ING phishing mails
dinsdag 19 april 2011 om 15:24
quote:Ste_ schreef op 19 april 2011 @ 15:20:
Wat raar dat je ze krijgt terwijl je geen klant bent. Ik zit namelijk wel bij de ING, en ik krijg ze helemaal nooit.
Die lui weten toch niet waar jij je bankrekening hebt.
Jouw provider zal een betere spamfilter hebben. Heeft i.i.g. niets te maken met waar je een bankrekening hebt.
Gewoon, nooit reageren op email van banken. Niet doen, nooit. Als er iets is, sturen ze maar een brief.
Wat raar dat je ze krijgt terwijl je geen klant bent. Ik zit namelijk wel bij de ING, en ik krijg ze helemaal nooit.
Die lui weten toch niet waar jij je bankrekening hebt.
Jouw provider zal een betere spamfilter hebben. Heeft i.i.g. niets te maken met waar je een bankrekening hebt.
Gewoon, nooit reageren op email van banken. Niet doen, nooit. Als er iets is, sturen ze maar een brief.
dinsdag 19 april 2011 om 15:25
dinsdag 19 april 2011 om 15:38
Ze vliegen me echt om de oren de laatste dagen, vandaag al vier. Ik stuur ze door naar ing@ing.nl als melding, zodat men daar op de hoogte is (ik ben vast niet de enige, denk ik, maar je weet maar niet).
donderdag 28 april 2011 om 12:47
Nou, ik krijg meldingen dat ik mijn credit-card beter kan laten beveiligen. Ook dat mijn internet bankieren bij ING is geblokkeerd.
Ik gebruik dat helemaal niet, omdat ik het juist zo'n klote beveiliging vind. Ik open de berichten ook niet en weet niet wat er in staat.
Via hotmail komen bij mij die berichten allemaal in de bak "ongewenst". Ze moeten dus wel afkomstig zijn via een bekeken site.
Toch wat minder links van dit forum aanklikken, denk ik.
Ik gebruik dat helemaal niet, omdat ik het juist zo'n klote beveiliging vind. Ik open de berichten ook niet en weet niet wat er in staat.
Via hotmail komen bij mij die berichten allemaal in de bak "ongewenst". Ze moeten dus wel afkomstig zijn via een bekeken site.
Toch wat minder links van dit forum aanklikken, denk ik.