijn conclusie.
zaterdag 6 november 2010 om 21:54
hmm vaag
Kijk bijna dagelijks rtl gemist ( eerst of firefox of IE) maar nu sinds enkele maanden via opera.
Sinds een week ben ik niet meer gemachtigd om via opera te kijken..
Via IE wass het geen probleem en nu krijg ik ineens melding ( gewoon via IE)dat dat ik niet ben gemachtigd omdat ik in frankrijk woon.
Terwijl ik de programma's gewoon kon kijken.
Wat hebben ze met die site gedaan???
Of ligt het aan mijn pc
Kijk bijna dagelijks rtl gemist ( eerst of firefox of IE) maar nu sinds enkele maanden via opera.
Sinds een week ben ik niet meer gemachtigd om via opera te kijken..
Via IE wass het geen probleem en nu krijg ik ineens melding ( gewoon via IE)dat dat ik niet ben gemachtigd omdat ik in frankrijk woon.
Terwijl ik de programma's gewoon kon kijken.
Wat hebben ze met die site gedaan???
Of ligt het aan mijn pc
zondag 7 november 2010 om 00:17
van een ander forum
gewoon ff met je rechtermuisknop op de speler klikken, dan krijg je een button 'silverlight'. Als je die klikt krijg je een instellingen schermpje voor silverlight. Mijne is engels, maar bij het tabje 'Playback' is een optie 'Enable download and updates to components required for protected content playback.' die je aan kunt vinken..
gewoon ff met je rechtermuisknop op de speler klikken, dan krijg je een button 'silverlight'. Als je die klikt krijg je een instellingen schermpje voor silverlight. Mijne is engels, maar bij het tabje 'Playback' is een optie 'Enable download and updates to components required for protected content playback.' die je aan kunt vinken..
dinsdag 9 november 2010 om 20:53
quote:Taha schreef op 06 november 2010 @ 00:14:
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Nadat ik live essentials gedownload had. Alles geprobeerd, silverlight er weer af. Nieuwste er weer op. Andere browsers enz. En terug naar een andere mediaplayer gaat ook niet.
Nu heb ik windows 7 (voorheen vista) en nergens meer last van. Silverlight en vista gaan niet samen is mijn conclusie.Geldt niet voor iedereen. Ik had juist de problemen alleen bij windows7. Gelukkig met alle tips van dit topic verholpen maar was wel bloed, zweet en tranen zeg voordat ik het voor elkaar had. En ik heb nu Firefox waar ik niet mee kan werken maar daar werkt het dan wel weer mee dus ik moest wat.
Nu heb ik windows 7 (voorheen vista) en nergens meer last van. Silverlight en vista gaan niet samen is mijn conclusie.Geldt niet voor iedereen. Ik had juist de problemen alleen bij windows7. Gelukkig met alle tips van dit topic verholpen maar was wel bloed, zweet en tranen zeg voordat ik het voor elkaar had. En ik heb nu Firefox waar ik niet mee kan werken maar daar werkt het dan wel weer mee dus ik moest wat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 17 november 2010 om 13:13
Tjonge wat een gezeik allemaal met dat RTL XL
Ik heb van alles gedaan maar ik heb een nieuwe versie van Silverlight nodig. Ook geen probleem download ik die krijg ik het verhaal dat hij niet geinstalleerd kan worden.
Ok dan maar eerst even oude versie eraf. En dat doet hij dus niet krijg de melding Kan geen geldige volgorde vinden van de groep patches. Huh???? en dus haalt hij hem er niet af en dus kan ik de update niet installeren en dus kan ik RTL XL niet bekijken.
Kan iemand me hiermee helpen???
Ik heb van alles gedaan maar ik heb een nieuwe versie van Silverlight nodig. Ook geen probleem download ik die krijg ik het verhaal dat hij niet geinstalleerd kan worden.
Ok dan maar eerst even oude versie eraf. En dat doet hij dus niet krijg de melding Kan geen geldige volgorde vinden van de groep patches. Huh???? en dus haalt hij hem er niet af en dus kan ik de update niet installeren en dus kan ik RTL XL niet bekijken.
Kan iemand me hiermee helpen???
maandag 13 december 2010 om 23:00
RTL XL kijken met Google Chrome lukt niet sinds die nieuwe XL-versie. Op IE ging dat nog wel, totdat ik sinds kort ineens de melding kreeg dat ik Silverlight moest installeren (terwijl ik die uiteraard al had). Bij opnieuw installeren kreeg ik de melding dat dat niet ging omdat Silverlight al geinstalleerd was. Maar nog niets kunnen zien.
Uiteindelijk Silverlight eraf gegooid en opnieuw geinstallleerd.
Nu kan ik via IE gelukkig weer RTL XL kijken.
Uiteindelijk Silverlight eraf gegooid en opnieuw geinstallleerd.
Nu kan ik via IE gelukkig weer RTL XL kijken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 5 februari 2011 om 22:03
Helaas bij mij blijft hij niet werken,
ik heb silverligt al verwijderd en opnieuw geinstalleerd,
Maar de player blijft op Close staan.
Geprobeerd op mijn andere laptop (Windows Vista / Windows 7)
Firefox 3.6 en Internet Explorer 8
Maar helaas niks helpt,
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik OpenDNS gebruik tegen over andere mensen waarbij het mogelijk wel werkt.
Ik kan helaas momenteel geen andere DNS gebruiken,
aangezien hij het niet trekt op mijn T-Mobile verbinding...
ik heb silverligt al verwijderd en opnieuw geinstalleerd,
Maar de player blijft op Close staan.
Geprobeerd op mijn andere laptop (Windows Vista / Windows 7)
Firefox 3.6 en Internet Explorer 8
Maar helaas niks helpt,
Het enige wat ik kan bedenken is dat ik OpenDNS gebruik tegen over andere mensen waarbij het mogelijk wel werkt.
Ik kan helaas momenteel geen andere DNS gebruiken,
aangezien hij het niet trekt op mijn T-Mobile verbinding...
vrijdag 20 april 2012 om 12:47
Ik heb ook een probleem met RTL-gemist, maar het schijnt dat alle programmas bij mij niet werken..ik ziet nu in Griekenland dus ik denk dat dit het probleem is want na het loaden staat er "this material is not available in Greece." Weet er iemand mischien waar ik anders een gemiste programma kan kijken??
vrijdag 20 april 2012 om 16:21
Ik heb tegenwoordig vaak dat het programma zomaar stopt. Dan is het of hij even moet 'denken' maar hij blijft daarna stilstaan.
En als ik dan vanaf het begin opnieuw opstart, kan ik niet altijd op een ander moment beginnen dus dan moet ik alles nog een keer kijken. (dat doe ik dan dus niet)
En als ik dan vanaf het begin opnieuw opstart, kan ik niet altijd op een ander moment beginnen dus dan moet ik alles nog een keer kijken. (dat doe ik dan dus niet)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain