Leuke apps iPad voor vrouwen?

13-04-2012 18:36 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet er nog leuke apps voor vrouwen of gewoon leuke apps?
Speciaal voor vrouwen? Ehm? Je bedoelt een tool waar je je menstruatie cyclus op kan bijhouden ofzoiets?
Nee eigenlijk meer wat leuk is voor vrouwen :-))

Ik houd niet zo van games.
Zwanger.nl-app?

Uhm tja, ik weet niet. Ik heb niet echt apps die ik heel leuk vind. Doe meestal spelletjes. En de viva-app natuurlijk
Een app is toch gewoon leuk of niet leuk, handig of niet handig? Ik zou alleen die menstruatie app kunnen bedenken die speciaal voor vrouwen bedoeld is...
Hip&hot magazine gratis app met omde zoveel tijd een speciaal voor de iPad ontwikkelt magazine. Ik zou er niet voor betalen maar gratis leuk genoeg.
RTL xl, gratis alle programma's terugkijken van RTL zenders, ako app om tijdschriften te kopen, Apple app om boodschappen op looproute te kunnen doen, quiz, (vragen over Nederland), facebook en wordfeud. Dat zijn bij mij de meestgebruikte. Viva app vind ik minder fijn dan gewoon via browser, want ik mis functies.
quote:snoezzz schreef op 13 april 2012 @ 19:21:

iva app vind ik minder fijn dan gewoon via browser, want ik mis functies.

Mee eens!

Kan ook geen tabel bekijken via de app..

What to wear is wel een leuke app, staat elke dag welk weer het wordt en welke kleding je aan kunt doen en uiteraard waar het te koop is.. Vind vooral dat laatste handig, staan vaak leuke dingen in!

Oh en Flitsmeister vind ik ook ideaal, werkt altijd en geeft alles goed aan!

Gebruik verder apps voor bankieren, de krant lezen, muziek luisteren, fitness oefeningen voor thuis en boodschappen lijstjes/recepten..

Best veel dus eigenlijk..
Je kan hem als hip dienblad gebruiken.
it's a big club and you ain't in it
Welke app is voor menstruatie cycles?
Een leuke app is de app van Youxx.

Als je ooit een kleurenanalyse hebt gedaan, of weet welke type je bent, kun je met deze app je eigen kleuren op je Iphone of Ipad zetten.

De kleuren komen perfect over. Geen miskopen meer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven