ik kan geen aflveringen van rtlgemist kijken!

22-10-2010 16:34 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren Expeditie Robinson gemist en wou hem net terugkijken maar Rtlgemist werkt niet bij mij. Ik moest Silverlight downloaden en dat heb ik gedaan maar nu staat er bij elk programma waar ik op klik: Closed, het programma opent zich dan niet. Meer mensen last van? Of doe ik wat fout?
Neeee da's alleen voor oudere afleveringen toch? De aflevering van afgelopen woensdag is als het goed is gratis. Zo was het tenminste altijd al.
Ik had vanochtend hetzelfde en moet een update doen van Silverlight. Daarna kon ik weer kijken...
Nee hier doet niets het. Ik heb het ook op het andere topic gemeld. Ik hoop dat ik een tip vind om het op te lossen want alles deed het voordat hij vervangen was. En nu niets meer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier werkt de site ook niet meer. Heb Silverlight opnieuw geinstalleerd, browser opnieuw opgestart en nu niks. Heb gisteren nog wel iets terug kunnen kijken, maar vandaag kreeg ik alleen een wit scherm.

De systeemcheck die je kunt doen, geeft groen licht.

Wel jammer, maar ik ga er een beetje van uit dat het opstartproblemen van de nieuwe site zijn.. hoop ik.. Ook omdat zoveel mensen er dus blijkbaar last van hebben.
Ik kon ook niks terugkijken idd,..

Maar.. Via youtube kan je wél veel terugkijken! Tip!
quote:verademuis schreef op 22 oktober 2010 @ 17:11:

Je kunt trouwens niet alles kijken. Programma's uit het buitenland en films lukken niet. Daarbij krijg ik de melding 'We are sorry to inform you that due to rights restictions, this material is not available in Egypt.' Jammer, je hebt gelijk, ik had de gelukkige huisvrouw willen kijken, maar kan idd hier in Ierland niet.

GTST doet het trouwens wel gewoon voor me.
quote:Awnye schreef op 22 oktober 2010 @ 22:09:

[...]

Jammer, je hebt gelijk, ik had de gelukkige huisvrouw willen kijken, maar kan idd hier in Ierland niet.Ow das balen, die wou ik vandaag gaan kijken
Waarschijnlijke oplossing:

Firefox en IE: Privénavigatie stoppen, en zorgen dat de browser cookies opslaat.

Ik had ook problemen, maar bij mij werkt het weer.
Helaas heeft die oplossing bij mij niet gewerkt.

Iemand anders nog suggesties wat ik zou kunnen doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik wacht ook nog op de gouden tip :D Heb Rtlgemist gisterochtend gemaild maar nog geen antwoord gekregen.
Hier ook niks.

Sinds RTL XL is, kan ik niks meer terugkijken.

Alles is up to date,maar nog steeds de melding dat ik Silverlight moet downloaden.

Er zijn heel veel klachten op diverse fora hierover.

Het ligt echt niet aan jullie pc's,laptops, windowsversies.

Het ligt aan RTL XL.
quote:chanella1 schreef op 23 oktober 2010 @ 15:39:

Ik wacht ook nog op de gouden tip :D Heb Rtlgemist gisterochtend gemaild maar nog geen antwoord gekregen.

Ik heb ze wel eens vaker gemaild maar echt in jaren nog nooit mail terug gehad. Hoop daar niet op.

Ik heb ook de nieuwste Silverlight, tijd staat goed, instelling die ik van Xan had gehoord staat goed dat ik cookies end kan ontvangen, alles en alles op 2 verschillende browsers geprobeerd, het lukt niet. En echt pas toen xl kwam. Al jaren kijk ik echt dagelijks kookprogramma' s op de herhaling. Ik baal zo verschrikkelijk.
Hier idem dito ,met die nieuwe site werkt alleen de voorreclame nog.
Check dit ff..

http://www.rtl.nl/system/systemcheck/
Ja Elle, ik krijg ook de voorreclame en dan doet mijn hart een sprongetje om vervolgens te lezen over die error 4001.

Dank je Sander, ik ga je link even checken, ik laat het weten.

Thanks.
quote:SandervdNeut schreef op 23 oktober 2010 @ 16:12:

Check dit ff..

http://www.rtl.nl/system/systemcheck/

Even een dombo vraagje, ik krijg deze melding met jouw link;

Geschikte video plugin

Een deel van de video's op onze site kan alleen bekeken worden met Windows Media Player. Je beschikt niet over de nieuwste versie van Windows Media Player. Download de nieuwste versie.

Maar ik heb de nieuwste versie windows 7 sinds 2 weken van de fabriek, ik heb van de week windows updates gedownload, wat hij ook zelf doet maar voor het geval dat. En van de week Java, Silverlight en Windows media Player geupdated.

Nou weet ik niet wat ik in de lange lijst moet aanklikken, weet jij het aub?
Ik baal met je mee.

Hier is het Eredivisie live en dan programma's waar ze praten over voetbal, dus was ik dolgelukkig met die Uitzendingen gemist.

En nu ben ik dus doodongelukkig.

Die tip van de filmpjes op YouTube te bekijken moet ik dan maar gaan doen.

Ook ik heb die tip van Xan gedaan.Niks.

Ik heb ze al een aantal malen gemaild en dan krijg je een mailtje terug, zo'n automatisch ding.

Volgens vele fora klagers hebben die ook gemaild...ze zullen weten dat er aan hun site iets niet goed is.
bij mij doet as the world turns het ook al niet
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 oktober 2010 @ 16:19:

[...]

Even een dombo vraagje, ik krijg deze melding met jouw link;

Geschikte video plugin

Een deel van de video's op onze site kan alleen bekeken worden met Windows Media Player. Je beschikt niet over de nieuwste versie van Windows Media Player. Download de nieuwste versie.

Maar ik heb de nieuwste versie windows 7 sinds 2 weken van de fabriek, ik heb van de week windows updates gedownload, wat hij ook zelf doet maar voor het geval dat. En van de week Java, Silverlight en Windows media Player geupdated.

Nou weet ik niet wat ik in de lange lijst moet aanklikken, weet jij het aub?

Ja ik heb precies hetzelfde, ik had het nog niet getest voordat ik het hier postte;)

Helpt dus idd helemaal niks, denk dat we moeten afwachten totdat rtl zelf met een oplossing komt, wilde een mail naar ze sturen via hun service alleen ik kreeg een mail terug met dat deze niet verzonden kon worden. Succes ermee!
Nee hier idem. Op de rtl site staat een link voor de nieuwste Windows media player 11 maar die doet niets. En ik heb windows 7 en op internet de laatste versie maar rtl blijft aangeven dat ik niet de laatste versie heb.

En idd, rtl kan je niet mailen. Hoewel dat toch geen zin heeft want ik heb nog nooit antwoord terug gehad. Goh wat baal ik hiervan zeg.
RTLen sbs ed kan ik wel kijken via uitzendinggemist op hun site maar niet de uitzendinggemist.nl van nederland 1,2 en 3,heeft iemand dat ook?
de vrijdagaflevering van ATWT staat er niet op,de vorigen wel die kan ik wel zien.

He kan project catwalk nu mooi weer zien:-))
Yesss bij uitzendinggemist.nl kon ik weer kiezen uit oude site en nieuwe site,oude site weer aangeklikt en ik krijg alles weer te zien!!!!
quote:ElleMichelle schreef op 24 oktober 2010 @ 13:05:

RTLen sbs ed kan ik wel kijken via uitzendinggemist op hun site maar niet de uitzendinggemist.nl van nederland 1,2 en 3,heeft iemand dat ook?Wel gehad. Toen heb ik op aanraden van Xander Chrome eruit gegooid en Firefox genomen. Toen had ik het weer. Maar ik heb weer dat ik rtlgemist niet kan zien en die keek ik veel voor de kookprogramma' s.
oH , ik had nog niet op f5 gedrukt, beetje te late posting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven