iPad kopen of niet?
maandag 16 april 2012 om 12:53
Ik zit al weken te twijfelen, want ik vind het een super apparaat!
Maar ik heb nu een iMac en ik heb een Blackberry bold, oh en ook nog een iPod touch 2nd generation. Maar de iPod is niet te vergelijken met de iPad, die loopt gewoon heel erg achter en is langzaam. Dus die gebruik ik alleen om muziek te luisteren.
Ik denk dat ik de iPad wel veel zou gebruiken, bijvoorbeeld lekker op de bank, als ik lang moet reizen of op vakantie enzo.
Heeft iemand ervaring hiermee? Gebruiken jullie de iPad veel of ligt ie na een maandje in de kast stoffig te worden?
En hebben jullie dan ook een smartphone en een normale computer erbij?
Groetjes Laila
Maar ik heb nu een iMac en ik heb een Blackberry bold, oh en ook nog een iPod touch 2nd generation. Maar de iPod is niet te vergelijken met de iPad, die loopt gewoon heel erg achter en is langzaam. Dus die gebruik ik alleen om muziek te luisteren.
Ik denk dat ik de iPad wel veel zou gebruiken, bijvoorbeeld lekker op de bank, als ik lang moet reizen of op vakantie enzo.
Heeft iemand ervaring hiermee? Gebruiken jullie de iPad veel of ligt ie na een maandje in de kast stoffig te worden?
En hebben jullie dan ook een smartphone en een normale computer erbij?
Groetjes Laila
maandag 16 april 2012 om 13:02
Tja, wat ga je er mee doen? Ik vind het veel geld voor iets wat eigenlijk weinig toevoegt aan wat je al hebt.
Alles wat je op internet doet, doe je denk ik op de iMac.
Die blackberry ken ik niet maar neem aan dat je daar mobiel internet op hebt voor als je onderweg bent.
Muziek luister je op de ipod, handig dan op de ipad.
Ik zou nog eens goed nadenken voordat je weer een paar honderd uitgeeft.
Die blackberry ken ik niet maar neem aan dat je daar mobiel internet op hebt voor als je onderweg bent.
Ik zou nog eens goed nadenken voordat je weer een paar honderd uitgeeft.
maandag 16 april 2012 om 13:02
maandag 16 april 2012 om 13:06
Ik heb een gewone laptop, Iphone en een ipad. De laatste word echt het meest gebruikt. Alleen voor het maken van foto-albums gebruik ik de laptop nog. En als ik echt naar een site met flash moet de ipad ligt hier standaard op de bank en word eigenlijk elke avond aan de lader gehangen omdat ie leeg is. Mijn man speelt er ook spelletjes op als hij uit zijn werk komt. Ik zou niet meer zonder kunnen. Ook op vakantie gaat ie mee, ff bij de mac je mail kijken enzo. Hartstikke handig! Lekker compact en snel opgestart. En we hebben wat jaargangen van de donald duck en suske en wiske erop staan voor de vakantie. Altijd wat te lezen bij dus
Wij hebben inmiddels trouwens de nieuwe ipad, hiervoor ook de 1 en 2 gehad en die weer doorverkocht.
Wij hebben inmiddels trouwens de nieuwe ipad, hiervoor ook de 1 en 2 gehad en die weer doorverkocht.
maandag 16 april 2012 om 13:07
Ik kan niet beoordelen hoeveel jij de ipad gaat gebruiken en of het daarom een verstandige aankoop is of niet. Ik kan ook niet in je portemonnee kijken -het is best wel een duur ding-
Ik en mijn vriend hebben beide een laptop en smartphone.Wij hebben daardoor geen ipad nodig.
Zit je veel achter je computer? Als het alleen om het internetten gaat denk ik dat een ipad leuk en handig is. Voor spellen en andere grote dingen heb je echt een computer/laptop nodig.
Ik en mijn vriend hebben beide een laptop en smartphone.Wij hebben daardoor geen ipad nodig.
Zit je veel achter je computer? Als het alleen om het internetten gaat denk ik dat een ipad leuk en handig is. Voor spellen en andere grote dingen heb je echt een computer/laptop nodig.
maandag 16 april 2012 om 13:08
Ik zit vastgeplakt aan mn Ipad
.
Gebruik hem echt overal voor en raak haast geen pc meer aan eigenlijk. Het handige is dat je er overal gebruik van kan maken.
Filmpje kjken op bed, spelletje spelen of even wat opzoeken doe je makkelijker op bank of in bed of waar dan ook dan met je Imac.
Ik zou niet meer zonder willen en vind het echt een aanrader.
Ik heb nog de Ipad 1 , m'n vriend heeft de 2.
Ik zou niet meteen voor de nieuwste (3) gaan hoor, heeft niet veel meerwaarde.
Gebruik hem echt overal voor en raak haast geen pc meer aan eigenlijk. Het handige is dat je er overal gebruik van kan maken.
Filmpje kjken op bed, spelletje spelen of even wat opzoeken doe je makkelijker op bank of in bed of waar dan ook dan met je Imac.
Ik zou niet meer zonder willen en vind het echt een aanrader.
Ik heb nog de Ipad 1 , m'n vriend heeft de 2.
Ik zou niet meteen voor de nieuwste (3) gaan hoor, heeft niet veel meerwaarde.
maandag 16 april 2012 om 13:09
Mijn vader heeft onze ipad 2 overigens. Hij vroeg zich ook af of hij hem wel echt nodig had, maar hij is er niet vanaf te slaan het grootste voordeel voor hem is dat je er geen virussen op kan krijgen en hij het dus altijd goed doet. Voorheen had hij nogal eens problemen door virussen op zijn laptop, moest ie mijn man weer bellen wat ie moest doen enzo. Dat heb je met de ipad niet, heerlijk!
maandag 16 april 2012 om 13:16
quote:nathjuh956 schreef op 16 april 2012 @ 13:07:
Zit je veel achter je computer? Als het alleen om het internetten gaat denk ik dat een ipad leuk en handig is. Voor spellen en andere grote dingen heb je echt een computer/laptop nodig.Ja de iPad zou ik echt voor internet, facebook, spelletjes etc. willen gebruiken. Mijn iMac blijft sowieso, voor de dingen die ik moet maken voor school (zoals photoshop etc.). De iPad is wel lekker inderdaad om gewoon de kleine dingetjes op te doen, maar mijn iMac vervangen zal die nooit kunnen!
Zit je veel achter je computer? Als het alleen om het internetten gaat denk ik dat een ipad leuk en handig is. Voor spellen en andere grote dingen heb je echt een computer/laptop nodig.Ja de iPad zou ik echt voor internet, facebook, spelletjes etc. willen gebruiken. Mijn iMac blijft sowieso, voor de dingen die ik moet maken voor school (zoals photoshop etc.). De iPad is wel lekker inderdaad om gewoon de kleine dingetjes op te doen, maar mijn iMac vervangen zal die nooit kunnen!
maandag 16 april 2012 om 13:17
De ervaring leert dat iedereen die een willekeurig Apple-product wil, het uiteindelijk koopt, ondanks overweldigend bewijs dat dat product te duur en overbodig is en dat er veel betere alternatieven bestaan die nog niet de helft kosten.
Ik zou dus gewoon gelijk naar de winkel rennen, het komt er toch wel van
maandag 16 april 2012 om 13:20
quote:caramba2 schreef op 16 april 2012 @ 13:02:
Tja, wat ga je er mee doen? Ik vind het veel geld voor iets wat eigenlijk weinig toevoegt aan wat je al hebt.
Ik zou nog eens goed nadenken voordat je weer een paar honderd uitgeeft.Ja ik heb inderdaad internet op mijn blackberry. Maar ik wil de iPad niet voor onderweg. Meer voor thuis of om mee te nemen naar andere plekken waar ik langer ben. Als ik hem koop word het ook zonder 3g.
En internetten doe ik nu op mijn iMac inderdaad, maar ook wel fijn om het op bed of de bank voor de televisie te kunnen... toch?
Ik zou nog eens goed nadenken voordat je weer een paar honderd uitgeeft.Ja ik heb inderdaad internet op mijn blackberry. Maar ik wil de iPad niet voor onderweg. Meer voor thuis of om mee te nemen naar andere plekken waar ik langer ben. Als ik hem koop word het ook zonder 3g.
En internetten doe ik nu op mijn iMac inderdaad, maar ook wel fijn om het op bed of de bank voor de televisie te kunnen... toch?
maandag 16 april 2012 om 13:21
quote:Mikoshin schreef op 16 april 2012 @ 13:17:
De ervaring leert dat iedereen die een willekeurig Apple-product wil, het uiteindelijke koopt, ondanks overweldigend bewijs dat dat product te duur en overbodig is en dat er veel betere alternatieven bestaan die nog niet de helft kosten.
Dikgedrukte is niet waar volgens de consumentengids. De ipad 2 (nieuwe was er nog niet tijdens deze test) komt als beste getest en als beste koop uit de test dat je betaald voor het merk is waar en hij is prijzig, maar je krijgt wel waar voor je geld vind ik.
En ja, hij is eigenlijk overbodig maar je kan na een dag al niet meer zonder!
De ervaring leert dat iedereen die een willekeurig Apple-product wil, het uiteindelijke koopt, ondanks overweldigend bewijs dat dat product te duur en overbodig is en dat er veel betere alternatieven bestaan die nog niet de helft kosten.
Dikgedrukte is niet waar volgens de consumentengids. De ipad 2 (nieuwe was er nog niet tijdens deze test) komt als beste getest en als beste koop uit de test dat je betaald voor het merk is waar en hij is prijzig, maar je krijgt wel waar voor je geld vind ik.
En ja, hij is eigenlijk overbodig maar je kan na een dag al niet meer zonder!
maandag 16 april 2012 om 13:21
quote:Mikoshin schreef op 16 april 2012 @ 13:17:
Ik zou dus gewoon gelijk naar de winkel rennen, het komt er toch wel van Hahhaa! Ik denk dat je gelijk hebt ja..!
Ik zou dus gewoon gelijk naar de winkel rennen, het komt er toch wel van Hahhaa! Ik denk dat je gelijk hebt ja..!
maandag 16 april 2012 om 13:24
Ik en mijn IPad, mijn IPad en ik.... Onafscheidelijk!!!!!!!!!!
Ik doe er echt alles mee. Hij gaat zelfs mee naar de keuken tijdens het koken voor de recepten. Op vakantie laat ik hem juist bewust thuis, even afkicken is soms goed en ik denk dat het voor mijn gezinsleden ook een stuk gezelliger is als ik hem dan niet heb.
Verder sta ik ermee op en ga ik er mee naar bed. Letterlijk, het is mijn wekker.
Ik doe er echt alles mee. Hij gaat zelfs mee naar de keuken tijdens het koken voor de recepten. Op vakantie laat ik hem juist bewust thuis, even afkicken is soms goed en ik denk dat het voor mijn gezinsleden ook een stuk gezelliger is als ik hem dan niet heb.
Verder sta ik ermee op en ga ik er mee naar bed. Letterlijk, het is mijn wekker.
maandag 16 april 2012 om 13:32
Tja, wij hebben er 1 maar die wordt alleen maar gebruikt door onze zoon voor spelletjes. In oktober komt de Windows tablet en die wil ik wel. Op de iPad kan je veel sites niet bezoeken en de mobiele sites zijn irritant.
Als je hem neemt, zou ik die zonder 3G nemen. Er is namelijk een appje voor je mobiel (als daar internet op zit) waarmee je met je iPad kan internetten buiten de deur.
Als je hem neemt, zou ik die zonder 3G nemen. Er is namelijk een appje voor je mobiel (als daar internet op zit) waarmee je met je iPad kan internetten buiten de deur.
maandag 16 april 2012 om 13:36
quote:laila_m schreef op 16 april 2012 @ 13:28:
Oke oke!
Ik denk dat ik het ga doen..
Maarrr... met inscriptie? Of zonder?
Wel leuk zo'n personal touch eraan!
Ik zou zorgen dat mocht je hem niet gebruiken( kan het me niet voorstellen) je hem iig nog door kan verkopen.
Of als je hem uiteindelijk weg wil doen voor een nieuwer model bijv.
Oke oke!
Ik denk dat ik het ga doen..
Maarrr... met inscriptie? Of zonder?
Wel leuk zo'n personal touch eraan!
Ik zou zorgen dat mocht je hem niet gebruiken( kan het me niet voorstellen) je hem iig nog door kan verkopen.
maandag 16 april 2012 om 13:41
quote:Ivetje schreef op 16 april 2012 @ 13:34:
Inscriptie? Nooit van gehoord...
Ja je kan als je hem bij apple.nl besteld een gratis inscriptie er in laten graveren. Het is niet groot, maar wel leuk. Het ziet er zo uit:
http://www.freebits.nl/images/573Scherm ... _2012_.png
Inscriptie? Nooit van gehoord...
Ja je kan als je hem bij apple.nl besteld een gratis inscriptie er in laten graveren. Het is niet groot, maar wel leuk. Het ziet er zo uit:
http://www.freebits.nl/images/573Scherm ... _2012_.png
maandag 16 april 2012 om 13:44
quote:cheerlesscard schreef op 16 april 2012 @ 13:36:
[...]
Ik zou als inscriptie willen doen : Live your dreams, don't dream your life.
Is opzich best neutraal en nog wel te verkopen toch? Het is niet dat ik mijn naam er in ga zetten ofzo
[...]
Ik zou als inscriptie willen doen : Live your dreams, don't dream your life.
Is opzich best neutraal en nog wel te verkopen toch? Het is niet dat ik mijn naam er in ga zetten ofzo