Kort Facebook-vraagje
zaterdag 24 september 2011 om 10:19
Wat betekent het als er onder een naam 'in afwachting' staat? Betekent het dat diegene erover aan het nadenken is of die bijv. aan je familie wil toegevoegd worden? (Diegene is wel al bevriend met mij, in dit geval.)
De naam staat ook in het zwart, itt tot andere namen.
De naam staat ook in het zwart, itt tot andere namen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 24 september 2011 om 10:24
Misschien moet diegene, net als bij een gewoon vriendenverzoek, nog een keer een 'ja ik wil' optie aanklikken ofzo?
Bij mijn spellen-account hangen verzoeken ook nog wel eens te hangen, geen tijd/zin om uit te zoeken of ik ze wil toevoegen. Dan komt er bij de vrager volgens mij 'in afwachting' te staan.
Zou het overigens wel raar vinden als iemand nog apart toestemming moet geven om bij jou in je familie/zeurende buren/vervelende mensen lijst te komen. Dat is toch iets wat je zelf beslist?
Bij mijn spellen-account hangen verzoeken ook nog wel eens te hangen, geen tijd/zin om uit te zoeken of ik ze wil toevoegen. Dan komt er bij de vrager volgens mij 'in afwachting' te staan.
Zou het overigens wel raar vinden als iemand nog apart toestemming moet geven om bij jou in je familie/zeurende buren/vervelende mensen lijst te komen. Dat is toch iets wat je zelf beslist?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 24 september 2011 om 12:39
quote:eefjewentelteefje schreef op 24 september 2011 @ 10:52:
Dus volgens mij betekent het een naam zonder FB account.Nee dat denk ik niet. De vader van een vriendin van me heeft net Facebook (door haar aangemaakt denk ik ) en zij staat als dochter-in-afwachting. Terwijl ze echt wel een FB-account heeft. Ze moet het gewoon nog bevestigen denk ik.
Maar ik vind het toch maar iets raars van Facebook om dat daar zo te zetten.
Dus volgens mij betekent het een naam zonder FB account.Nee dat denk ik niet. De vader van een vriendin van me heeft net Facebook (door haar aangemaakt denk ik ) en zij staat als dochter-in-afwachting. Terwijl ze echt wel een FB-account heeft. Ze moet het gewoon nog bevestigen denk ik.
Maar ik vind het toch maar iets raars van Facebook om dat daar zo te zetten.
zondag 25 september 2011 om 20:59
Zou het zo kunnen zijn dat je dan zelf bij familie hebt ingevuld pietje is famile en dat er dan een plaatje komt van diegene.
Ik bedoel zonder foto en in zwarte letters pietje in afwachting eronder.
Bij de vrienden van mijn zus (ik kan het haar nu niet vragen) staat mijn nicht bij haar vrienden gewoon , met foto.
Bij familie staat mijn nicht ook , zonder foto met de zwarte letters.
Ik bedoel zonder foto en in zwarte letters pietje in afwachting eronder.
Bij de vrienden van mijn zus (ik kan het haar nu niet vragen) staat mijn nicht bij haar vrienden gewoon , met foto.
Bij familie staat mijn nicht ook , zonder foto met de zwarte letters.
zondag 25 september 2011 om 21:03
Dat betekent dat diegene geen Facebook heeft of Facebook heeft verwijderd. Als je iemand zijn/haar naam bij familie invoerd, moet je wel de de foto van die persoon erbij aanklikken. Jij hebt dus alleen de naam ingevoerd zonder de Facebook account eraan te koppelen, diegene heeft dus ook geen verzoek gekregen.