laptop ingebouwde cam - vraag

21-08-2010 21:22 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe Acer Aspire 7551 met windows 7.

De webcam heeft het eigenlijk maar heel even gedaan... nu loopt ie na 1 minuut vast en geeft een grijs beeld. Op internet lees ik meer problemen hiermee en het wordt afgedaan als een ' fabrieksfoutje'

Maar is er iemand die er ervaring mee heeft? Wat zou ik kunnen proberen om het ding aan de praat te krijgen? en heeft het nut om langs de winkel te gaan? (op internet wordt gezegd dat het probleem al bekend zou zijn bij Acer sinds 2007, maar dat ze er niks aan doen? en ze je in de winkel niet zouden kunnen helpen)

Het is niet zooooo belangrijk, maar wel belangrijk genoeg om er iets aan te doen. Mensen die ver weg wonen wil ik soms graag even zien!
je hebt nog garantie ? dan zou ik m terug sturen !
ja ik heb nog garantie, hij is pas 3 weken oud

Las op internet dat er nog vele meerdere van dit soort zijn waarbij de cam het even doet (bij mij ook eerste paar keer) en daarna niet meer..

Op dit moment geeft de cam wel beeld op msn, maar is het blokkerig en sta ik de hele tijd stil...

erg frustrerend
Ook als de garantie al verlopen zou zijn kun je vaak nog bedingen dat je een flinke korting krijgt; garantietermijnen zijn veelal veel korter dan de als redelijk te beschouwen levensduur van apparaten.
mja... nu heb ik gisteren de cam nog getest via een website en dat werkte wel (wel erg blokkerig)... Dus wellicht dat het aan msn ligt? Ik heb nu windowslive, maar dan zou ik beter een oudere versie kunnen proberen. Wel raar dat daar het zou probleem liggen! en dat de cam gewoon nu ineens niet meer goed werkt en eerst wel... pppff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven