Meerdere accounts hebben

27-09-2012 20:22 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag mij af of er hier mensen zijn die meerdere accounts hebben?

Gewoon leuk om te weten.

Heb jij meerdere accounts op het viva forum?

Totaal aantal stemmen: 46

JA, (41%)
NEE, (48%)
GAAT JE NIKS AN! (9%)
JA EN IK ZAL JE VERTELLEN WELKE DAT ZIJN. (2%)
Nee, maar één. Ik vertel hier niets waar ik ne voor schaam of wat niet waar is.
Liever elitair dan een pauper!
Ja ik heb nog één account. Maar daar post ik al tijden niks meer mee. Was voor een kletsgroep op de horrorpijler. (Dat kan natuurlijk niet onder m'n eigen nick hè?)
quote:Kalliope schreef op 27 september 2012 @ 20:24:

Nee, maar één. Ik vertel hier niets waar ik ne voor schaam of wat niet waar is. Ik had er wel 2, die andere heb ik laten verwijderen. Ik heb last van buien en als ik me ... voel gebruik ik deze en als ik mij goed voelde gebruikte ik die andere.
Een stuk of 6, geloof ik. Maar ik gebruik er steeds maar één.
Ik heb meerdere accounts, maar ik weet nog maar van 2 of 3 mijn wachtwoord. Maar ik gebruik eigenlijk alleen dit account.
Jij wel in ieder geval.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb er 4.
Vier maar? Ik heb er een stuk of zeven.
You know how I know? Because I reeaally think so!
En dan heb je nu zeker een van je buien?. Ik heb je de afgelopen dagen nog niet normaal zien reageren.
Waar zit de any-key?
Oh, en ontopic, ik heb alleen deze.
Waar zit de any-key?
Twee. Dit is m'n oude account en ik heb er nog eentje die een paar maanden oud is. Die gebruikte ik voor de op zwangerschapspijler toen niemand nog wist dat ik zwanger was. Er lezen hier aardig wat bekenden mee
Ik heb alleen deze.
Ik heb er twaalf.
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op donderdag 27 september 2012 21:21 Ik heb er twaalf.En zijn ze allemaal zo leuk als deze?
Waar zit de any-key?
Ik ben serieus, hoor. De rest maakt een geintje denk ik.
Ik ben ook serieus hoor
Ik heb er drie, maar die andere twee gebruik ik hooguit eens per jaar of zo. Eentje voor bloedserieuze zaken die degenen uit m'n IRL die deze nick kennen niets aangaat, en eentje om mee te geinen.
Drie. Een waar ik het wachtwoord van ben vergeten, deze en nog een andere waar ik verder helemaal niks over ga vertellen
Pffff, ik ben een heel Groepje in m'n eentje. Niet verder vertellen hè!
Eigenlijk bestaat het hele forum maar uit 26 man. De rest zijn dubbelaccounts.

En wat man op de Sanoma payroll natuurlijk.
Ik heb meerdere accounts ja. Eentje hier, eentje op het Libelle forum, eentje op Hotmail, eentje op Gmail etc etc etc
Primabella, goed dat ik je hier tref. Ik/wij sta op het rooster voor een trollendienst komende zondag maar dat komt me slecht uit. Ik zag dat jij een trollendienst hebt vrijdagnacht, wil je die diensten met me ruilen?

Het is een beetje schipperen nu Eleonora met haar heup zit, anders had ik wel met haar kunnen ruilen denk ik. Laat je het me nog even weten?
Het trollendienst rooster.

Chatreuse!

tip: Zet op de volgende vergadering even het punt: Hoe kunnen we toch zieken zonder dat we plaatjes plakken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 28 september 2012 @ 01:16:

Het trollendienst rooster.

Chatreuse!

tip: Zet op de volgende vergadering even het punt: Hoe kunnen we toch zieken zonder dat we plaatjes plakken?Ach altijd gezellig als jij langs komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven