iTunes opent niet meer
zaterdag 25 september 2010 om 00:46
Ik kan niet meer in mijn iTunes programma komen.
Onder aan de taakbalk/menubalk (?) zie je nog wel iTunes maar als ik daar op klik gebeurt er niks. Dan wil ik het afsluiten maar krijg de melding "End program - iTunes This program is not responding.... enz". Ook via de "task manager" lukt het niet iTunes af te sluiten.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn laptop opnieuw aanzetten wil ik niet, want de laatste keer dat ik 'm opnieuw opstartte duurde dit wel een half uur (denk dat het tijd wordt voor een nieuwe laptop maar dat wil ik nog even een half jaar uitstellen).
Onder aan de taakbalk/menubalk (?) zie je nog wel iTunes maar als ik daar op klik gebeurt er niks. Dan wil ik het afsluiten maar krijg de melding "End program - iTunes This program is not responding.... enz". Ook via de "task manager" lukt het niet iTunes af te sluiten.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Mijn laptop opnieuw aanzetten wil ik niet, want de laatste keer dat ik 'm opnieuw opstartte duurde dit wel een half uur (denk dat het tijd wordt voor een nieuwe laptop maar dat wil ik nog even een half jaar uitstellen).
zaterdag 25 september 2010 om 15:45
zaterdag 25 september 2010 om 22:51
Ja ik zou hem echt opnieuwe moeten opstarten... Maar heb zo het idee dat ie het dan helemaal niet meer gaat doen (nu werkt alles prima, op het iTunes programma na dan). De laatste keer dat ik de laptop opnieuw heb opgestart was denk ik in juni. Zet hem wel altijd in standby. De laptop is overigens 2,5 jaar oud.
zondag 26 september 2010 om 13:07
Defragmenteer hem eens en herstart. Daarnaast geeft een windows installatie vaak na een jaar al minder preformance en na twee jaar wordt het echt goed merkbaar. Vaak installeer ik hem dan weer opnieuw.
Daarnaast kan hij veel windows (veiligheids) updates niet installeren zonder opnieuw op te starten. Dit maakt je vooral een groot doelwit voor hackers en virussen.
Daarnaast kan hij veel windows (veiligheids) updates niet installeren zonder opnieuw op te starten. Dit maakt je vooral een groot doelwit voor hackers en virussen.