Mobiel abonnement met smartphone

06-10-2012 19:50 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind nov. verloopt mijn abonnement en kan ik eindelijk mijn oude Samsung vervangen door n nieuwe smartphone.

Ik zie ontzettend veel aanbiedingen en raak t overzicht n beetje kwijt.

Wie kan mij adviseren over een goede aanbieder? Mijn voorkeur gaat overigens uit naar een iPhone; hoeft niet de nieuwste te zijn.
Ik heb de 4S laatst via Tele2 vrij goedkoop kunnen aanschaffen. Heb het via www.studentmobiel.nl gedaan en dat is prima gegaan. Weet alleen zo niet wat voor abbo ik precies heb. Betaal de eerste 9 maanden 20 euro geloof ik voor iig 500mb internet en dacht 300 belminuten. Na die 9 maanden is het 40 euro. In totaal 2 jaar en moest 140 euro voor toestel betalen. Maar toen was de 5 nog niet uit, dus nu zal het wel goedkoper zijn inmiddels
Kijk uit dat je geen abo neem waarbij je je smartphone 'least', zoals bij KPN, Telfort en Hi bv. Dan moet je je smartphone namelijk na afloop weer inleveren.
Wat is er mis met leasen? Kan stuk goedkoper zijn dan telefoon los kopen.
Qoute

brocoli, 36 minuten geleden

Wat is er mis met leasen? Kan stuk goedkoper zijn dan telefoon los kopen.

Dan moet je de telefoon inleveren als het abonnement is afgelopen.
Moet niet.

Je kan ook 10-15 procent betalen van het bedrag dat de telefoon na die 2 jaar nog waard is en dan mag je m houden.

Abonnement waar ik over twijfelen ben. Telefoon van 300,-.

Leasen kost me in 2 jaar 216 euro. Dat blijft er een verschil van 84 over. 15 procent van de orginele 300 is 45 euro, dus ben sowieso goedkoper uit.

En meeste mensen willen telefoon toch niet houden, die willen na 2 jaar weer een mooier model.

TO, hoeveel belminuten, smsjes, en MB zoek je naar?
Okee, dat wist ik niet Brocoli. Dan is 't misschien juist wel weer interessant.

Enige nadeel: wil je na 2 jaar je oude smartphone ruilen voor een nieuwe, zul je wél bij dezelfde provider moeten blijven.

Plus, je zult een goede verzekering moeten afsluiten voor het geval je 'm voortijdig kwijtraakt of er iets anders mee gebeurt. En krijg je dan opnieuw een nieuwe?
Zelfde provider blijven wist ik dan weer niet. Ik ga mijn telefoon abonnement regelen via de phonehouse. Die zijn toch sowieso simlockvrij?? Dan kan je er toch gewoon een ander kaartje indoen na 2 jaar?

Als mijn telefoon onverhoopt binnen die 2 jaar stuk gaat neem ik dus ook aan dat ik dat kaartje ook gewoon in een telefoon kan doen die ik desnoods dan voor paar tientjes koop. Dan maar ff geen internet enzo.

En reparaties weet ik niet... Was mij bij de phonehouse verteld dat er bij bijvoorbeeld hi zelfs iemand bij je langs kan komen om m voor je te maken en als het niet te maken valt terplekke krijg je een vervangende telefoon met vergelijkbare functies. Maar ik weet niet wat je daar extra voor moet afsluiten.
De 4s is nu goed verkrijgbaar met mooie aanbiedingen . Ook simlock vrij op marktplaats nu met bosjes, dan kan je sim only doen, nog voordeliger
Bij Vodafone is mijn 5 ook simlock vrij, KPN kaartje kon er ook in ..
Ik heb de Samsung galaxy S plus!

Erg fijne telefoon...

Netwerk: Vodafone

Bundel: Onbeperkt smsen.

Belminuten: 350 min.

Internet: 1 GB.

Kom er nooit over heen! :D
Ik wil graag binnenkort:

Samsung Galaxy Advance.

1000 MB.

Onbeperkt sms.

150 min.

Bij hi.

Als het goed is gaat me dat ongeveer 33 euro per maand kosten.
quote:poldervrouw schreef op 06 oktober 2012 @ 22:24:

De 4s is nu goed verkrijgbaar met mooie aanbiedingen . Ook simlock vrij op marktplaats nu met bosjes, dan kan je sim only doen, nog voordeligerVind t toch best n risico om n iPhone via mp te kopen...
quote:brocoli schreef op 06 oktober 2012 @ 21:51:

TO, hoeveel belminuten, smsjes, en MB zoek je naar?Zoekt handiger mee.
Ik zou nooit een toestel lease doen! Lees de regels maar eens goed door. Ik werk zelf in de telecom en ben blij dat wij daar niet mee werken! Je betaald je abonnement, lease bedrag en nog eens een verzekering!
Verzekering is een keuze toch?

Waarom verder geen lease? Vond het wel logisch klinken. Maar ben maar een leek, dus verder dan wat me verteld is in de winkel gaat mijn kennis niet. Lijkt me best logisch dat je maandelijks wat afbetaald aan een telefoon of in ieder geval mee betaald aan een telefoon. Een iphone 4s is 600euro!! Vind het eigenlijk wel logisch dat je die niet zomaar meekrijgt. Zoveel koste mijn eerste auto niet eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven