mp3
maandag 11 april 2011 om 19:18
Weet niet of je hier nou veel reacties op gaat krijgen;
Wat is niet toegestaan op Viva.nl?
- Beledigen en provoceren van medebezoekers en beheerders.
- Discriminatie en racisme.
- Reclame maken, spammen (hierop volgt onmiddellijk een permanente ban, zonder waarschuwing).
- Linken naar illegale sites/zaken (zoals illegale downloadsites).
- Het plaatsen van tekst- en beeldmateriaal van derden waarop auteursrecht rust. Dit mag alleen als er toestemming is gegeven door de auteur.
Wat is niet toegestaan op Viva.nl?
- Beledigen en provoceren van medebezoekers en beheerders.
- Discriminatie en racisme.
- Reclame maken, spammen (hierop volgt onmiddellijk een permanente ban, zonder waarschuwing).
- Linken naar illegale sites/zaken (zoals illegale downloadsites).
- Het plaatsen van tekst- en beeldmateriaal van derden waarop auteursrecht rust. Dit mag alleen als er toestemming is gegeven door de auteur.
maandag 11 april 2011 om 19:43
Waarom mag dat niet?
Die sites zelf zijn ook (nog) niet illegaal.
Sites vallen onder de wetten van het land waar hun server staat.
Er zijn geen downloadsites meer met een server in Nederland voor zover ik weet dus de Nederlandse wet is wat het bestaan van die sites betreft niet relevant.
Een site bezoeken is nooit strafbaar in Nederland.
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar hoe het in die Viva-regels staat betekent het dus niet dat je niet mag linken naar TPB, formeel gezien.
Die sites zelf zijn ook (nog) niet illegaal.
Sites vallen onder de wetten van het land waar hun server staat.
Er zijn geen downloadsites meer met een server in Nederland voor zover ik weet dus de Nederlandse wet is wat het bestaan van die sites betreft niet relevant.
Een site bezoeken is nooit strafbaar in Nederland.
Ik begrijp wel wat je bedoelt maar hoe het in die Viva-regels staat betekent het dus niet dat je niet mag linken naar TPB, formeel gezien.
maandag 11 april 2011 om 20:54
dinsdag 12 april 2011 om 09:59
ik heb een ook een niet-illegale tip, via peer-to-peersoftware, het heet soulseek, is een heel fijn programma. dit is dus geen downoadsite, en zolang je niet uploadt, doe je niets illegaals. je moet even zoeken op internet waar je het kan dwonloaden. ik vind het een fijn programma, je kunt gewoon losse nummers downloaden.
woensdag 13 april 2011 om 23:41
Moet het echt gratis zijn? Ik gebruik tegenwoordig eigenlijk altijd gewoon lekker egaal ITunes. En dan om de voornaamste reden dat het zo gemakkelijk is. Geen gedoe meer met rondzoeken naar torrents die dan weer niet goed blijken te zijn, trage downloads etc...
Voor meestal 0.99 euro of minder voor een single, of rond de 9.99euro voor een typische CD. Eigenlijk vind ik dat goedkoop genoeg om er niet meer moeite in te willen stoppen.
Voor meestal 0.99 euro of minder voor een single, of rond de 9.99euro voor een typische CD. Eigenlijk vind ik dat goedkoop genoeg om er niet meer moeite in te willen stoppen.