MSN bericht verkeerde contact!

04-11-2011 22:39 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Blackberry, ik stuurde naar mijn vriend een aantal boze berichtjes op msn via mijn telefoon omdat hij ook online stond. Nu kwam een ander contact online waar ik niet mee praatte maar zij wel tegen mij. En toen kreeg zij mijn tekst binnen.... hoe kan dit in godsnaam?
Geen idee maar vervelend voor je.
Per ongeluk naar de verkeerde persoon gestuurd lijkt me het meest aannemelijk.
Ja maar ik zie het dus niet in haar gesprek met mij staan
Als je uit 1980 komt dan weet je toch wel beter dan ruzie maken via msn!

Dat doe je in een gewoon gesprek maargoed daar heb je niks aan het het is off-topic.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
In je woede en het driftige typen zag je niet dat zij op[pupte en tikte jij lustig in een gespreksvenster wat je ongezien heb geopend verder?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zie je alles wat je hem getypt hebt wel in het gesprek met hem terug? Tenminste, als je dat nog kunt terugzien, dus als je hem niet tussentijds weggeklikt hebt.

Zo niet, dan weet je dat je het per ongeluk wel aan haar geschreven hebt.
1. Blackberry's zuigen. Dat weet nu toch iedereen onderhand?

2. Zij heeft een geheime relatie met hem en hij had zijn telefoon per ongeluk op haar kaptafel laten liggen.
Doen mensen nog aan msn?
Blijkbaar
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oeps! Mijn zusje had ook zoiets! Eigenlijk om te gillen trouwens achteraf. Onze papa was net overleden en we hadden toch maar wat fotos gemaakt van hem in de kist. Fotos opgeslagen op de computer in een aparte map, dat je hem niet per ongeluk kon openen als je daar niet aan toe was... Mijn zussie is 2 weken later aan het msnen met een schijnbaar leuke jongen op msn. Die vraagt of ze een foto wil sturen. Nou jullie raden het al. Zij stuurt echt een leuke foto van haarzelf op, maar die jongen krijgt een foto van mijn vader in de kist. Oooh, ik geloof dat zusterlief zich nog nooit zo geschaamd heeft. Ze snapte overigens ook niet hoe die foto daar nou terecht kwam. Ik vind het hilarisch!
volgende keer beter opletten wat je typt en naar wie je t stuurt..wel kinderachtig trouwens om te ruzieen via msn
Is de ruzie nu al opgelost? Face to face bedoel ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven