Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum

18-12-2021 11:08 900 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen

Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Afbeelding

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

:photo: Hall of Fame :photo:

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Zou je hier aan mee willen doen?

Totaal aantal stemmen: 121

Ja, leuke tijdvulling (39%)
Nee, ik haat challenges (7%)
Ik wil wel mee stemmen voor de gezelligheid (54%)
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Nice! Leuk topic
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Vanochtend wezen fotograferen. Macrolens erop en kruipen over de grond op zoek naar mossen. Deze ieniemienie ruighaarmossen zijn zo mooi kleurrijk. Kan je alleen zien als je er met je neus op zit/ligt

Afbeelding
Wat een leuke, creatieve foto’s weer. Wordt weer moeilijk kiezen.
Wow, IBIopviva en koreveen.
Mooi Koreveen!

Ik baal want mijn telefoon met redelijke camera is kaduuk. Nu moet ik het doen met mijn oude telefoon met slechte camera. Nou ja.
Afbeelding
Wat een mooie foto's allemaal. Die lucht, dat mos 😍
Kleur!

[url=https://postimg.cc/ns0NZQjn]
Aaarh waarom lukt het niet
Zo dan?

[url=https://postimg.cc/ns0NZQjn]
Wie plakt 'm voor me? :'(
De foto van vuurenvlam:

Afbeelding
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dank je wel! Snap er niks van, precies hetzelfde gedaan als met de eerste foto
Hebben jullie trouwens ook een bubs foto's die kanshebber waren om ingestuurd te worden maar die het toch niet zijn geworden? Misschien ook leuk om die te laten zien? Ben wel benieuwd :)

Dit zijn de mijne:

[url=https://postimg.cc/F1YT66hW]
Vuurenvlam62 schreef:
24-01-2022 16:58
Hebben jullie trouwens ook een bubs foto's die kanshebber waren om ingestuurd te worden maar die het toch niet zijn geworden? Misschien ook leuk om die te laten zien? Ben wel benieuwd :)

Dit zijn de mijne:

Wat grappig dat jij zo werkt! Nee, ik heb bepaald wat ik op de foto wilde en toen daarvoor een moment gezocht.
Vuurenvlam62 schreef:
24-01-2022 16:42
Dank je wel! Snap er niks van, precies hetzelfde gedaan als met de eerste foto
Je mag nog geen plaatjes plakken, omdat je nog geen 300 berichten hebt geplaatst onder deze nick.

Maar misschien kun je het als hofleverancier van het fototopic met de mods op een akkoordje gooien?
Lady*Voldemort schreef:
24-01-2022 17:01
Je mag nog geen plaatjes plakken, omdat je nog geen 300 berichten hebt geplaatst onder deze nick.

Maar misschien kun je het als hofleverancier van het fototopic met de mods op een akkoordje gooien?
Oh ja dat is het :facepalm: Dan moet ik maar snel overal gaan posten
Ik hou het thema in mijn hoofd als ik ga wandelen of fietsen en als ik dan iets zie wat met het thema te maken heeft, dan probeer ik daar een leuke foto van te maken. Ook een manier om anders om je heen te kijken.
Vuurenvlam62 schreef:

Dit zijn de mijne:

Ik heb alleen mislukte plannen :proud:

Bij water wilde ik het forum laten verzuipen/doorweken.
Maar de regenplas was alweer in de grond getrokken en in de wasbak bleek het papier ook totaal ongeschikt.
Ook de prop inde wasmand en poging het in een bedruppelde wasmachine achter het raam te laten zien was mwow…..
Toen heb ik besloten dat het beter is om te genieten van de bijdragen van anderen.

Snap je?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
24-01-2022 17:19
Ik heb alleen mislukte plannen :proud:

Bij water wilde ik het forum laten verzuipen/doorweken.
Maar de regenplas was alweer in de grond getrokken en in de wasbak bleek het papier ook totaal ongeschikt.
Ook de prop inde wasmand en poging het in een bedruppelde wasmachine achter het raam te laten zien was mwow…..
Toen heb ik besloten dat het beter is om te genieten van de bijdragen van anderen.

Snap je?
Nee, ik snap het niet zo goed, geloof ik. Misschien moet je je lat wat lager leggen, eroverheen springen en je foto's insturen. Je plannen klinken echt superleuk.
Brokkel schreef:
24-01-2022 17:25
Nee, ik snap het niet zo goed, geloof ik. Misschien moet je je lat wat lager leggen, eroverheen springen en je foto's insturen. Je plannen klinken echt superleuk.
In mijn oorspronkelijke bericht stond die foto ook, dwz een poging om hem te plaatsen, lukte niet. Zie dat maar als teken van boven dat ze het met mij eens zijn :proud:
Vuurenvlam62 schreef:

Dit zijn de mijne:

Nee, wel ideeën, maar nog geen tijd om ze uit te voeren :facepalm:

Mooie foto's zie ik al voorbij komen!
Lady*Voldemort schreef:
24-01-2022 17:01

200 toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
hagelslagjes schreef:
24-01-2022 17:13
Ik hou het thema in mijn hoofd als ik ga wandelen of fietsen en als ik dan iets zie wat met het thema te maken heeft, dan probeer ik daar een leuke foto van te maken. Ook een manier om anders om je heen te kijken.
Ik had wel een paar ideeën voor ik op pad ging. We hebben hier een hofje met heel veel gekleurde vogelhuisjes, dat was mijn eerste idee. Maar het was minder kleurrijk dan in mijn herinnering. De gekleurde lampen en de lappen stof kwam ik meer toevallig tegen.
Ik vind het ook leuk dat je heel anders gaat kijken :)
IBIopviva schreef:
21-01-2022 21:21
Afbeelding

Leuk thema! Hopelijk is dit een foto die eronder valt?
Ik kan deze foto niet zien.
Jullie blijkbaar wel. Gek.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven