Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum
zaterdag 18 december 2021 om 11:08
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.
Hall of Fame
Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 25 januari 2022 om 13:55
Heel bijzonder om dat zo te zien. Mooi.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
woensdag 26 januari 2022 om 10:57
Komt allemaal door die gestolen druppel foto van jou.Vuurenvlam62 schreef: ↑26-01-2022 10:45Aah ik lees op een ander topic dat het ons aan creativiteit ontbreekt![]()

Nee, grapje natuurlijk. Mensen moeten niet zo zeuren en dan maar gewoon met hun eigen inzending komen.
woensdag 26 januari 2022 om 11:04
woensdag 26 januari 2022 om 11:05
Prachtige kleuren - voor mij hoeft het niet kleiner hoor.firedraakje schreef: ↑25-01-2022 21:37Hoop dat het zo werkt en jullie de foto ook kunnen zien!
Hij lijkt op mijn scherm veel groter dan de andere foto's - moet ik hem nog kleiner maken ofzo?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.â€
woensdag 26 januari 2022 om 11:17
En laat ik nou net toevallig jouw foto's een uitzondering vindenVuurenvlam62 schreef: ↑26-01-2022 10:45Aah ik lees op een ander topic dat het ons aan creativiteit ontbreekt![]()

Honey, you should see me in a crown
woensdag 26 januari 2022 om 11:48
Het waren wel professionele fotografen die aan het woord waren, dus ach. Ik vind het leuk om te zien hoe iedereen zijn best doet een mooie foto te maken

woensdag 26 januari 2022 om 12:01
Oh, ik weet welk topic je bedoelt.Vuurenvlam62 schreef: ↑26-01-2022 11:48Het waren wel professionele fotografen die aan het woord waren, dus ach. Ik vind het leuk om te zien hoe iedereen zijn best doet een mooie foto te maken![]()

woensdag 26 januari 2022 om 12:12
Vuurenvlam62 schreef: ↑26-01-2022 10:45Aah ik lees op een ander topic dat het ons aan creativiteit ontbreekt![]()
Ook op dit forum?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 26 januari 2022 om 13:11
woensdag 26 januari 2022 om 13:34
Misschien had ik nog een knipogende smiley achter de huilende smiley in mijn bericht moeten plaatsen
Het ging in dat topic inderdaad over de creativiteit die de professionele fotograaf onderscheidt van de hobbyfotograaf. Een forummer verwees toen naar dit topic als voorbeeld waar het die creativiteit ontbreekt.
En wij zijn inderdaad gewoon een stel hobbyisten, dus verder no big deal

Het ging in dat topic inderdaad over de creativiteit die de professionele fotograaf onderscheidt van de hobbyfotograaf. Een forummer verwees toen naar dit topic als voorbeeld waar het die creativiteit ontbreekt.
En wij zijn inderdaad gewoon een stel hobbyisten, dus verder no big deal

woensdag 26 januari 2022 om 13:55
Ik snap je nu volkomen.
Ik ga ook maar genieten van anderen. Blijkbaar is een beetje plezier hebben, jezelf uitdagen in de ogen van een ander 'niet creatief'. En nee, ik denk niet dat ik een goede fotograaf ben of dat ik het perfecte plaatje schiet. Maar het plezier dat ik had, is nu wel weg.
woensdag 26 januari 2022 om 14:16
Dat hoeft toch niet joh> Ik trek me er niks van aan. Dit is een topic om wat vrolijker door de sombere corona tijden door te komen. Dat staat ook duidelijk in de OP.
De kritiek is niet voor ons maar als voorbeeld dat een echte fotograaf die er zijn centen mee verdient het beter moet doen dan wij. Nou dat lijkt me ook wel duidelijk aangezien je in dit topic ook met mobielfoto's mee mag doen.
Chill out
De kritiek is niet voor ons maar als voorbeeld dat een echte fotograaf die er zijn centen mee verdient het beter moet doen dan wij. Nou dat lijkt me ook wel duidelijk aangezien je in dit topic ook met mobielfoto's mee mag doen.
Chill out

Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 26 januari 2022 om 14:31
Nee joh, je vat het helemaal verkeerd op.Brokkel schreef: ↑26-01-2022 13:55Ik snap je nu volkomen.
Ik ga ook maar genieten van anderen. Blijkbaar is een beetje plezier hebben, jezelf uitdagen in de ogen van een ander 'niet creatief'. En nee, ik denk niet dat ik een goede fotograaf ben of dat ik het perfecte plaatje schiet. Maar het plezier dat ik had, is nu wel weg.
De foto’s hier zijn gewoon mooi en daar genieten degenen die ze maken en degenen die er naar kijken van.
En degenen die hier posten werden echt niet afgekraakt ofzo.
Het ging erom dat iemand die zijn beroep ervan wil maken meer te bieden moet hebben dat enkel een mooi plaatje.
De foto’s hier blijven leuk, met plezier, ietwat uitgedaagd om iets te vinden enz.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 26 januari 2022 om 14:37
Laat je niet kennen joh! Was een kwestie van tijd op dit forum voordat iemand wat lulligs zou zeggen. Er werd m.i. ook niet gesteld dat het helemaal niet creatief is, maar niet genoeg voor professioneel niveau. Tja, daar doen we het ook niet voor… Was juist wel blij verrast met de overwegend positieve reacties op dit topic, en uiteindelijk doen we het voor onze eigen lol toch?
woensdag 26 januari 2022 om 14:59

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in