Leuke app's voor iphone/ ipad
woensdag 19 januari 2011 om 10:06
Ik heb nu 1 1/5 jaar een iphone. Enkele voor de handliggende apps heb ik geplaatst, zoals weeronline, nu.nl. Ik ben erg benieuwd welke apps jullie hebben en welke je zou willen tippen. Ook vragen of misschien een bepaalde app bestaat kunnen gesteld worden. Ik trap af: ik lees vaak liggend, alleen dan verspringt het beeld. Bestaat er een app die dat voorkomt?
woensdag 19 januari 2011 om 10:42
Ik heb sinds kort de app Lampie! Geweldig, maakt van je iPhone een zaklamp. Kan overigens alleen met iPhone 4, omdat de app gebruikt maakt van je flitser.
Ik vind op de iPad de search and find games erg leuk (bijv. Crystal Portal).
Je kunt het beeld op je iPhone locken (zodat ie niet kantelt) door 2 x op je thuisknop te drukken. Je krijgt je dock dan op de voorgrond. Als je deze naar links schuift (als bij een foto), dan zie je daar de mogelijkheid om de paginarichting te vergrendelen.
Ik vind op de iPad de search and find games erg leuk (bijv. Crystal Portal).
Je kunt het beeld op je iPhone locken (zodat ie niet kantelt) door 2 x op je thuisknop te drukken. Je krijgt je dock dan op de voorgrond. Als je deze naar links schuift (als bij een foto), dan zie je daar de mogelijkheid om de paginarichting te vergrendelen.
woensdag 19 januari 2011 om 11:07
woensdag 19 januari 2011 om 11:35
Ik heb heel veel Aps.
Van stomme en minder stomme spelletjes tot nu.nl, telegraaf, viva, hyves, facebook.
Rabobank en abn vind ik handig.
Wat taal-leerapps,online Koran.
Ik vind Shazam ook handig, als je ergens een liedje hoort en niet weet hoe hij heet neem je het op met dat programma en die vind dan uit welk nr het is.
Van stomme en minder stomme spelletjes tot nu.nl, telegraaf, viva, hyves, facebook.
Rabobank en abn vind ik handig.
Wat taal-leerapps,online Koran.
Ik vind Shazam ook handig, als je ergens een liedje hoort en niet weet hoe hij heet neem je het op met dat programma en die vind dan uit welk nr het is.
woensdag 19 januari 2011 om 12:03
woensdag 19 januari 2011 om 12:09
woensdag 19 januari 2011 om 13:14
Ik heb sinds kort ook een iPhone. Ik wist helemaal niet dat er ook een viva app is! Is die gratis?
Ik heb zelf:
Nu.nl
TV-gids
Hyves
Facebook
En de app van Albert Heijn. Die vind ik echt grappig. Als je bijvoorbeeld in de keuken staat en de cola is op, kan je de barcode scannen en komt het product automatisch op je boodschappenlijstje te staan. Haha.
Ik heb zelf:
Nu.nl
TV-gids
Hyves
En de app van Albert Heijn. Die vind ik echt grappig. Als je bijvoorbeeld in de keuken staat en de cola is op, kan je de barcode scannen en komt het product automatisch op je boodschappenlijstje te staan. Haha.
woensdag 19 januari 2011 om 18:32
zaterdag 22 januari 2011 om 13:50
Op je beginscherm met je vinger het icoontje aanklikken, maar dan even vasthouden. Al je apps beginnen dan te knipperen en er komt een kruisje boven te staan. Met dit kruisje kun je de app verwijderen.
Zo kun je eventueel de apps ergens anders neerzetten.
Als je hiermee klaar bent, druk je even de home-knop in. Dan staat alles weer stil en op z´n plek.
Zo kun je eventueel de apps ergens anders neerzetten.
Als je hiermee klaar bent, druk je even de home-knop in. Dan staat alles weer stil en op z´n plek.
zaterdag 22 januari 2011 om 13:53
quote:galadriel schreef op 19 januari 2011 @ 13:55:
Viva is Gratis, maar ook daar zit een bug in.
Ik kan daar de laatste tijd niet inloggen.
(maar ik heb een iPad, geen iPhone)Bovenin inloggen is niet werkend, scroll naar beneden naar mijn Viva en dat gaat prima!
Viva is Gratis, maar ook daar zit een bug in.
Ik kan daar de laatste tijd niet inloggen.
(maar ik heb een iPad, geen iPhone)Bovenin inloggen is niet werkend, scroll naar beneden naar mijn Viva en dat gaat prima!
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......