Kosten sms naar Australie?
zondag 27 juli 2014 om 21:51
zondag 27 juli 2014 om 22:15
zondag 27 juli 2014 om 22:16
Nee, hij is er maar voor een korte tijd, vandaar dat hij geen lokale sim heeft. Maar we hadden altijd dagelijks contact en dat missen we beiden ontzettend Hij heeft geen internet tot zijn beschikking waar hij nu zit, dus emailen etc. valt af. Sms-en blijft over.... Hij wil mij niet op kosten jagen (en ik hem niet, al heeft hij het financieel veel beter dan ik) maar ik zou zoooo graag af en toe een sms terug willen sturen. Nu stuur ik om de dag 1 sms, maar als je gewend ben om dagelijks veel te mailen/skypen valt het tegen wat je in 1 smsje kwijt kan.....
zondag 27 juli 2014 om 22:20
zondag 27 juli 2014 om 22:34
maandag 28 juli 2014 om 00:49
Gewoon de kosten naar Engeland. Sms ontvangen kost niks extra's. Maar als je je zo druk maakt om het kunnen sturen van een sms, had je dat toch ook even kunnen googlen?
Overigens had ik maar op heel weinig plaatsen in australie echt geen internet verbinding. Dus tenzij hij maandenlang in centraal australie zit, heb je vast zo weer contact mogelijkheden.
Overigens had ik maar op heel weinig plaatsen in australie echt geen internet verbinding. Dus tenzij hij maandenlang in centraal australie zit, heb je vast zo weer contact mogelijkheden.