iphone stuk

20-07-2011 00:47 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Godsamme, heb het al dagen over wat je allemaal niet meer mee hoeft te slepen sinds de iphone bestaat. Dit naar aanleiding van een bezoek aan een tentoonstelling met gadgets waar al die ouderwetse dingen lagen uitgestald.

Sinds vorige jaar maart had ik altijd mijn walkman inclusief gehele platencollectie, camera, zaklantaarn, telefoonboek, encyclopedie, adresboek, rekenmachine, agenda en zelfs een kompas en een waterpas bij me. Om nog maar niet te spreken van mijn white-noise apparaatje waarmee ik nog kan slapen naast een snurkende man. En, ik kon er ook nog mee bellen.

Had ja, want nu is ie dus stuk. Doet helemaal niets meer.

Ik voel me gewoon een beetje verloren.
Ken helaas het gevoel..

Scherm is kapot gevallen en hij is nu al 2 weken weg voor reparatie. Zal ook nog zeker 2 weken duren voor ik hem weer terug heb..

Ik mis vooral het mobiel internet als ik in de bus zit of ergens moet wachten. Hopelijk heb ik hem snel terug.

Sterkte ;)
TO, als ie niet gevallen is oid, maar 'zomaar' niets meer doet, kun je proberen om beide knoppen een tijdje tegelijk ingedrukt te houden.

Werkte bij mij toen het ding een keer zomaar op zwart ging. Is al een tijd geleden en daarna geen last meer van gehad.
Geprobeerd!

Yes, hij doet het weer. Beide knoppen tegelijk, dat ik daar niet op gekomen ben.

Ik kan kan gaan slapen, en niet alleen maar omdat ik er weer het geluid van een kabbelend beekje uit kan toveren.

Toch een goed idee om het nog even 't forum op te gooien. Mijn dank is groot!

Met dit incident is natuurlijk ook meteen het nadeel van al die handigheid duidelijk: je bent nergens meer als de techniek faalt.
Graag gedaan. Weet nog dat ik ook even stom stond te kijken. Heb het toen gegoogled (op de laptop ) en dit was de trick. Kan zijn dat je hem te lang niet hebt uitgedaan.
War fijn dat hij het weer doet! Ik kan ook echt niet meer zonder.
In eindhoven kun je binnen een uur of zo je iphone of ipod laten rep. , bv als scherm kapot is. Dan ben je niet weken je tel. kwijt.

Ik heb een plastic hoesje altyd omheen. Hij valt echt kapot als je laat vallen op straat. Myn dochter had dat met ipod ..., terwijl ze net hoesje had gekregen, maar niet er omheen had zitten. 3 barsten..., dat ding is 1/2 jaar oud. Heb nog geen zin om helemaal n eindhoven te gaan , ipod doet het nog wel.

De iphone kan vast zitten idd, handige tip van die 2 knoppen..
@Malar: naar het Teylers Museum geweest?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat een goeie tip Waterlily. Ik heb het nog nooit gehad, maar ik houdt het in gedachten. Ik heb hem ook nooit uit dus het kan zomaar gebeuren.
quote:himalaya schreef op 20 juli 2011 @ 07:55:

@Malar: naar het Teylers Museum geweest? idd, was erg leuk moet ik zeggen.
quote:malar schreef op 20 juli 2011 @ 08:55:

[...]

idd, was erg leuk moet ik zeggen.Ik ga er een dezer dagen heen, ben benieuwd. Jeugdsentiment denk ik
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh, ik ga eens kijken op de site van het teylers museum

Verder vind ik het fijn dat je telefoon weer werkt TO. Heb zelf geen i-phone omdat dat met dat vervelende i-tunes werkt. Ik wil gewoon dingen op mijn telefoon kunnen zetten zoals ik dat op een usb stick doe.
Het Viva forum is papaja.
Goede daad woe 20 juli: check. Morgen maar weer een oud vrouwtje helpen oversteken

Zou trouwens ook echt niet meer zonder dat ding kunnen/willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven