Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum

18-12-2021 11:08 900 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen

Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Afbeelding

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

:photo: Hall of Fame :photo:

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Zou je hier aan mee willen doen?

Totaal aantal stemmen: 121

Ja, leuke tijdvulling (39%)
Nee, ik haat challenges (7%)
Ik wil wel mee stemmen voor de gezelligheid (54%)
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Frederika-Jael schreef:
06-01-2022 13:20
Haha, ik dacht 'huh, thema was toch water' :facepalm: :-D
Ik dacht: wolk = vorm van water…
Frederika-Jael schreef:
06-01-2022 13:21
Ik vind alle foto's heel mooi, maar ik hou toch het meeste van een beetje raar. Dus ga waarschijnlijk nooit winnen.
Maakt toch niet uit. Ik vond die van jou bij het vorige thema ook heel leuk bedacht. Gewoon leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen invulling geeft:)
Mooie foto’s weer. Wordt lastig kiezen.
Frederika-Jael schreef:
Ik vind alle foto's heel mooi, maar ik hou toch het meeste van een beetje raar. Dus ga waarschijnlijk nooit winnen.
Raar kan juist heel leuk zijn!
tvp
Herfstdag schreef:
06-01-2022 14:50
Ja, dat dacht ik ook direct!
ik zou graag meedoen, maar eh: hoe kan ik foto;s hier plaatsen? (kon de functie na lang zoeken nog niet vinden)
If your life feels like a rocky, bumpy mess, just remember: people gaze at the Grand Canyon in awe- C. Celini
Frederika-Jael schreef:
Ik vind het leuk om diverse foto's te zien. Ook rare, al zou ik je vorige foto zelf niet classificeren als raar. Wel als origineel. Of het 'win-waardig' is, daar heb je toch niet zo veel invloed op, denk ik. De reden waarom ik mee doe is om weer bezig zijn met 'anders kijken'. Ik hoop dat je mee blijft doen!
Herfstdag schreef:
En sneeuw ook
kers schreef:
06-01-2022 19:12
ik zou graag meedoen, maar eh: hoe kan ik foto;s hier plaatsen? (kon de functie na lang zoeken nog niet vinden)
Foto's ergens online plaatsen, bijvoorbeeld hier: https://nl.imgbb.com/

Dan de foto uploaden, adres van afbeelding kopiëren en dan hier plaatsen, tussen [ img ] en [ / img ] (zonder spaties, uiteraard).
Wat leuk bedacht, Male.

Ik ben enthousiast amateurfotograaf en ga er zoveel mogelijk op uit. Ook voor de ontspanning naast m’n drukke baan.

Mooie inzendingen al en leuk om de verschillende invullingen van het thema te zien!

Even uitvogelen hoe ik m’n foto’s hier kan krijgen…
Herfstdag schreef:
Ja snap hem had het over 'dit is de foto van [een] herfstdag'
Frederika-Jael schreef:
06-01-2022 19:36
Ja snap hem had het over 'dit is de foto van [een] herfstdag'
Oh, hahaaha, dat had ik nog niet zo gezien :proud:
Leuk, ik wil misschien ook wel meedoen als ik durf! En anders sowieso meestemmen :)
Wauw wat een mooie foto's al! Nu al moeilijk om te kiezen welke ik de mooiste vind, en dan zijn we nog maar 2 dagen bezig met dit thema! Ben heel benieuwd wat er nog gaat komen.

Ik hoop zelf dat ik voor de 15e nog de kans heb om richting zee ( :heart: ) te gaan voor een mooie foto (en om lekker uit te waaien natuurlijk). Maar anders heb ik nog wel wat ideeën die ik meer in mijn omgeving kan uitvoeren :).
Ik heb een statief en een soort macrolens constructie, welke ik eigenlijk bijna nooit gebruik. Lijkt me ook gaaf om dat eens op water druppels los te laten.

@ appie, gewoon mee doe hoor! Alle foto's worden enthousiast ontvangen hier
koreveen schreef:
06-01-2022 19:23

Even uitvogelen hoe ik m’n foto’s hier kan krijgen…
voel je welkom!
Ik doe het met mijnalbum.nl
apppie schreef:
06-01-2022 19:40
Leuk, ik wil misschien ook wel meedoen als ik durf! En anders sowieso meestemmen :)
gewoon meedoen. Lockdownvermaak :)
Polarvide schreef:
06-01-2022 21:08
Wauw wat een mooie foto's al! Nu al moeilijk om te kiezen welke ik de mooiste vind, en dan zijn we nog maar 2 dagen bezig met dit thema! Ben heel benieuwd wat er nog gaat komen.

Ik hoop zelf dat ik voor de 15e nog de kans heb om richting zee ( :heart: ) te gaan voor een mooie foto (en om lekker uit te waaien natuurlijk). Maar anders heb ik nog wel wat ideeën die ik meer in mijn omgeving kan uitvoeren :).
Ik heb een statief en een soort macrolens constructie, welke ik eigenlijk bijna nooit gebruik. Lijkt me ook gaaf om dat eens op water druppels los te laten.

@ appie, gewoon mee doe hoor! Alle foto's worden enthousiast ontvangen hier
Leuk!
Ik heb een macro functie op mijn mobiel, die heb ik nu gebruikt. Maar mijn hand bewoog en de tak bewoog dus super scherp is het allemaal niet.
Maar ik vind het allang leuk dat ik nu doelgericht op pad ga om dingen te proberen :D
nou jongens, ik krijg mijn foto niet geplaatst. Heb alle opties geprobeerd van de uploadpagina die iemand hierboven plaatste. Maar ik krijg geen afbeelding in dit topic.

Hier een link: https://ibb.co/TRWv42t
vutje wijzigde dit bericht op 07-01-2022 11:24
86.42% gewijzigd
Vutje schreef:
07-01-2022 11:21
Afbeelding
Afbeelding
Vutje schreef:
nou jongens, ik krijg mijn foto niet geplaatst. Heb alle opties geprobeerd van de uploadpagina die iemand hierboven plaatste. Maar ik krijg geen afbeelding in dit topic.

Je gaat naar de link. Op de foto klik je met je rechtermuisknop en dan kies je voor 'adres van afbeelding kopiëren'.

Dan klik je in dit typvenster op het icoontje van het plaatje en dan plaats je tussen [ img ] en [ / img ] dat wat er onder je ctrl-v zit.
Vutje schreef:

Dat komt omdat je de link tussen de img plaatst en niet 'adres van afbeelding'. Je bent er bijna :)
Wat een heerlijke foto, Brokkel.
Edit: O, Vutje!
Altea schreef:
07-01-2022 11:32
Wat een heerlijke foto, Brokkel.
Hij is niet van mij!

Ah, je had het al gezien :)
Frederika-Jael schreef:
Toen ik de titel van je foto zag, "begreep" ik hem beter. Het is ook maar net op basis van welke criteria mensen de foto's beoordelen. Ik heb de foto gekozen, die ik als kerstkaart zou verzenden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven