iphone stuk
woensdag 20 juli 2011 om 00:47
Godsamme, heb het al dagen over wat je allemaal niet meer mee hoeft te slepen sinds de iphone bestaat. Dit naar aanleiding van een bezoek aan een tentoonstelling met gadgets waar al die ouderwetse dingen lagen uitgestald.
Sinds vorige jaar maart had ik altijd mijn walkman inclusief gehele platencollectie, camera, zaklantaarn, telefoonboek, encyclopedie, adresboek, rekenmachine, agenda en zelfs een kompas en een waterpas bij me. Om nog maar niet te spreken van mijn white-noise apparaatje waarmee ik nog kan slapen naast een snurkende man. En, ik kon er ook nog mee bellen.
Had ja, want nu is ie dus stuk. Doet helemaal niets meer.
Ik voel me gewoon een beetje verloren.
Sinds vorige jaar maart had ik altijd mijn walkman inclusief gehele platencollectie, camera, zaklantaarn, telefoonboek, encyclopedie, adresboek, rekenmachine, agenda en zelfs een kompas en een waterpas bij me. Om nog maar niet te spreken van mijn white-noise apparaatje waarmee ik nog kan slapen naast een snurkende man. En, ik kon er ook nog mee bellen.
Had ja, want nu is ie dus stuk. Doet helemaal niets meer.
Ik voel me gewoon een beetje verloren.
woensdag 20 juli 2011 om 00:56
woensdag 20 juli 2011 om 01:01
woensdag 20 juli 2011 om 01:09
Geprobeerd!
Yes, hij doet het weer. Beide knoppen tegelijk, dat ik daar niet op gekomen ben.
Ik kan kan gaan slapen, en niet alleen maar omdat ik er weer het geluid van een kabbelend beekje uit kan toveren.
Toch een goed idee om het nog even 't forum op te gooien. Mijn dank is groot!
Met dit incident is natuurlijk ook meteen het nadeel van al die handigheid duidelijk: je bent nergens meer als de techniek faalt.
Yes, hij doet het weer. Beide knoppen tegelijk, dat ik daar niet op gekomen ben.
Ik kan kan gaan slapen, en niet alleen maar omdat ik er weer het geluid van een kabbelend beekje uit kan toveren.
Toch een goed idee om het nog even 't forum op te gooien. Mijn dank is groot!
Met dit incident is natuurlijk ook meteen het nadeel van al die handigheid duidelijk: je bent nergens meer als de techniek faalt.
woensdag 20 juli 2011 om 07:38
In eindhoven kun je binnen een uur of zo je iphone of ipod laten rep. , bv als scherm kapot is. Dan ben je niet weken je tel. kwijt.
Ik heb een plastic hoesje altyd omheen. Hij valt echt kapot als je laat vallen op straat. Myn dochter had dat met ipod ..., terwijl ze net hoesje had gekregen, maar niet er omheen had zitten. 3 barsten..., dat ding is 1/2 jaar oud. Heb nog geen zin om helemaal n eindhoven te gaan , ipod doet het nog wel.
De iphone kan vast zitten idd, handige tip van die 2 knoppen..
Ik heb een plastic hoesje altyd omheen. Hij valt echt kapot als je laat vallen op straat. Myn dochter had dat met ipod ..., terwijl ze net hoesje had gekregen, maar niet er omheen had zitten. 3 barsten..., dat ding is 1/2 jaar oud. Heb nog geen zin om helemaal n eindhoven te gaan , ipod doet het nog wel.
De iphone kan vast zitten idd, handige tip van die 2 knoppen..
woensdag 20 juli 2011 om 09:11