Meldingen badge iphone

04-11-2024 17:22 21 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Is er iemand met technische kennis die mij kan helpen? Sinds kort doen mijn meldingen op de IPhone 16 het niet meer. Als je bijvoorbeeld WhatsApp hebt, moet ik de app openen om te zien of ik nieuwe berichten heb. Het bericht komt niet op mijn beginscherm (vergrendeld of niet) en er komt geen cijfertje te staan met hoeveelheid ongelezen berichten. Dit is niet alleen bij WhatsApp het geval maar bij vrijwel alle apps.
Alle instellingen lijken goed te staan, ik heb deze ook uit en weer aan gezet, telefoon opnieuw opgestart, nieuwe update is uitgevoerd...kortom: ik weet het niet meer.

Ik ben vanmiddag even langs de Odido winkel geweest en ook zij wisten geen oplossing en hebben van alles geprobeerd.

Kent iemand dit en, belangrijker, wie heeft de oplossing?
Aanvulling: Het verschijnen van een cijfertje verschilt per app. Bij bijv LinkedIn komt er wel een cijfer te staan, maar bij Messenger weer niet. terwijl alle instellingen hetzelfde zijn.
Even opnieuw opstarten.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
Heb je hem niet toevallig op de niet storen-stand staan?
Moiren schreef:
04-11-2024 17:28
Even opnieuw opstarten.
Er staat letterlijk dat ze dat heeft gedaan ;-)
Blackstarr schreef:
04-11-2024 17:29
Heb je hem niet toevallig op de niet storen-stand staan?
Nee focus ook gecheckt en dat staat ook allemaal goed.

Opstarten inderdaad al diverse keren gedaan :winkie:
Blackstarr schreef:
04-11-2024 17:44
Er staat letterlijk dat ze dat heeft gedaan ;-)
Daar heb ik dan letterlijk overheen gelezen.
En het licht schijnt in de duisternis, en de duisternis heeft het niet gegrepen.
https://www.appletips.nl/meldingen-instellen-ios/
Dank voor je link. Deze instellingen zijn allemaal gecheckt en staan goed ingesteld.
Er zijn een aantal grote veranderingen in iOS 16, waaronder de manier waarop badges worden weergegeven voor Meldingen: Gebruik meldingen op je iPhone of iPad - Apple Support

-Als ze zijn ingeschakeld, worden ze onderaan het vergrendelscherm weergegeven

- U kunt nog steeds wijzigen hoe ze worden weergegeven via: Instellingen > Meldingen. U kunt ervoor kiezen om ze weer te geven als een telling, stapel of lijst.

- Als u voorbeelden op het vergrendelscherm wilt weergeven, kunt u die instelling wijzigen.

-Hier kunt u ook naar beneden scrollen naar Berichten en controleren of uw voorkeursinstellingen voor Meldingen nog steeds worden weergegeven.

Ander ff zoeken in google op badge iphone 16 problems
Staat wl meer over dit probleem
Andre schreef:
04-11-2024 20:40
Er zijn een aantal grote veranderingen in iOS 16, waaronder de manier waarop badges worden weergegeven voor Meldingen: Gebruik meldingen op je iPhone of iPad - Apple Support

-Als ze zijn ingeschakeld, worden ze onderaan het vergrendelscherm weergegeven

- U kunt nog steeds wijzigen hoe ze worden weergegeven via: Instellingen > Meldingen. U kunt ervoor kiezen om ze weer te geven als een telling, stapel of lijst.

- Als u voorbeelden op het vergrendelscherm wilt weergeven, kunt u die instelling wijzigen.

-Hier kunt u ook naar beneden scrollen naar Berichten en controleren of uw voorkeursinstellingen voor Meldingen nog steeds worden weergegeven.

Ander ff zoeken in google op badge iphone 16 problems
Staat wl meer over dit probleem
Weergave staat op stapel en voorvertoningen tonen op altijd. Ook bij de individuele app instellingen daaronder staan instellingen op meldingen altijd toestaan, voorvertoning op altijd automatisch groeperen. Dus ik weet niet of het dit probleem dan wel is aangezien alles goed lijkt te staan?
.
aneso wijzigde dit bericht op 04-11-2024 20:47
Reden: Dubbel
99.82% gewijzigd
Toch even uppen in de hoop dat iemand online is op dit moment met dé oplossing.
Inmiddels in de instellingen alweer van alles geprobeerd qua uit- en aanzetten van meldingen etc maar niks helpt.

Iemand…? :flag:
Heb je de oplossing van het probleem toevallig al gevonden?
Ik zit nl met precies hetzelfde sinds gisteren… 😓
Nee helaas. Het is heel random qua apps waar ik wel en geen meldingen van krijg. Terwijl de instellingen voor alle apps hetzelfde zijn ingesteld. :?:
Gisteren toevallig nog tijd geprobeerd de meldingen voor mijn deurbel wel te gaan ontvangen op mijn telefoon via de app, maar niet gelukt. Whatsapp doet het ineens wel weer overigens, heel vaag.

Ook iPhone toevallig?
Ja ook IPhone. Pas 1 dag last van, maar word er nu al gek van. Geeft me een onrustig gevoel dat ik steeds zelf moet checken of ik misschien iets belangrijks heb gemist.
Ik krijg geen meldingen van Whatsapp, Snapchat en Gmail. Misschien nog wel meer hoor, maar van deze heb ik dus het meest last.
Ik ga vanmiddag maar even langs een telefoonwinkel…..
Konden ze je verder helpen in de winkel? Bij mij hadden ze helaas geen oplossing.
Nee die man snapte er ook niks van. Raar toch?!
Zelf alles al geprobeerd wat ik online kon vinden. Kwestie van nu maar “mee leren leven” dan? 🤪
Dit zegt AI er nog over.

App-meldingen resetten
Soms kunnen specifieke apps meldingen blokkeren. Probeer de meldingen voor een bepaalde app opnieuw in te stellen:
Ga naar Instellingen > Meldingen.
Kies de app waarvoor je geen meldingen ontvangt.
Zet meldingen uit en zet ze daarna weer aan.

Herstel je instellingen
Als het probleem aanhoudt, kun je proberen je instellingen opnieuw in te stellen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Zet over of reset iPhone > Herstel > Herstel alle instellingen. Dit zal je instellingen resetten, maar je gegevens blijven behouden.
Ik heb dit ook een tijdje gehad , maar dan begin dit jaar. Ook alle tips&tricks geprobeerd en niets hielp. En ineens was het over en werkte alles weer. Zo raar!
Andre schreef:
26-12-2024 09:26
Dit zegt AI er nog over.

App-meldingen resetten
Soms kunnen specifieke apps meldingen blokkeren. Probeer de meldingen voor een bepaalde app opnieuw in te stellen:
Ga naar Instellingen > Meldingen.
Kies de app waarvoor je geen meldingen ontvangt.
Zet meldingen uit en zet ze daarna weer aan.

Herstel je instellingen
Als het probleem aanhoudt, kun je proberen je instellingen opnieuw in te stellen. Ga naar Instellingen > Algemeen > Zet over of reset iPhone > Herstel > Herstel alle instellingen. Dit zal je instellingen resetten, maar je gegevens blijven behouden.
Dit heeft bij mij helaas niet geholpen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven