Leuke series via netflix
maandag 21 juli 2014 om 13:22
We hebben nu al een aantal keer een serie via netflix gevolgd.
Maar....een serie heeft soms meerdere seizoenen, en dan blijkt ineens dat netflix niet alle seizoenen heeft.
Bijv Homeland en The Unit.
Dus je ziet geen end.
Wat is een leuke en spannende serie om via netflix te volgen?
Waarbij alle seizoenen te zien zijn?
Iemand tips?
Maar....een serie heeft soms meerdere seizoenen, en dan blijkt ineens dat netflix niet alle seizoenen heeft.
Bijv Homeland en The Unit.
Dus je ziet geen end.
Wat is een leuke en spannende serie om via netflix te volgen?
Waarbij alle seizoenen te zien zijn?
Iemand tips?
maandag 21 juli 2014 om 17:11
maandag 21 juli 2014 om 20:54
O jee, wat een tips zeg.
Super.
Euhm rustig aan doen met kijken?
Als we ergens aan beginnen willen we alles zo snel mogelijk zien.
Kijk weinig tv, maar met series zijn we verslaafd.
Tot snachts half 3 kijken..tja.
Verschillende seizoenen vind ik niet erg, als elk seizoen maar afgesloten wordt.
Breaking bad hebben we gezien.
En homeland en the unit is balen dat dat nog niet verder gaat.
Ik ga jullie tips noteren, thanx..
Super.
Euhm rustig aan doen met kijken?
Als we ergens aan beginnen willen we alles zo snel mogelijk zien.
Kijk weinig tv, maar met series zijn we verslaafd.
Tot snachts half 3 kijken..tja.
Verschillende seizoenen vind ik niet erg, als elk seizoen maar afgesloten wordt.
Breaking bad hebben we gezien.
En homeland en the unit is balen dat dat nog niet verder gaat.
Ik ga jullie tips noteren, thanx..
woensdag 23 juli 2014 om 12:43
[quote]slwhisper schreef op 21 juli 2014 @ 14:35:
Orange is the new black inderdaad!!
Pretty Little Liars vind ik ook erg leuk, totaal niet mijn genre en af en toe behoorlijk over the top maar echt een heel verslavende serie!
Drop dead diva is niet zozeer spannend, maar een heerlijke wegkijk serie (vooral als je in een slechte bui bent )
The 4400 heb ik ook erg van genoten.
Net als Orphan Black, daar worden nog steeds nieuwe afleveringen van gemaakt dus die kan je (nog) niet helemaal afkijken.
En Jericho is ook erg sterk![/quote]
Jericho vond ik ook fantastisch, keek ik ergens rond 2007 al. Helaas stopte die serie ineens na 3 seizoenen ofzo. Geen eind helemaal niks. Had toen te maken met die schrijversstaking in Hollywood. Stom.
Pretty Little Liars vind ik ook erg leuk, totaal niet mijn genre en af en toe behoorlijk over the top maar echt een heel verslavende serie!
Drop dead diva is niet zozeer spannend, maar een heerlijke wegkijk serie (vooral als je in een slechte bui bent )
Net als Orphan Black, daar worden nog steeds nieuwe afleveringen van gemaakt dus die kan je (nog) niet helemaal afkijken.
Jericho vond ik ook fantastisch, keek ik ergens rond 2007 al. Helaas stopte die serie ineens na 3 seizoenen ofzo. Geen eind helemaal niks. Had toen te maken met die schrijversstaking in Hollywood. Stom.
woensdag 6 augustus 2014 om 18:37
quote:MevrouwDeDJ schreef op 23 juli 2014 @ 12:43:
Jericho vond ik ook fantastisch, keek ik ergens rond 2007 al. Helaas stopte die serie ineens na 3 seizoenen ofzo. Geen eind helemaal niks. Had toen te maken met die schrijversstaking in Hollywood. Stom.Is 4400 compleet op Netflix?
Jericho vond ik ook fantastisch, keek ik ergens rond 2007 al. Helaas stopte die serie ineens na 3 seizoenen ofzo. Geen eind helemaal niks. Had toen te maken met die schrijversstaking in Hollywood. Stom.Is 4400 compleet op Netflix?
zaterdag 9 augustus 2014 om 21:29
quote:Rubber_Ducky schreef op 21 juli 2014 @ 15:50:
Een complete en HELE GAVE serie ook al houd je normaal niet van science fiction: Battlestar Galactica.
(Netflix heeft de oude en de nieuwe, degene waar een vrouw met een rode jurk op staat is de goede)
Man! Wat heb ik genoten van die serie frackin ge-wel-dige serie
Een complete en HELE GAVE serie ook al houd je normaal niet van science fiction: Battlestar Galactica.
(Netflix heeft de oude en de nieuwe, degene waar een vrouw met een rode jurk op staat is de goede)
Man! Wat heb ik genoten van die serie frackin ge-wel-dige serie