ik kan geen aflveringen van rtlgemist kijken!

22-10-2010 16:34 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren Expeditie Robinson gemist en wou hem net terugkijken maar Rtlgemist werkt niet bij mij. Ik moest Silverlight downloaden en dat heb ik gedaan maar nu staat er bij elk programma waar ik op klik: Closed, het programma opent zich dan niet. Meer mensen last van? Of doe ik wat fout?
Net geprobeerd, ook opnieuw Silverlight geinstalleerd, moest toen wel de browser opnieuw opstarten voordat hij het deed.

Ow, en als hij het wel doet, je kan nu gratis 'De gelukige huisvrouw' kijken.Succes
Ik heb net ook geinstalleerd,fijn he! moest ook browser opnieuw opstarten...
Ik heb hem wel opnieuw opgestart hoor. Ik kan alleen geen enkel filmpje bekijken omdat linkonder het schermpje closed staat maar daar hebben jullie dus geen last van?? Ik zal wel iets raars hebben gedaan, weten jullie wat er aan te doen is?
nee, geen idee. PC helemaal opnieuw opstarten? Ik heb ook wel eens dat het niet werkt op een van de site om programma's terug te kijken. Heb je al op uitzendinggemist.nl of bij net5.nl ofzo gekeken of je daar hetzelfde hebt?
Sorry, kan je niet helpen. Ligt niet aan de site zelf, want ik kan wel direct ER terugkijken... Ik zal nog niet verklappen wie er uit gaat. ;) Succes!
Thanks Shiva, wacht nog steeds in spanning :D Uitzendinggemist en youtube kan ik wel gewoon bekijken, heel vreemd..
Sinds de site van RTLgemist is veranderd in RTL XL, kan ik geen afleveringen meer terugkijken. De player laadt wel, maar de aflevering niet. Wat moet ik doen? Doet hij het bij jullie wel?

Ik moet er wel bij zetten dat ik momenteel in Egypte zit.
Iemand?
Nope, hij doet het bij mij ook niet. Of iig de films, de rest nog niet gekeken. Maar tot de nieuwe versie had ik hem wel en nu niet meer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Egypte? Nee, dan kan je de uitzendingen niet bekijken ivm copyrights
Bij mij doet ie het gewoon hoor.

Misschien is je computer niet 'sterk' genoeg?
Ow das balen, ik had me ook voorgenomen om vanavond ER te kijken..

Ik ga effe kijken of ik problemen heb.
mn laptop is heel nieuw, dus daar zal het niet aan liggen.

@Xander: in de vroige versie van rtlgemist kon ik wel gewoon alles zien hier in Egypte :S
Ik zie dit topic steeds terugkomen, dus blijkbaar hebben meer mensen er last van.

Ik heb alleen die topics niet gelezen, dus weet niet hoe en wat; misschien kan je ze terugvinden via de search-balk.
Je moet de silverlight player installeren en dan je browser opnieuw opstarten. Hoop dat dat in Egypte ook werkt!
quote:Xander68 schreef op 22 oktober 2010 @ 16:44:

Egypte? Nee, dan kan je de uitzendingen niet bekijken ivm copyrightsIk kan in Kreta wel gewoon kijken hoor
bij mij doet hij het ook niet en blijft hij ook op closed staan :S
Ik woon in NL en Xan heeft Silver-huppelepup geinstalleerd maar ik kan ook niets meer zien. Geen programma en geen films.

En heb voor uitzendinggemist een andere browser genomen, en nu kan ik die andere niet meer zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nope hier doet tie het,

Ik zie wel dat de hele site vernieuwd is. En er staat een soortgelijk topic op Digi, mischien daar een oplossing.
Ik kan ook niks meer zien sinds dat nieuw is bij rtl4...
En ik zit in Egypte en kan wel rtlgemist kijken. Ben nu toevallig Expeditie Robinson aan het kijken en heb vanmorgen So you think you can dance en The voice of Holland gekeken. Geen problemen hier (Cairo). Welke internetprovider heb je? Of ben je op vakantie en zit je bij een hotel/restaurant/cafe o.i.d.?
Ik heb de nieuwe versie nog niet gezien (denk ik), maar over het algemeen is het een beetje hit & miss bij RTL Gemist vind ik. Heb regelmatig dat ik een bepaalde aflevering van die avond niet kan zien terwijl het de volgende avond weer geen enkel probleem is. Heel vreemd.

Buitenland heeft er niets mee te maken inderdaad.
Je kunt trouwens niet alles kijken. Programma's uit het buitenland en films lukken niet. Daarbij krijg ik de melding 'We are sorry to inform you that due to rights restictions, this material is not available in Egypt.' Met programma's die uit Nederland komen heb ik geen problemen op dit moment.

Ik weet ook dat ik vorig jaar van So you think you can dance niet de hele uitzending kon kijken, maar wel de losse fragmenten. Zo kon ik in principe alles wel kijken, maar kreeg ik wel telkens reclame voor elke dans. Op zich niet heel erg als je toch niets beters te doen hebt.

En zoals Awnye zegt, soms lukt het de ene dag wel en de volgende dag niet.
Ik moet er nu opeens voor betalen

SOS Sonja kost 1 euro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven