Melding online op WhatsApp uitzetten

21-11-2012 09:24 26 berichten
Ik wil graag de melding wanneer iemand online is (geweest) op WhatsApp uitzetten, maar kan niet vinden hoe dit moet. Wie weet dit?

Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dat willen?
Helaas, dat kan niet.
Instellingen, chatinstellingen, geavanceerd en dan daar het schuifje uit zetten.
Ga het proberen, dank!
Anthonius, ik hoef niet te zien wanneer iemand voor het laatst online is geweest.
Volgens mij heb ik die chatinstellingen niet. Heb een Samsung Galaxy.
quote:qupida schreef op 21 november 2012 @ 09:31:

Instellingen, chatinstellingen, geavanceerd en dan daar het schuifje uit zetten.

Op de iPhone werkt het zo inderdaad.

Ik heb het ook uitgezet. Vond het erg vervelend dat ik opmerkingen kreeg als: goh, jij was vroeg wakker vanochtend, ik zag je om 7.00u al online.

Ik hou daar niet van.
Precies, datdus. Maar kan het nog niet vinden..
Datdus, ik had het laatst uitgezet en zag van anderen inderdaad niet meer wanneer ze voor het laatst online waren geweest. Maar op mijn vriend zijn mobiel stond nog wel wanneer IK voor het laatst online was geweest

En ja, dat was na meer dan 24 uur (het kan even duren voordat het echt is uitgeschakeld, volgens WhatsApp)
De optie zit alleen in de iPhone app, niet in de Android versie...
Nieuwste Iphone dan zeker? Heb ook 1 (oudere versie), maar zie idd ook geen chatinstellingen bij instellingen... zou het zelf idd ook erg handig vinden
Je moet bij de iPhone wel WhatsApp geupdate hebben. Bij Android durf ik het niet te zeggen.
Ik heb niet de nieuwste iPhone.

Oh ik had het nog niet gecheckt bij anderen. Ga ik eens even doen.
De functie zit inderdaad in 1 van de laatste updates.
Zooo hier ben ik blij mee :-D heb 't gelijk uitgezet!!!
Non blonde:)

Volgens mij heb ik een Android, kon ook geen Viva App plaatsen. Dus helaas..
Ik heb dat ook constant de mensen denken altijd dat ik maar online ben op whatss app... Heb ik gewoon totaal geen zin om met iedereen te gebruiken en ja ik zoek wel eens wat op internet op mijn mobiel, dan moet ik wel internet aan zetten;)

Ik kan het niet uitschakelen volgens mij
Me too.. Off
Ik krijg nog weleens van mijn man te horen als ik s'avonds in bed met vriendinnen lig te Appen : waarom sliep je niet???!!! Hahahaaa, daar ben ik mooi vanaf....
Haha, nice!
Ik heb speciaal WA genomen voor vriend, om kosten te besparen. Maar die melding wanneer je online bent..heb ik niks mee. Ik neem het maar voor lief.
Thanks!! Ik wist niet dat dit kon, heb het ook gelijk uitgezet!
Ik had het een tijdje ook hier gelezen dat het kon en ook meteen uitgezet. Niet meer 'gecontroleerd' kunnen worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven