Ipad opnieuw opstarten

23-04-2021 17:40 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Drama hier, de Ipad van oma doet het niet meer. Ik kom ver, totdat er een authentificatiecode moet worden ingetoetst, die op de vaste huistelefoon wordt gegeven. Degene die 100 jaar geleden de Ipad heeft geïnstalleerd was even de weg kwijt denk ik. Huistelefoon is inmiddels ook niet meer in leven. Hoe kom ik in de tablet? Oma is echt onthand.
"Boring conversation anyway"
Niet
Alle reacties Link kopieren
Via haar icloud-account? Ik heb ooit de iphone van mijn vader weten te redden toen hij de toegangscode niet meer wist.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je in het iCloud account kunt aangeven op welk (of apparaten) je de verificatiecode wilt ontvangen. Die zou ik dan bijv. naar jouw telefoon of email laten versturen.
Alle reacties Link kopieren
Apple bellen.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
23-04-2021 18:28
Ik denk dat je in het iCloud account kunt aangeven op welk (of apparaten) je de verificatiecode wilt ontvangen. Die zou ik dan bijv. naar jouw telefoon of email laten versturen.
Zover was ik al, telefoonnummer veranderd en nu moet ik alleen even de code intoetsen die op haar huistelefoon binnenkomt. Zucht. Apple is onmogelijk.
"Boring conversation anyway"
Alle reacties Link kopieren
BriannaF schreef:
23-04-2021 18:53
Zover was ik al, telefoonnummer veranderd en nu moet ik alleen even de code intoetsen die op haar huistelefoon binnenkomt. Zucht. Apple is onmogelijk.
Nee, Apple is goed beveiligd ;)
Bel hun klantenservice.
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad, apple heeft een geweldige klantenservice. Alleen zijn we er nog niet helemaal uitgekomen. Morgen weer een poging wagen
"Boring conversation anyway"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven