Muziek downloaden

03-08-2011 20:06 23 berichten
Even een vraagje van een simpele leek op pc gebied.

Ik wil graag muziek downloaden. Ik deed dit altijd met Limewire.

Mijn laptop is een paar maanden geleden gereset en het programma natuurlijk ook van mijn pc afgehaald.

Ik heb nu net weer lime wire gedownload maar wat mij opvalt is dat als ik een nummer heb gedownload dat ik de melding krijg dat het nummer niet op virussen is gescand. Dus weet ik ook niet wat ik binnenhaal. Hoe betrouwbaar is downloaden van Lime wire want volgens mij kreeg ik de melding in het verleden toch niet?
Hmm lang geleden dat ik Limewire heb gebruikt, vind het niet fijn meer sinds de laatste update. Wat ik nu doe is gewoon op youtube het nummer zoeken dat ik wil hebben,en dan op www.zamzar.com laten converteren naar mp3.
Alle reacties Link kopieren
http://btjunkie.org/ en dan pak ik het bestand "uit" met transmission
@mniekske

sla je dan het nummer op you tube op je pc op en open je deze dan via zamzar?
Doet limewire het alweer dan? Een paar maanden geleden was de site opeens uit de lucht.

Ga gelijk even kijken. Kan 't hier via de Mac doen, die zijn toch minder virusgevoelig dan windows.
@ eforum, volgens mij loopt mijn laptop vast met dit programma.
dode mus: hij doet 't dus nog niet: http://www.limewire.com/
Ik heb het toch echt gedownload hoor. Ik zal de link even opzoeken.

Kan de site niet meer vinden. Geschiedenis verwijderd.

Op mijn bureaublad staat een link: LW Plus 2.0
Ik haal de muziek van youtube via listentoyoutube. Ik weet niet of je hier een link neer mag zeten maar het is dus met www ervoor en com er achter. Werkt perfect.
quote:JoniJoni schreef op 03 augustus 2011 @ 20:18:

Ik haal de muziek van youtube via listentoyoutube. Ik weet niet of je hier een link neer mag zeten maar het is dus met www ervoor en com er achter. Werkt perfect.Hahah leuk gebracht. Ik ga zo even kijken. thanks.
Ik dacht ook dat limewire niet meer gebruikt mocht worden, iets met een rechtszaak?

Ik gebruik spotify, je kan geen muziek downloaden maar wel 20 uur muziek per maand in een playlist zetten, scheelt ook weer virussen en rommel op je pc.
@jonijoni

ooh ben echt een leek. Heb de link in mijn balk gezet maar hoe kan ik de muziek nu via de mediaplayer op de mp3 krijgen.

@ elninjo: http://www.limewire.nl/. Gewoon te downloaden maar helaas wel met virussen.
Op isohunt of piratebay opzoeken en dan via bittorrent downloaden. Nog nooit een virus mee gehad. En je haalt hele cd's binnen, is ook wel erg handig.
Het is gelukt via you tube. Zag dat ik nog een programma moest downloaden. Mijn 1e nr. staat inmiddels op MP3.
Oh, fijn dat het gelukt is! Ik vind het echt ideaal hoor, doe het ook nog maar sinds kort zo omdat het steeds moeilijker word om via programma's muziek te downloaden.
Thanks Jonijoni. En heel simpel via You Tube.

Ook de anderen bedankt maar wat ik al zei, ik ben echt een leek met de laptop en wil eigenlijk geen onbekende programma's downloaden. You tube is wel een bekende dus daar vertrouw ik dan maar op.

Inmiddels nummer 2 ook op mijn MP3
Bittorrent is superbetrouwbaar, helemaal als je firefox als browser hebt, omdat die alle downloads scant op virussen. Appeltje eitje, ook voor films/series
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar dan? muziek van you tube op mp 3 speler zetten?

Ben heel benieuwd!
Inderdaad via bittorent, daar heb ik nog nooit iets vervelends mee binnen gehaald, of spotify, je wordt daarmee alleen geen 'eigenaar' van de muziek. Spotify is ook goed als je muziek zoekt die wat minder bekend is.
@ bloesem

http://downloads.phpnuke. ... d-item-view-a-x-a-z-y.htm

Bovenstaande URL even je balk plakken, programma downloaden. De koppeling zie je vanzelf op je bureaublad verschijnen.

Dan open je you tube en zoekt een nummer dat je wilt downloaden.

De url van dit nummer kopieer je en plak je in het converter programma. Let op, je kan het niet in de balk plakken maar je ziet een knop: plakken staan. Daar klik je op.

Rechts boven in klik je dan op: downloaden (blauw rondje met pijltje).

Na het downloaden, klik je op de map icoon (ook rechts boven in) en kan je het nummer in een map op je pc zetten en zo naar de mp 3 speler.

Het is echt heel simpel. Succes.
Celine heel erg bedankt. Bij mij staat ie er al op!
tsja.....
Hmm.. Celine ik heb het programma gedownload, maar krijg steeds een foutmelding bij het downloaden. Enig idee waaraan dit kan liggen?
quote:mimamo schreef op 15 augustus 2011 @ 21:43:

Hmm.. Celine ik heb het programma gedownload, maar krijg steeds een foutmelding bij het downloaden. Enig idee waaraan dit kan liggen?

Nee sorry, ik weet het niet. Zou het aan jouw pc liggen?

Heb je de link wel goed gekopieerd en geplakt?

Ik ben een echte leek hoor. Misschien dat een andere forummer je kan helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven