Leuke android applicaties voor Samsung Galaxy!
dinsdag 26 april 2011 om 15:32
Jeeej, eindelijk heb ik mijn Samsung Galaxy i7500 kunnen updaten.. zat al ruim een jaar met een aantal software problemen, maar nu kan ik eindelijk weer applicaties downloaden!
Ik heb nu de hoognodige apps... dus e-mail, nu.nl, en buienradar. Heeft iemand nog andere leuke of nuttige apps?
Het zijn er zo veel, tenminste, wat ik heb gezien op Internet. Tips zijn dus heel erg welkom!
Ik heb nu de hoognodige apps... dus e-mail, nu.nl, en buienradar. Heeft iemand nog andere leuke of nuttige apps?
Het zijn er zo veel, tenminste, wat ik heb gezien op Internet. Tips zijn dus heel erg welkom!
dinsdag 26 april 2011 om 16:38
Albert Heijn!!!! - geweldige app. Alle ah-recepten! Erg overzichtelijk.
where's my droid - stel je bent je telefoon kwijt en hij staat op stil. Sms dan met een andere telefoon je code-woord (zelf in te stellen) naar je gsm en hij begint te rinkelen, net zolang tot jij hem weer hebt gevonden
Zedge - leuke wallpapers en ringtones
Phone usage - houdt precies bij hoeveel je de afgelopen week / dag / maand hebt gebeld / gesmst / ge- internet. Handig als je binnen je bundel wil blijven
Shazam - hoor je een liedje op de radio / tv waarvan je denkt: heee leuk liedje maar welke is het? Open shazam, hij scant het nummer en vindt 'm zo voor je op youtube.
bubble blast 2 - verslavend spelletje
voice search - spreek gewoon in wat je op google wilt zoeken, ipv typen
IMDB - alle film recensies op een rij
Tune in Radio - ontelbaar veel radiozenders beluisteren, zonder oortje dus
Buienalarm - stel in dat je een seintje krijgt als het over een half uur gaat regenen in jouw woonplaats
Antivirus - om zeker te weten dat je geen virussen binnen haalt met al dat gedownload!
where's my droid - stel je bent je telefoon kwijt en hij staat op stil. Sms dan met een andere telefoon je code-woord (zelf in te stellen) naar je gsm en hij begint te rinkelen, net zolang tot jij hem weer hebt gevonden
Zedge - leuke wallpapers en ringtones
Phone usage - houdt precies bij hoeveel je de afgelopen week / dag / maand hebt gebeld / gesmst / ge- internet. Handig als je binnen je bundel wil blijven
Shazam - hoor je een liedje op de radio / tv waarvan je denkt: heee leuk liedje maar welke is het? Open shazam, hij scant het nummer en vindt 'm zo voor je op youtube.
bubble blast 2 - verslavend spelletje
voice search - spreek gewoon in wat je op google wilt zoeken, ipv typen
IMDB - alle film recensies op een rij
Tune in Radio - ontelbaar veel radiozenders beluisteren, zonder oortje dus
Buienalarm - stel in dat je een seintje krijgt als het over een half uur gaat regenen in jouw woonplaats
Antivirus - om zeker te weten dat je geen virussen binnen haalt met al dat gedownload!
dinsdag 26 april 2011 om 18:19
dinsdag 26 april 2011 om 20:02
Gem miner, Flood-It! , color match (bijzonder verslavend)
in het kader van volslage nutteloos maar wel grappig; Drinking water (geeft aan dat je water moet drinken 8x per dag)
Tricorder (startrek geek, sorry!)
iTranslate (vertaal app, handig)
Buien alarm, dice roller, 9292ovPro, Wapedia
Sjiit ik heb er echt te veel!!! (en wist niet dat je na een jaar voor whatsapp moest gaan betalen thanks!)
in het kader van volslage nutteloos maar wel grappig; Drinking water (geeft aan dat je water moet drinken 8x per dag)
Tricorder (startrek geek, sorry!)
iTranslate (vertaal app, handig)
Buien alarm, dice roller, 9292ovPro, Wapedia
Sjiit ik heb er echt te veel!!! (en wist niet dat je na een jaar voor whatsapp moest gaan betalen thanks!)
dinsdag 26 april 2011 om 20:57
Nu.nl heb ik er ook op staan.
En superdeals, kun je zien welke supermarkten welke aanbiedingen hebben.
Je kunt daar ook aangeven in welke supermarkten jij geinteresseerd bent.
Netcounter, kun je bijhouden hoeveel dataverkeer je verbruikt (hebt).
Androidworld, houdt je regelmatig op de hoogte van nieuwtjes en geeft ook info over nieuwe apps.
App2SD, geeft an welke apps er naar je sd kaart kunnen, scheelt weer ruimte.
RTV Noord Holland, nieuws uit mijn regio, maar misschien is er ook een app met nieuws uit jouw regio?
Veel plezier!!
En superdeals, kun je zien welke supermarkten welke aanbiedingen hebben.
Je kunt daar ook aangeven in welke supermarkten jij geinteresseerd bent.
Netcounter, kun je bijhouden hoeveel dataverkeer je verbruikt (hebt).
Androidworld, houdt je regelmatig op de hoogte van nieuwtjes en geeft ook info over nieuwe apps.
App2SD, geeft an welke apps er naar je sd kaart kunnen, scheelt weer ruimte.
RTV Noord Holland, nieuws uit mijn regio, maar misschien is er ook een app met nieuws uit jouw regio?
Veel plezier!!
zondag 8 mei 2011 om 22:17
quote:Very.Cherry schreef op 26 april 2011 @ 18:22:
[...]
Erg nuttige toelichting, ook.
Google is your friend. Maar ik wil wel toelichting geven hoor, omdat je het zo lief vraagt.
NoLed: Op de Galaxy zit geen ledlampje wat knippert waardoor je kunt zien dat je een bericht hebt, of gebeld bent. Deze app stelt een soort screensaver in, van een zwart scherm met daarin een klein icoontje wanneer je een bericht/whatsapp/email/oproep hebt ontvangen.
JuiceDefender: Hoe het precies werkt benik nog niet uit, maar het doet iets met je internetverbinding waardoor je onwijs veel batterij spaart.
Ping: chatten met blackberry gebruikers (gratis)
Whatsapp: chatten met andere whatsapp gebruikers (gratis)
Tetris: Er vallen blokjes naar beneden, de rest moge duidelijk zijn...
Unblock me: Spelletje waarbij je blokjes moet verschuiven om het rode blokje te bevrijden. Leuk om je ruimtelijk inzicht mee te oefenen.
[...]
Erg nuttige toelichting, ook.
Google is your friend. Maar ik wil wel toelichting geven hoor, omdat je het zo lief vraagt.
NoLed: Op de Galaxy zit geen ledlampje wat knippert waardoor je kunt zien dat je een bericht hebt, of gebeld bent. Deze app stelt een soort screensaver in, van een zwart scherm met daarin een klein icoontje wanneer je een bericht/whatsapp/email/oproep hebt ontvangen.
JuiceDefender: Hoe het precies werkt benik nog niet uit, maar het doet iets met je internetverbinding waardoor je onwijs veel batterij spaart.
Ping: chatten met blackberry gebruikers (gratis)
Whatsapp: chatten met andere whatsapp gebruikers (gratis)
Tetris: Er vallen blokjes naar beneden, de rest moge duidelijk zijn...
Unblock me: Spelletje waarbij je blokjes moet verschuiven om het rode blokje te bevrijden. Leuk om je ruimtelijk inzicht mee te oefenen.
vrijdag 13 mei 2011 om 09:56
quote:evelise schreef op 08 mei 2011 @ 22:17:
NoLed: Op de Galaxy zit geen ledlampje wat knippert waardoor je kunt zien dat je een bericht hebt, of gebeld bent. Deze app stelt een soort screensaver in, van een zwart scherm met daarin een klein icoontje wanneer je een bericht/whatsapp/email/oproep hebt ontvangen.Hey, bij mij geeft hij wel aan of ik een oproep/bericht of sms gemist heb, maar een whatsapp geeft tie bij mij niet aan hoor..
NoLed: Op de Galaxy zit geen ledlampje wat knippert waardoor je kunt zien dat je een bericht hebt, of gebeld bent. Deze app stelt een soort screensaver in, van een zwart scherm met daarin een klein icoontje wanneer je een bericht/whatsapp/email/oproep hebt ontvangen.Hey, bij mij geeft hij wel aan of ik een oproep/bericht of sms gemist heb, maar een whatsapp geeft tie bij mij niet aan hoor..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 16 mei 2011 om 15:32
quote:Maja82 schreef op 16 mei 2011 @ 15:23:
Kan je deze dingen ook allemaal op de galaxy mini zetten?
En kost het gebruik van zo'n app dan wel internetkosten?
En is het wel duidelijk wanneer je kosten gaat betalen enzo?
Ja deze apps kan je ook allemaal op de mini zetten. Ik heb zelf ook een mini vandaar.
Het kost inderdaad wel internet kosten, Maar in de android market zie je precies welke apps gratis zijn en welke er geld kosten.
Maar let op je betaalt altijd wel dataverkeer, dus het is handig om een internetbundel te hebben.
Kan je deze dingen ook allemaal op de galaxy mini zetten?
En kost het gebruik van zo'n app dan wel internetkosten?
En is het wel duidelijk wanneer je kosten gaat betalen enzo?
Ja deze apps kan je ook allemaal op de mini zetten. Ik heb zelf ook een mini vandaar.
Het kost inderdaad wel internet kosten, Maar in de android market zie je precies welke apps gratis zijn en welke er geld kosten.
Maar let op je betaalt altijd wel dataverkeer, dus het is handig om een internetbundel te hebben.
maandag 16 mei 2011 om 16:24
quote:Dees1973 schreef op 11 mei 2011 @ 20:53:
heb een beetje mee zitten lezen over leuke apps voor op een smasung toestel. Ik heb zelf ook een samsung maar dan s8000 met internet maar weet niet hoe ik apps op het toestel moet zetten.....help ! ! Kan iemand helpen?
De apps die hier genoemd worden zijn android apps. Jouw telefoon heeft een ander besturingssysteem, dus daar kun je geen android apps op zetten.
Handige appjes:
- Seesmic (voor twitter)
- Reader (om je google reader met rss feeds te lezen)
- SMS Backup (stuurt smsjes naar je mail door zodat je ze kunt bewaren)
- Appie app
- en aan Extreme droid jump ben ik ook wel even verslaafd geweest
heb een beetje mee zitten lezen over leuke apps voor op een smasung toestel. Ik heb zelf ook een samsung maar dan s8000 met internet maar weet niet hoe ik apps op het toestel moet zetten.....help ! ! Kan iemand helpen?
De apps die hier genoemd worden zijn android apps. Jouw telefoon heeft een ander besturingssysteem, dus daar kun je geen android apps op zetten.
Handige appjes:
- Seesmic (voor twitter)
- Reader (om je google reader met rss feeds te lezen)
- SMS Backup (stuurt smsjes naar je mail door zodat je ze kunt bewaren)
- Appie app
- en aan Extreme droid jump ben ik ook wel even verslaafd geweest
Just hand over the chocolate and nobody will get hurt.
donderdag 2 juni 2011 om 14:32
Ik heb sinds kort ook een telefoon met Android en ik zoek een bepaalde applicaties, tenminste ik neem aan dat het een applicaties zijn.
- Aangezien ik nog prepaid heb zonder internetbundel zoek ik dus een applicatie waarmee je makkelijk en snel kunt zien wat er achter de schermen draait en dat kunt stoppen zodat ik niet onnodig gebruik maak van internet.
- Ik zou graag per persoon een plaatje willen toevoegen zodat ik kan ook aan het plaatje kan zien wie er belt. Omdat ik dus wat dubbele namen in mijn adresboek heb.
Wil in de toekomst wel een sim only pakketje nemen met internet maar dat doe ik pas nadat ik op vakantie ben geweest voor het geval dat ik straks een hoge rekening heb omdat ik niet doorhad dat internet nog in gebruik was door iets.
- Aangezien ik nog prepaid heb zonder internetbundel zoek ik dus een applicatie waarmee je makkelijk en snel kunt zien wat er achter de schermen draait en dat kunt stoppen zodat ik niet onnodig gebruik maak van internet.
- Ik zou graag per persoon een plaatje willen toevoegen zodat ik kan ook aan het plaatje kan zien wie er belt. Omdat ik dus wat dubbele namen in mijn adresboek heb.
Wil in de toekomst wel een sim only pakketje nemen met internet maar dat doe ik pas nadat ik op vakantie ben geweest voor het geval dat ik straks een hoge rekening heb omdat ik niet doorhad dat internet nog in gebruik was door iets.