Leuke spelletjes op telefoon
donderdag 21 juli 2022 om 20:52

donderdag 21 juli 2022 om 21:43
Ik speel al jaren Gardenscapes. Volgens mij dezelfde ontwikkelaar als Manor Matters.
Je hebt echt duizenden levels, veel extra (team)opdrachten en evenementen en je kunt je tuin steeds groter bouwen en veranderen.
Grootste voordeel is dat het vrij is van reclame en dat je het ook zonder betaalde boosters etc. prima kunt spelen.
Je hebt echt duizenden levels, veel extra (team)opdrachten en evenementen en je kunt je tuin steeds groter bouwen en veranderen.
Grootste voordeel is dat het vrij is van reclame en dat je het ook zonder betaalde boosters etc. prima kunt spelen.
donderdag 21 juli 2022 om 21:59
Garden escapes is met een soort candycrush levels toch? Met van die rijtjes die je moet maken? Manor matters is met zoekspelletjes, items zoeken in verschillende kamers. En dan ook diverse soorten zoekplaatjes. Bijvoorbeeld zoek de verschillen, 30 appels ofzo zoeken, woorden van items die achterstevoren zijn geschreven of gehusseld ofzo. Veel variatie in ieder geval.LoiseauVélo schreef: ↑21-07-2022 21:43Ik speel al jaren Gardenscapes. Volgens mij dezelfde ontwikkelaar als Manor Matters.

Ik vind dit leuker dan van die rijtjes maken. Vandaar dat ik uit kwam bij manor matters. En die is ook prima te spelen zonder aankopen etc. Enige nadeel is dat je moet wachten tot je verder kan als je “levens” op zijn.
donderdag 21 juli 2022 om 22:09
Murder in the Alps, zoek en vind + puzzeltjes, wel WiFi nodig
Matchington Mansion, soort Candy Crush maar dan verdien je met ieder level punten waarmee je een gigantisch landhuis in kan richten.
Merge Mansion. Is wat herhalender dan Matchington Mansion, maar wel leuk ter afwisseling.
Sims FreePlay. Als je een Sims-fan bent is dit best leuk.
Hogwarts Mystery. Leuk voor de fans.
Matchington Mansion, soort Candy Crush maar dan verdien je met ieder level punten waarmee je een gigantisch landhuis in kan richten.
Merge Mansion. Is wat herhalender dan Matchington Mansion, maar wel leuk ter afwisseling.
Sims FreePlay. Als je een Sims-fan bent is dit best leuk.
Hogwarts Mystery. Leuk voor de fans.
donderdag 21 juli 2022 om 22:45
Royal match. Ook een soort Candy crush maar leuker en vriendelijker. Je kunt je aansluiten bij een echt team en daar levens van krijgen, regelmatig een uur gratis spelen en beloningen en speeltijd als je levels haalt.
Ook zonder WiFi te spelen, maar dan krijg je dus ieder half uur een leven er bij.
Ook zonder WiFi te spelen, maar dan krijg je dus ieder half uur een leven er bij.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

donderdag 21 juli 2022 om 23:08
Ik ben verslaafd aan city island 5. Echt wat een fantastisch spel. Goed te doen zonder reclames of geld betalen (al heb ik in het begin wel wat euro's uitgegeven) , offline te spelen dan slaat hij op als je weer wifi hebt en even het spel opent.
in het begin moet je wel veel geduld hebben.
Je bouwt een stad, met commercie, huizen, en gemeenschapsgebouwen.
Dat deel is leuk, je kunt levels behalen en dan krijg je toegang tot meer soorten gebouwen en kun je 'creatief' je wereld inrichten.
er zijn individuele challenges, dagelijks, doorlopende en leuke feestelijke dingen zoals een teamChallenge en een soort terugkerend feest waarbij je kadootjes kunt sparen. Het leuke is dat niks echt hoeft, heb je geen zin om de challenge te halen of mee te doen geen issue.
in het begin moet je wel veel geduld hebben.
Je bouwt een stad, met commercie, huizen, en gemeenschapsgebouwen.
Dat deel is leuk, je kunt levels behalen en dan krijg je toegang tot meer soorten gebouwen en kun je 'creatief' je wereld inrichten.
er zijn individuele challenges, dagelijks, doorlopende en leuke feestelijke dingen zoals een teamChallenge en een soort terugkerend feest waarbij je kadootjes kunt sparen. Het leuke is dat niks echt hoeft, heb je geen zin om de challenge te halen of mee te doen geen issue.

vrijdag 22 juli 2022 om 00:36
Bedankt voor de tip. Ik vind het bordspel heel leuk en ga de app opzoeken.

vrijdag 22 juli 2022 om 04:00
Ik vond mzsteriax geweldig, maar weet niet welk alternatief er nu is.
Ik ben zojuist 3 uur kwijt geraakt aan dat stomme manor spel. Het zou leuk zijn als er weer een echt spel komt waarbij je hersenen aan het werk gezet worden.
vrijdag 22 juli 2022 om 07:29
Boter kaas en eieren. https://nl.wikipedia.org/wiki/Boter-kaas-en-eieren
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

vrijdag 22 juli 2022 om 07:45
ratelslang schreef: ↑22-07-2022 04:00Ik vond mzsteriax geweldig, maar weet niet welk alternatief er nu is.
Ik ben zojuist 3 uur kwijt geraakt aan dat stomme manor spel. Het zou leuk zijn als er weer een echt spel komt waarbij je hersenen aan het werk gezet worden.
Jaaa! Dat was geweldig! Heb het nooit uitgespeeld. Was nog vóór de smartphone. Al heb ik het later ook nog 's opgezocht.
In die richting zou ik wel iets als app willen hebben!

vrijdag 22 juli 2022 om 19:38
Murder Mysteries! Verschillende hoofdstukken waarbij je een moord op moet lossen. Verschillende puzzels en moeilijkheidslevels.
soort escaperooms op je telefoon.
Ik zit best vaak even 'vast' en vind het echt best wel moeilijk dus je hersens worden aan het werk gezet.
durf alleen niet te zeggen of deze offline ook kan
Ik zit best vaak even 'vast' en vind het echt best wel moeilijk dus je hersens worden aan het werk gezet.

vrijdag 22 juli 2022 om 19:40
PotaTOpoTAto schreef: ↑22-07-2022 19:38Murder Mysteries! Verschillende hoofdstukken waarbij je een moord op moet lossen. Verschillende puzzels en moeilijkheidslevels.
Ga ik ook eens naar kijken. Dank.
TO, zit er voor jou ook wat tussen?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in