Mozilla firefox, adblocks
dinsdag 14 september 2010 om 19:12
Na vele tips hier op het forum heb ik enige tijd terug Firefox geinstalleerd, om mijn forum zo schoon mogelijk van advertenties te krijgen. Helaas wil het nog niet zo lukken. Ik blockte een stuk of tien advertenties op 1 pagina, en kreeg op dezelfde plaatsen even zo makkelijk weer nieuwe advertenties. Inmiddels zelfs flikkerende, omdat ik adobe shockwave (?) heb geinstalleerd.
Heeft iemand een lijstje van adblocks dat ik kan kopieren om de viva site advertentievrij te krijgen? Of tips over hoe ik dat met zo min mogelijk stappen doe? Of moet ik eraan geloven om een week lang elk beeld te blocken en dan hopen dat het klaar is? Hoe zit het met de mededeling 'voor deze pagina zijn extra plug ins benodigd', moet ik die plug ins accepteren of juist niet?
Alvast reuze bedankt!
Heeft iemand een lijstje van adblocks dat ik kan kopieren om de viva site advertentievrij te krijgen? Of tips over hoe ik dat met zo min mogelijk stappen doe? Of moet ik eraan geloven om een week lang elk beeld te blocken en dan hopen dat het klaar is? Hoe zit het met de mededeling 'voor deze pagina zijn extra plug ins benodigd', moet ik die plug ins accepteren of juist niet?
Alvast reuze bedankt!
dinsdag 14 september 2010 om 19:31
Ik heb ooit een adblock programma geïnstalleerd in Firefox (is een add-on feature), heb je dat ook gedaan?
Daarin kun je dan een filtersubscription kiezen, bijvoorbeeld een nederlandse, en dat is alles volgens mij wat ik ooit heb ingesteld. Ik heb totaal geen last meer van advertenties sindsdien. Ik hoefde dus niet individueel advertenties te gaan blokkeren.
Daarin kun je dan een filtersubscription kiezen, bijvoorbeeld een nederlandse, en dat is alles volgens mij wat ik ooit heb ingesteld. Ik heb totaal geen last meer van advertenties sindsdien. Ik hoefde dus niet individueel advertenties te gaan blokkeren.
dinsdag 14 september 2010 om 21:41
Adblock Plus is een officieel erkende add-on. Mozilla developers en vooral particulieren ontwikkelen gewoonlijk gratis uit liefhebberij deze extensions. Wladimir Palant onderhoudt deze. Mozilla houdt erg rekening met deze add-on omdat het een belangrijke is. Officieel krijgt Palant hier niks voor dacht ik, maar hij krijgt af en toe heus wel wat dollartjes en een nieuwe Mac toegeschoven..
dinsdag 14 september 2010 om 21:54
Firefox zelf wordt voor een zeer groot deel ook ontwikkeld door vrijwilligers. Het is open source. Iedereen die een accountje neemt kan meebreien.
Er is ook een groot aantal developers in dienst van Mozilla.die hier een full-time of part-time beroep in hebben.
Het is erg uitgebreid de laatste tijd. Er gaat ontzettend veel geld in om.
Er is ook een groot aantal developers in dienst van Mozilla.die hier een full-time of part-time beroep in hebben.
Het is erg uitgebreid de laatste tijd. Er gaat ontzettend veel geld in om.
woensdag 15 september 2010 om 21:53
Ik gebruik deze in mijn adblock plus: http://www.fanboy.co.nz/adblock/ en dat werkt erg goed