ik kan geen aflveringen van rtlgemist kijken!
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:05
vrijdag 22 oktober 2010 om 09:49

vrijdag 22 oktober 2010 om 16:54
Ik woon in NL en Xan heeft Silver-huppelepup geinstalleerd maar ik kan ook niets meer zien. Geen programma en geen films.
En heb voor uitzendinggemist een andere browser genomen, en nu kan ik die andere niet meer zien.
En heb voor uitzendinggemist een andere browser genomen, en nu kan ik die andere niet meer zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

vrijdag 22 oktober 2010 om 17:00
En ik zit in Egypte en kan wel rtlgemist kijken. Ben nu toevallig Expeditie Robinson aan het kijken en heb vanmorgen So you think you can dance en The voice of Holland gekeken. Geen problemen hier (Cairo). Welke internetprovider heb je? Of ben je op vakantie en zit je bij een hotel/restaurant/cafe o.i.d.?

vrijdag 22 oktober 2010 om 17:04
Ik heb de nieuwe versie nog niet gezien (denk ik), maar over het algemeen is het een beetje hit & miss bij RTL Gemist vind ik. Heb regelmatig dat ik een bepaalde aflevering van die avond niet kan zien terwijl het de volgende avond weer geen enkel probleem is. Heel vreemd.
Buitenland heeft er niets mee te maken inderdaad.
Buitenland heeft er niets mee te maken inderdaad.
vrijdag 22 oktober 2010 om 17:11
Je kunt trouwens niet alles kijken. Programma's uit het buitenland en films lukken niet. Daarbij krijg ik de melding 'We are sorry to inform you that due to rights restictions, this material is not available in Egypt.' Met programma's die uit Nederland komen heb ik geen problemen op dit moment.
Ik weet ook dat ik vorig jaar van So you think you can dance niet de hele uitzending kon kijken, maar wel de losse fragmenten. Zo kon ik in principe alles wel kijken, maar kreeg ik wel telkens reclame voor elke dans. Op zich niet heel erg als je toch niets beters te doen hebt.
En zoals Awnye zegt, soms lukt het de ene dag wel en de volgende dag niet.
Ik weet ook dat ik vorig jaar van So you think you can dance niet de hele uitzending kon kijken, maar wel de losse fragmenten. Zo kon ik in principe alles wel kijken, maar kreeg ik wel telkens reclame voor elke dans. Op zich niet heel erg als je toch niets beters te doen hebt.
En zoals Awnye zegt, soms lukt het de ene dag wel en de volgende dag niet.