Internetvriend + ouders

23-08-2019 14:38 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb iets langer dan 2 maanden geleden iemand ontmoet op Yubo, een app om een vrienden te maken over het internet. Hij woont in Engeland. We (video)bellen elke dag en nu komt hij toevallig volgende maand naar Nederland. Ik ben 17 en hij is 19 dan. Ik heb alleen nog nooit eerder een vriendje gehad en ik weet ook helemaal niet hoe ik dit moet brengen aan mijn ouders, aangezien ze best wel anti-internet zijn. Iemand tips hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
Maar wat heb je nou aan je ouders verteld?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
26-08-2019 07:34
Maar wat heb je nou aan je ouders verteld?
Nog niks. Ik weet niet hoe.
Xvivaloverx schreef:
25-08-2019 20:10
Ik zat ook totaal niet op het internet om te 'gaan zitten flirten'. Het is nou eenmaal zo gelopen. Naar mijn idee is hij het ook helemaal waard. Bovendien had hij voor mij 3 jaar lang een relatie met een meisje uit Griekenland. Dat een langeafstandsrelatie voor jou onmogelijk lijkt, is niet mijn probleem. ;)
Je kan wel bijdehant gaan doen maar jij bent hier degene die niet eens aan haar ouders durft te vertellen dat je iemand gaat ontmoeten. Iemand die het volgens jou helemaal waard is, ook al heb je hem nog nooit ontmoet en heb je geen idee wie hij is.
Hoe zie jij dan die langeafstandsrelatie voor je? ;) ;)

En dat hij 3 jaar lang een relatie had met iemand uit Griekenland zou voor mij zelfs een afknapper zijn. Want hoe vaak heeft hij haar dan gezien? Zal vast niet ieder weekend geweest zijn. Dit is dus zo iemand die graag een whatsapp/internet relatie heeft en/of geen succes heeft in zijn eigen omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven