kruitvat fotoboek korting??

27-10-2011 18:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een kruidvat fotoboek gemaakt dat nog stond te wachten om besteld te worden. Toevallig is nu de actie van 30% korting.

Maar bij het door willen sturen krijg ik toch de oude prijs te zien.

En dat scheelt nog al.

Dus gemaild naar kruitvat hoe ik de korting kan gebruiken(staat ook gewoon zo op hun site..) maar heb nog geen reactie en wil dus graag versturen.

Heeft iemand van jullie toevallig ook gebruik ervan gemaakt en kreeg je de korting wel?

Ik hoor het graag!
Ik zou 'm gewoon opsturen en direct een mailtje sturen dat je wel die korting wilt. Wordt dan vast alsnog wel geregeld.
Da's echt toevallig! Ik had precies hetzelfde bij de hema! Ik heb een mail gestuurd (oke, 2 dan, want eerste keer kreeg ik nul op rekest) en uiteindelijk hebben ze het geregeld. Hopelijk lukt het jou bij de Kruidvat ook!
Als je software update krijg je de juiste prijzen. Als het goed is.
Ik heb toevallig paar dagen terug m´n fotoboek opgestuurd. Ik kreeg wel gelijk de kortingprijs te zien.

Heb je wel een prijsupdate gedaan bij het openen?? Want ik denk dat het daar door komt.
Hier heet het kruidvat
quote:luni schreef op 27 oktober 2011 @ 20:45:

Hier heet het kruidvat

ik zie dat ik lekker wissel tussen de t's en d's

Inmiddels antwoord van kruidvat, de prijzen zijn al aangepast zoals de medewerker zegt. Hmm gek dat ik dat dan niet zie ondanks een prijzenupdate.

Maargoed, toch maar besteld..wordt ook niet echt verder geholpen.

Normaal krijg je toch te zien de normale prijs, en wordt de actie apart verrekend. Hema doet dit ook altijd zo.
quote:linda86 schreef op 27 oktober 2011 @ 20:06:

Ik heb toevallig paar dagen terug m´n fotoboek opgestuurd. Ik kreeg wel gelijk de kortingprijs te zien.

Heb je wel een prijsupdate gedaan bij het openen?? Want ik denk dat het daar door komt.Zou jij eens willen kijken wat een XXL fotoboek kost met 4x 8 extra pagina's hard cover staand? ik kom op ¤65,36 uit, dit zou dan al met korting moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven