kpn digitenne, afstandsbediening doet raar

22-12-2010 09:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb misschien een hele domme (en dus hoop ik makkelijk op te lossen vraag). Als ik op de 'menu' knop druk van mijn afstandbediening (kpd digitenne) dan krijg ik het menu niet meer, maar lijkt de hele afstandsbediening een soort ' op slot' te schieten. Ik kan dan niet meer van zender wisselen zonder de ontvanger aan en uit te zetten. Ik zal dit ongetwijfeld zelf zo ingesteld hebben, maar hoe krijg ik dit weer normaal?

Bedankt vast!
Oeh, irritant he. Volgens mij heeft het iets te maken met dat je de ab op 'tv' ofzo hebt gezet. Dus even dat knopje weer indrukken en dan alles weer uit- en aanzetten.

Ik doe meestal zoiets.....hahaha daar heb je wat aan he.
Dat knopje linksboven dus.
Heb net even staan rotzooien met die knop, maar dat helpt niet. Ik zal t wel niet goed doen hoor....maar om er nou de helpdesk voor te bellen is ook zo wat.
Ik heb dan wel geen digitenne, maar een digitale videorecorder van UPC, maar heb dit ook wel eens. Wat ik dan doe is even de stekker er uit...en daarna functioneert alles weer normaal.
Ja herkenbaar. heb hiervoor ooit de klanteservice gebeld. De afstandsbedieningen schijnen wel vaker te storen.

Tip die ik kreeg ( en werkte!).

Haal de batterijen er aan de achterkant uit, zet een mes of iets anders van metaal tussen de beide kontaktpuntjes aan de voorzijde van het "bakje"waar de batterijen uikwamen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven