iPhone 3GS, de moeite waard?

11-10-2013 22:24 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik kan een nieuwe (refurbished) iPhone 3 kopen voor een leuke prijs. Aangezien de 4 en 5 inmiddels al verschenen zijn: is dit toestel nog de moeite en zijn geld waard? Wie heeft er 1 en hoe bevalt deze?
Nee, niet meer de moeite.
Nee, ik zou het niet doen. Sterk verouderd en belabberde camera...
Nee, je kunt hem ook niet meer updaten. Waste of money, dat toestel is echt niets meer waard.
Nee ik heb hem nog als extra voor mijn zoontje om spelletjes op te spelen. Maar hij is ontzettend sloom
Loat goan!!!
Nee, iOS 7 kan je er al niet meer op draaien. En daarnaast bepaalde apps ook niet meer. Zonde dus.
Nee.
Oke duidelijk . Niet dus doen.

Als vervolg : ik ben dus op zoek naar een nieuwe, of goede 2dehandse, smartphone. Liefst een die draait op Android en die tegen een stootje kan, en met een redelijke camera.

Iemand aanraders?
Oja, budget is rond de 150 euro.
Ik heb een htc desirce c, ik denk dat ie nu nieuw rond de 150 euro kost en hij bevalt heel goed
Huh? Je wil het liefst android? Waarom dan kijken naar een iPhone?
Geen tip verder trouwens, hier alleen maar Apple.
Ik heb zowel een iPhone 4 gehad als een android-toestel, dus in principe kunnen beide. Ik vind alleen Apple helaas aan de dure kant meestal.
Nee.
Als jij voor onder de 150 euro een iPhone 3GS kan kopen dan zou ik dat doen.
Niet onder de 150 euro, hij kost 149.95. En gaat dan om refurbished exemplaren.
.
Ik zit net even naar die Gallant te kijken, maar die heeft een single-core processor. Lijkt me niet dat hij daarmee echt snel is...

Qua schermgrootte tussen de 4 en 5 inch. Bij Huawei ben ik eens aan het neuzen. Sony is inderdaad duurder in aanschaf.

Nieuwste android hoeft niet perse.
Maar de iPhone 4 is na het uitkomen van de 4S en de 5 volgens mij ook niet echt heel duur meer (desnoods 2ehands?) en die werkt wel nog goed, kan de nieuwste iOS 7 draaien etc en is echt wel een mooi ding nog, misschien de moeite waard?

Ik zou nooit een Motorola of LG kopen maar dat komt misschien ook door slechte ervaringen in het verleden...
Ik heb nooit een 4 of 5 gehad en vind mijn 3 prima. Updates werken ook.
Ik vind de iPhone 4 op Marktplaats nog steeds niet onder de 200 euro..tenzij er iets aan mankeert (vaak een barst in het scherm). Ik heb op een LG Shine na nooit een LG gehad, dus geen ervaring daarmee.
.
.
.
Die Motorola X is pas in december verkrijgbaar zo te zien. De Nexus 4 vind ik ook niet onder de 200 euro.

Ik heb ook niet gezegd dat die iPhone 3 wel snel zou zijn, daarom vroeg ik naar de ervaringen ermee. Ik heb zelf alleen ervaring met een iPhone 4.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven