Laptop schoonmaken
vrijdag 11 februari 2022 om 10:25
Hoe en waarmee maken jullie de laptop schoon? Met name het scherm en het toetsenbord (en trackpad).
Ik heb een nieuwe laptop en die wil ik wel netjes en krasvrij houden, maar zal ook af en toe schoongemaakt moeten worden. Mijn oude deed ik gewoon met een vochtig vaatdoekje, maar ik ben wel benieuwd hoe anderen dat doen.
Ik heb een nieuwe laptop en die wil ik wel netjes en krasvrij houden, maar zal ook af en toe schoongemaakt moeten worden. Mijn oude deed ik gewoon met een vochtig vaatdoekje, maar ik ben wel benieuwd hoe anderen dat doen.
vrijdag 11 februari 2022 om 14:12
Iets met alcohol of Dasty zou ik dan weer niet op mijn laptop smeren als ik er zuinig op ben.....Valentijn101 schreef: ↑11-02-2022 11:28Microvezeldoek met daarop acloholspray of Dasty voor ramen (de versie zonder ammoniak)
vrijdag 11 februari 2022 om 19:45
Wat voor schoonmaakspul is dat?Knuddestudder schreef: ↑11-02-2022 15:56Voor het scherm heb je speciaal schoonmaakspul, als een vochtig doekje niet meer afdoende is. De rest kun je met een doekje en een beetje glassex oid schoonmaken. Dat kun je beter niet voor het scherm gebruiken.
vrijdag 11 februari 2022 om 19:47
Een brillendoekje gebruik ik inderdaad ook voor schermen en cameralenzen maar daarmee verspreid je de vettigheid natuurlijk alleen maar. Op den duur wil ik toch wel iets wat de vettigheid ook even weghaalt.
zondag 13 februari 2022 om 15:29
klopt, met de standaard dunne brillendoekjes die meestal bij een bil worden meegeleverd had ik inderdaad ook dat het vet voornamelijk verspreid werd. Heb nu zoiets (neweco.nl/brillendoekjes-microvezel.html) en daarbij heb ik wel het gevoel dat ze het vet ook echt opnemen.