iPhone 3GS, de moeite waard?
zaterdag 12 oktober 2013 om 01:18
quote:oddjobx schreef op zaterdag 12 oktober 2013 00:46 Ach kom, Janie, wb. Motorola en LG.
Enig voortschrijdend inzicht is wel nodig.
Google maar op Motorola X, en Nexus 4 (LG).
Allebei met Google erachter. Die zijn ook niet gek. Android is van hun.
Het zijn prestige/promo-modellen.
Motorola begint trouwens opnieuw.
Wás dood, en is door Google gekocht.
LG kan werl wat, maar ze wisten pas hoe ze een mobiel moesten maken toen Google ze de Nexus 4 loet maken.
Gelijk ongeveer het beste wat er is.
En nu komen ze met de G2, voor eigen rekening. Ook eentje die gelijk bij de top hoort. Ik zeg ook, dat komt door slechte ervaringen dus dat zal best wel kortzichtig kunnen zijn, ik zeg alleen dat IK het nooit zou doen...
Enig voortschrijdend inzicht is wel nodig.
Google maar op Motorola X, en Nexus 4 (LG).
Allebei met Google erachter. Die zijn ook niet gek. Android is van hun.
Het zijn prestige/promo-modellen.
Motorola begint trouwens opnieuw.
Wás dood, en is door Google gekocht.
LG kan werl wat, maar ze wisten pas hoe ze een mobiel moesten maken toen Google ze de Nexus 4 loet maken.
Gelijk ongeveer het beste wat er is.
En nu komen ze met de G2, voor eigen rekening. Ook eentje die gelijk bij de top hoort. Ik zeg ook, dat komt door slechte ervaringen dus dat zal best wel kortzichtig kunnen zijn, ik zeg alleen dat IK het nooit zou doen...
zaterdag 12 oktober 2013 om 12:02
zaterdag 12 oktober 2013 om 12:19
En de HTC One SV en One X+?
Verder heb ik de volgende opties:
Haier W910,150 euro
HTC 500 Desire, 160 euro
Dit zijn allemaal telefoons van een paar weken oud.
Nieuw:
Chinese android smartphone (merk niet goed te zien) Android 4.2 Jelly Bean met 4.5 inch scherm 960 x 540 pixels en 1.2 Ghz Quadcore processor Dual Sim 4 GB opslag 3G WiFi b/g/n GPS Bluetooth Camera 8 Megapixel = EUR 150 (kan wel een foto posten als dat mag)
Verder heb ik de volgende opties:
Haier W910,150 euro
HTC 500 Desire, 160 euro
Dit zijn allemaal telefoons van een paar weken oud.
Nieuw:
Chinese android smartphone (merk niet goed te zien) Android 4.2 Jelly Bean met 4.5 inch scherm 960 x 540 pixels en 1.2 Ghz Quadcore processor Dual Sim 4 GB opslag 3G WiFi b/g/n GPS Bluetooth Camera 8 Megapixel = EUR 150 (kan wel een foto posten als dat mag)
zaterdag 12 oktober 2013 om 12:34
Geen idee van wanneer die is, merk is zo te zien ET.
Geen idee van wanneer die is, merk is zo te zien ET.
zaterdag 12 oktober 2013 om 13:06
Een viva mailadres? Nee zover ik weet niet. Mail me maar op snoopy22_22@hotmail.com
zaterdag 12 oktober 2013 om 13:24