iPhone agenda delen met Android. Mogelijk?

27-05-2015 16:43 8 berichten
Hoi,

Ik vind het wel handig om een agenda te delen met mijn man. Nu sta ik op het punt een nieuwe telefoon aan te schaffen. Hij heeft de iPhone 6 en ik kijk eigenlijk naar een Samsung. Weet iemand of het dan mogelijk is? Of moet ik dan écht over naar een iPhone?

Uiteraard heb ik Gegoogled, maar ik heb nog geen oplossing gevonden.
Agenda in een google account zetten. Dan word alles gesynchroniseerd via hetzelfde accounts bij beide telefoons.
Hij werkt met Outlook ivm werk. Is dat geen optie als je wilt delen?
Alle reacties Link kopieren
quote:CaafDracula schreef op 27 mei 2015 @ 16:50:

Agenda in een google account zetten. Dan word alles gesynchroniseerd via hetzelfde accounts bij beide telefoons.Dit. Je gmail agenda gebruiken.
Mijn vriend heeft een iPhone en ik een Samsung, wij gebruiken ook de Gmail agenda. Werkt prima!
Van iPhone naar Android werkt prima via google. Maar krijgen jullie die agenda's ook continu gesynchroniseerd? Dus zodra ik een afspraak toevoeg in mijn Android dat die afspraak ook direct in mijn iCal verschijnt? Dat lukte mij dus niet..
We gebruiken hier in huis iPhones en android, en een gezin-agenda via google. Werkt als een tierelier
Ik heb een iphone en mijn vriend android en ipad, wij hebben zowel privé als gezamenlijke agenda's via google, werkt heel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven