Mini laptop valt uit elkaar
zondag 11 november 2012 om 12:56
Hallo,
Mijn mini laptop Asus bestaat bijna uit twee stukken, dat wil zeggen het toetsenbord en het scherm wil van elkaar scheiden
Als ik de laptop open klap laat het scherm aan de linkerkant bijna los. Na wat gewrik krijg ik het weer goed.
Wat kan ik doen?
Voor de rest werkt 'ie nog prima, met wat kleine mankementen hier en daar dat wil zeggen dat ik hem aan moet doen met een ballpoint en de M doet het ook niet echt soepel meer.
Laptop is vier jaar oud.
Mijn mini laptop Asus bestaat bijna uit twee stukken, dat wil zeggen het toetsenbord en het scherm wil van elkaar scheiden
Als ik de laptop open klap laat het scherm aan de linkerkant bijna los. Na wat gewrik krijg ik het weer goed.
Wat kan ik doen?
Voor de rest werkt 'ie nog prima, met wat kleine mankementen hier en daar dat wil zeggen dat ik hem aan moet doen met een ballpoint en de M doet het ook niet echt soepel meer.
Laptop is vier jaar oud.
zondag 11 november 2012 om 13:06
quote:Vilma schreef op 11 november 2012 @ 13:01:
Maar dan moet ik alles over zetten, Ladytruckster, een daar zie ik wel heel erg tegenop
Als je je spullen in de toekomst nog wil hebben, zou ik sowieso een backup maken. Anders ben je ze straks definitief kwijt.
(En als je al een backup hebt, dan is overzetten ook het werk niet meer)
Maar dan moet ik alles over zetten, Ladytruckster, een daar zie ik wel heel erg tegenop
Als je je spullen in de toekomst nog wil hebben, zou ik sowieso een backup maken. Anders ben je ze straks definitief kwijt.
(En als je al een backup hebt, dan is overzetten ook het werk niet meer)
zondag 11 november 2012 om 13:26
Ik heb een tijdje met een laptop gewerkt waarvan de 2 delen dus echt letterlijk al los zaten. Bedrading zat nog goed dus hij deed het nog prima maar had een keer een flinke klap gehad waardoor hij los zat. Heb m gewoon maanden lang tegen de muur bij mijn bureau aangeleund en het toetsenbord er tegenaan gezet tot ik geld had voor een nieuwe.
zondag 11 november 2012 om 13:49
Haha nee hoor, als alle draden nog gewoon goed zitten er is geen enkele rede om daar bang voor te zijn. Die dingen zitten alleen met scharnieren vast en verder heeft het geen enkele functie hoor. Het is niet zo dat ze elektrische schokken geleiden dus als je die schok zou krijgen als ze los zitten, kreeg je die ook wel als alles nog goed vast zat. Nogmaals, echt alleen de scharnieren waren beide kapot waardoor het compleet van elkaar af te halen was, bedrading was nog in perfecte staat.
zondag 11 november 2012 om 13:55
zondag 11 november 2012 om 13:57
"Heden maken wij bekend,dat na ruim 4 jaar trouwe staat van dienst onze laptop de geest heeft gegeven. gelukkig was hij nog bereid om alle opgeslagen bestanden die van belang waren aan ons afstaan. Zodat hij voortleeft..
U kunt afscheid van hem nemen bij de entree van de milieustraat. Een enkele zwarte roos wordt door ons zéér op prijsgesteld.
Condealancekaartjes worden bij binnenkomst aangenomen door de uitvaartbegeleider."
Vilma..
U kunt afscheid van hem nemen bij de entree van de milieustraat. Een enkele zwarte roos wordt door ons zéér op prijsgesteld.
Condealancekaartjes worden bij binnenkomst aangenomen door de uitvaartbegeleider."
Vilma..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 11 november 2012 om 14:40
quote:lichtbron schreef op 11 november 2012 @ 13:57:
"Heden maken wij bekend,dat na ruim 4 jaar trouwe staat van dienst onze laptop de geest heeft gegeven. gelukkig was hij nog bereid om alle opgeslagen bestanden die van belang waren aan ons afstaan. Zodat hij voortleeft..
Vilma..
Erg ontroerend, Lichtbron
Vilma..
Erg ontroerend, Lichtbron