Leuke app's voor iphone/ ipad

19-01-2011 10:06 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu 1 1/5 jaar een iphone. Enkele voor de handliggende apps heb ik geplaatst, zoals weeronline, nu.nl. Ik ben erg benieuwd welke apps jullie hebben en welke je zou willen tippen. Ook vragen of misschien een bepaalde app bestaat kunnen gesteld worden. Ik trap af: ik lees vaak liggend, alleen dan verspringt het beeld. Bestaat er een app die dat voorkomt?
Ik vind de rabobank app handig.
Ik heb sinds kort de app Lampie! Geweldig, maakt van je iPhone een zaklamp. Kan overigens alleen met iPhone 4, omdat de app gebruikt maakt van je flitser.

Ik vind op de iPad de search and find games erg leuk (bijv. Crystal Portal).

Je kunt het beeld op je iPhone locken (zodat ie niet kantelt) door 2 x op je thuisknop te drukken. Je krijgt je dock dan op de voorgrond. Als je deze naar links schuift (als bij een foto), dan zie je daar de mogelijkheid om de paginarichting te vergrendelen.
ABN, telegraaf, angry birds, Volkskrant, nu.nl, Viva, friendly (Facebook), Google earth, uitzending gemist, RTL xl.

Die heb ik op mijn iPad, weet niet of allen ook op de iPhone kunnen.
- Kranten (dan heb je ze allemaal inc. buitenlandse)

- spelletje: Parking

- openingstijden (van winkels)

- smulweb

- aanbiedingen (van supermarkten)

- wrts (ideaal als je een vreemde taal leert!)

En zoals Majo al post: een zaklantaarn. Er zijn er genoeg! (ook voor de oude generatie iPhones).
Ik heb heel veel Aps.

Van stomme en minder stomme spelletjes tot nu.nl, telegraaf, viva, hyves, facebook.

Rabobank en abn vind ik handig.

Wat taal-leerapps,online Koran.

Ik vind Shazam ook handig, als je ergens een liedje hoort en niet weet hoe hij heet neem je het op met dat programma en die vind dan uit welk nr het is.
Voor mijn dochter:

Interactieve Disney boekjes: Winnie the Poeh en Mickey Mouse;

Puzzels;

Interactieve kat, vogel, dinosaurus, hippo en giraf die je kan slaan, kietelen en eten voeren. Hij/zij praat je na;

Spotify.

Maar de interactieve beesten zijn het meest in trek!
Flight control! super verslavend spel. Verder Sudoku, mahjong, tower inf., air hockey, en meer van dat soort games. Heb ze op mijn iPad overigens.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Ik ga er even van uit dat je de iPhone 3GS hebt. Om het beeld vast te zetten: druk 2x op de home button, onderin verschijnt een regel met Apps. Scroll naar links, daar staat een slotje. Klik er één keer op en je beeld staat vast!
Oja; dan moet je wel de nieuwe software geupdate hebben, als je dat nog niet hebt moet je m ff aan iTunes hangen.
Ik heb sinds kort ook een iPhone. Ik wist helemaal niet dat er ook een viva app is! Is die gratis?

Ik heb zelf:

Nu.nl

TV-gids

Hyves

Facebook

En de app van Albert Heijn. Die vind ik echt grappig. Als je bijvoorbeeld in de keuken staat en de cola is op, kan je de barcode scannen en komt het product automatisch op je boodschappenlijstje te staan. Haha.
Viva is Gratis, maar ook daar zit een bug in.

Ik kan daar de laatste tijd niet inloggen.

(maar ik heb een iPad, geen iPhone)
bubble blast is een leuk spel! Verder...

alarmeringsandroid, voor brandweermeldingen, ik heb mijn regio geselecteerd.

photofunia, AH, neerslagrader (krijg een melding als het gaat regenen in mn woonplaats), hyves, twitter
Ik heb een iphone 3g. Het vastzetten met de homeknop even snel geprobeerd, maar krijg geen slotje. Ga me er verder in verdiepen. Wat een leuke app is: angry birds. Momenteel een van de populairste apps geloof ik. Youtube app vind ik ook leuk icm een docking station.
Kan iemand me ook vertellen hoe je een app weer verwijderd?
Op je beginscherm met je vinger het icoontje aanklikken, maar dan even vasthouden. Al je apps beginnen dan te knipperen en er komt een kruisje boven te staan. Met dit kruisje kun je de app verwijderen.

Zo kun je eventueel de apps ergens anders neerzetten.

Als je hiermee klaar bent, druk je even de home-knop in. Dan staat alles weer stil en op z´n plek.
quote:galadriel schreef op 19 januari 2011 @ 13:55:

Viva is Gratis, maar ook daar zit een bug in.

Ik kan daar de laatste tijd niet inloggen.

(maar ik heb een iPad, geen iPhone)Bovenin inloggen is niet werkend, scroll naar beneden naar mijn Viva en dat gaat prima!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
quote:thedutchwiseguy schreef op 22 januari 2011 @ 13:53:

[...]

Bovenin inloggen is niet werkend, scroll naar beneden naar mijn Viva en dat gaat prima!Goede tip, moest even zoeken, maar gevonden.
Bedankt alinimini
Viber en watsapp zijn mijn favo's. Met viber kan je gratis bellen als de ander ook viber heeft. Met whatsapp gratis chatten.

En de biebapp. Ook handig. Weet niet of jullie de ipcapp hebben want daar krijg je vaak gratis apps. Is van de iPhone club.
Ik heb angry birds (zo goed als) uitgespeeld...weten jullie nog een ander leuk spel?
shoutcast
Viva app voor iPhone bestaat niet toch? Heb hem nooit kunnen vinden.
via de tijschriften app emaille
Aanbieding app vind ik wel handig, alle aanbiedingen van desbetreffende week op een rij.

Je kan je eigen supermakt(en) selecteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven