Leuke spelletjes op telefoon
donderdag 21 juli 2022 om 20:52

donderdag 21 juli 2022 om 21:43
Ik speel al jaren Gardenscapes. Volgens mij dezelfde ontwikkelaar als Manor Matters.
Je hebt echt duizenden levels, veel extra (team)opdrachten en evenementen en je kunt je tuin steeds groter bouwen en veranderen.
Grootste voordeel is dat het vrij is van reclame en dat je het ook zonder betaalde boosters etc. prima kunt spelen.
Je hebt echt duizenden levels, veel extra (team)opdrachten en evenementen en je kunt je tuin steeds groter bouwen en veranderen.
Grootste voordeel is dat het vrij is van reclame en dat je het ook zonder betaalde boosters etc. prima kunt spelen.
donderdag 21 juli 2022 om 21:59
Garden escapes is met een soort candycrush levels toch? Met van die rijtjes die je moet maken? Manor matters is met zoekspelletjes, items zoeken in verschillende kamers. En dan ook diverse soorten zoekplaatjes. Bijvoorbeeld zoek de verschillen, 30 appels ofzo zoeken, woorden van items die achterstevoren zijn geschreven of gehusseld ofzo. Veel variatie in ieder geval.LoiseauVélo schreef: ↑21-07-2022 21:43Ik speel al jaren Gardenscapes. Volgens mij dezelfde ontwikkelaar als Manor Matters.

Ik vind dit leuker dan van die rijtjes maken. Vandaar dat ik uit kwam bij manor matters. En die is ook prima te spelen zonder aankopen etc. Enige nadeel is dat je moet wachten tot je verder kan als je “levens” op zijn.
donderdag 21 juli 2022 om 22:09
Murder in the Alps, zoek en vind + puzzeltjes, wel WiFi nodig
Matchington Mansion, soort Candy Crush maar dan verdien je met ieder level punten waarmee je een gigantisch landhuis in kan richten.
Merge Mansion. Is wat herhalender dan Matchington Mansion, maar wel leuk ter afwisseling.
Sims FreePlay. Als je een Sims-fan bent is dit best leuk.
Hogwarts Mystery. Leuk voor de fans.
Matchington Mansion, soort Candy Crush maar dan verdien je met ieder level punten waarmee je een gigantisch landhuis in kan richten.