Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum
zaterdag 18 december 2021 om 11:08
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.
Hall of Fame
Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 6 januari 2022 om 14:50
Ik dacht: wolk = vorm van water…

donderdag 6 januari 2022 om 17:35
Maakt toch niet uit. Ik vond die van jou bij het vorige thema ook heel leuk bedacht. Gewoon leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen invulling geeft:)Frederika-Jael schreef: ↑06-01-2022 13:21Ik vind alle foto's heel mooi, maar ik hou toch het meeste van een beetje raar. Dus ga waarschijnlijk nooit winnen.

donderdag 6 januari 2022 om 18:37
Raar kan juist heel leuk zijn!Frederika-Jael schreef: ↑06-01-2022 13:21Ik vind alle foto's heel mooi, maar ik hou toch het meeste van een beetje raar. Dus ga waarschijnlijk nooit winnen.

donderdag 6 januari 2022 om 19:13
Ik vind het leuk om diverse foto's te zien. Ook rare, al zou ik je vorige foto zelf niet classificeren als raar. Wel als origineel. Of het 'win-waardig' is, daar heb je toch niet zo veel invloed op, denk ik. De reden waarom ik mee doe is om weer bezig zijn met 'anders kijken'. Ik hoop dat je mee blijft doen!Frederika-Jael schreef: ↑06-01-2022 13:21Ik vind alle foto's heel mooi, maar ik hou toch het meeste van een beetje raar. Dus ga waarschijnlijk nooit winnen.

donderdag 6 januari 2022 om 19:15
Foto's ergens online plaatsen, bijvoorbeeld hier: https://nl.imgbb.com/
Dan de foto uploaden, adres van afbeelding kopiëren en dan hier plaatsen, tussen [ img ] en [ / img ] (zonder spaties, uiteraard).
donderdag 6 januari 2022 om 19:23

donderdag 6 januari 2022 om 19:37
Oh, hahaaha, dat had ik nog niet zo gezienFrederika-Jael schreef: ↑06-01-2022 19:36Ja snap hem had het over 'dit is de foto van [een] herfstdag'

donderdag 6 januari 2022 om 21:08
Wauw wat een mooie foto's al! Nu al moeilijk om te kiezen welke ik de mooiste vind, en dan zijn we nog maar 2 dagen bezig met dit thema! Ben heel benieuwd wat er nog gaat komen.
Ik hoop zelf dat ik voor de 15e nog de kans heb om richting zee (
) te gaan voor een mooie foto (en om lekker uit te waaien natuurlijk). Maar anders heb ik nog wel wat ideeën die ik meer in mijn omgeving kan uitvoeren
.
Ik heb een statief en een soort macrolens constructie, welke ik eigenlijk bijna nooit gebruik. Lijkt me ook gaaf om dat eens op water druppels los te laten.
@ appie, gewoon mee doe hoor! Alle foto's worden enthousiast ontvangen hier
Ik hoop zelf dat ik voor de 15e nog de kans heb om richting zee (

Ik heb een statief en een soort macrolens constructie, welke ik eigenlijk bijna nooit gebruik. Lijkt me ook gaaf om dat eens op water druppels los te laten.

donderdag 6 januari 2022 om 21:22
Leuk!Polarvide schreef: ↑06-01-2022 21:08Wauw wat een mooie foto's al! Nu al moeilijk om te kiezen welke ik de mooiste vind, en dan zijn we nog maar 2 dagen bezig met dit thema! Ben heel benieuwd wat er nog gaat komen.
Ik hoop zelf dat ik voor de 15e nog de kans heb om richting zee () te gaan voor een mooie foto (en om lekker uit te waaien natuurlijk). Maar anders heb ik nog wel wat ideeën die ik meer in mijn omgeving kan uitvoeren
.
Ik heb een macro functie op mijn mobiel, die heb ik nu gebruikt. Maar mijn hand bewoog en de tak bewoog dus super scherp is het allemaal niet.
Maar ik vind het allang leuk dat ik nu doelgericht op pad ga om dingen te proberen

vrijdag 7 januari 2022 om 11:21
nou jongens, ik krijg mijn foto niet geplaatst. Heb alle opties geprobeerd van de uploadpagina die iemand hierboven plaatste. Maar ik krijg geen afbeelding in dit topic.
Hier een link: https://ibb.co/TRWv42t
vutje wijzigde dit bericht op 07-01-2022 11:24
86.42% gewijzigd

vrijdag 7 januari 2022 om 11:26
Je gaat naar de link. Op de foto klik je met je rechtermuisknop en dan kies je voor 'adres van afbeelding kopiëren'.Vutje schreef: ↑07-01-2022 11:21nou jongens, ik krijg mijn foto niet geplaatst. Heb alle opties geprobeerd van de uploadpagina die iemand hierboven plaatste. Maar ik krijg geen afbeelding in dit topic.
Dan klik je in dit typvenster op het icoontje van het plaatje en dan plaats je tussen [ img ] en [ / img ] dat wat er onder je ctrl-v zit.

vrijdag 7 januari 2022 om 11:27
Dat komt omdat je de link tussen de img plaatst en niet 'adres van afbeelding'. Je bent er bijnaVutje schreef: ↑07-01-2022 11:21nou jongens, ik krijg mijn foto niet geplaatst. Heb alle opties geprobeerd van de uploadpagina die iemand hierboven plaatste. Maar ik krijg geen afbeelding in dit topic.

vrijdag 7 januari 2022 om 11:36
Toen ik de titel van je foto zag, "begreep" ik hem beter. Het is ook maar net op basis van welke criteria mensen de foto's beoordelen. Ik heb de foto gekozen, die ik als kerstkaart zou verzenden.Frederika-Jael schreef: ↑06-01-2022 13:21Ik vind alle foto's heel mooi, maar ik hou toch het meeste van een beetje raar. Dus ga waarschijnlijk nooit winnen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in