lang verbinding

17-07-2011 14:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geachte Forumleden,

Ik krijg constant de melding dat een van de netwerkkabels niet aangesloten is, maar welke het is wordt er niet vermeld.

Het gaat hier om een LAN-verbinding Netwerkkabel.

Hoe kan ik dit oplossen?

MvG

Sophie
heb je dan meer dan één netwerkkabel???? Dat zou wel apart zijn.

Je kunt het oplossen door de netwerkabel weer aan te sluiten of het modem te resetten.
Lang verbinding?

gewoon even je modem aan en uitzetten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat staat op mijn laptop ook standaard in zo'n symbooltje rechtsonder. Volgens mij betekent dat dat je niet via 'n kabeltje aan je netwerk hangt. Ik heb er namelijk geen kabel aan hangen, maar zit op m'n draadloos netwerk.
Geachte mevrouw L. Sophie,

we hebben uw klacht ontvangen.

Probeert u eerst de computer eens opnieuw op te starten.

Mocht dit onsuccesvol zijn, neemt u dan opnieuw contact met ons op via www.viva.nl.

Hoogachtend,

[img]http://i51.tinypic.com/2emdk06.jpg[/img]

"De geachte forummers"
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2011 @ 14:21:

Dat staat op mijn laptop ook standaard in zo'n symbooltje rechtsonder. Volgens mij betekent dat dat je niet via 'n kabeltje aan je netwerk hangt. Ik heb er namelijk geen kabel aan hangen, maar zit op m'n draadloos netwerk.Dit dus.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:elninjoo schreef op 17 juli 2011 @ 14:21:

Dat staat op mijn laptop ook standaard in zo'n symbooltje rechtsonder. Volgens mij betekent dat dat je niet via 'n kabeltje aan je netwerk hangt. Ik heb er namelijk geen kabel aan hangen, maar zit op m'n draadloos netwerk.

Dat is het dus!

Ik heb m'n laptop pas en uit te vinden wat en hoe

Hartelij Dank
quote:isolde55 schreef op 17 juli 2011 @ 14:16:

heb je dan meer dan één netwerkkabel???? Dat zou wel apart zijn.

Je kunt het oplossen door de netwerkabel weer aan te sluiten of het modem te resetten.

Bij veel pc's kun je meerdere netwerkkabels aansluiten hoor. Zo gek is dat niet.

Als je internet gewoon werkt: niet druk over maken. Evt kun je in netwerkverbinden met je rechtermuisknop je LAN verbinding uitschakelen. Krijg je die waarschuwing niet meer.
quote:_jessie_ schreef op 17 juli 2011 @ 14:56:

[...]

Bij veel pc's kun je meerdere netwerkkabels aansluiten hoor. Zo gek is dat niet. Bij welke pc's dan?
Bij PC's met meerdere netwerkkaarten XionZ...begrijp dat dan!
Ik heb nog een vraagje!

Mijn laptop maakt slecht verbinding met het internet, komt dat door de slechte weer?

Ik heb namelijk zelf nog geen internet aangevraagd, wil dat wel doen. Weet iemand een goedkoop en betrouwbaar provider?
quote:lovesophie schreef op 17 juli 2011 @ 16:57:

Ik heb nog een vraagje!

Mijn laptop maakt slecht verbinding met het internet, komt dat door de slechte weer?

Ik heb namelijk zelf nog geen internet aangevraagd, wil dat wel doen. Weet iemand een goedkoop en betrouwbaar provider?Haha! Nee, dat komt waarschijnlijk doordat je buurman zijn netwerk zélf ook zit te gebruiken vanwege de regen. Iets met: regel zelf je internet en betáál er dan ook zelf voor, dan heb je ook fatsoenlijke kwaliteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven