Kleurplaat 'groot' uitprinten
zondag 29 januari 2012 om 12:34
ik heb een kleurplaat die ik extra groot wil uitprinten, zodat ik m kan gebruiken om over te trekken.
Ik wil nu dus graag dat de kleurplaat over 4 pagina's verdeeld wordt uitgeprint, zodat ik die daarna tegen elkaar kan leggen en weer een 'hele' kleurplaat heb. Ik heb m nu op één pagina staan.
Ik heb dit ooit wel eens gedaan toen ik een poster ging maken in powerpoint, maar weet niet meer hoe of waar ik dit toen geselecteerd heb.
Weet iemand hoe ik word of powerpoint kan gebruiken om dit voor elkaar te krijgen? Thanks!
Ik wil nu dus graag dat de kleurplaat over 4 pagina's verdeeld wordt uitgeprint, zodat ik die daarna tegen elkaar kan leggen en weer een 'hele' kleurplaat heb. Ik heb m nu op één pagina staan.
Ik heb dit ooit wel eens gedaan toen ik een poster ging maken in powerpoint, maar weet niet meer hoe of waar ik dit toen geselecteerd heb.
Weet iemand hoe ik word of powerpoint kan gebruiken om dit voor elkaar te krijgen? Thanks!
zondag 29 januari 2012 om 12:45
zondag 29 januari 2012 om 13:17
Ik heb wel eens dingen op het raam of muur geschilderd. Daarvoor heb ik de kleurplaat gewoon uitgeprint en vervolgens vergroot gekopieerd, net zolang tot hij de goede grote had. Vervolgens alle stukken op elkaar en plakband aan de achterkant. Heb je wel een kopieer aparaat voor nodig....
Succes in elk geval!
Succes in elk geval!