Muziek van mac naar MP3

26-12-2011 13:37 15 berichten
Help,

Wie kan mij helpen met het uitleggen van het overzetten van de muziek van de mac book (die staat al klaar in de bibliotheek) naar de mp3. Ik kom er niet uit en ik wil graag muziek op mijn mp3 hebben voordat ik ga hardlopen.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Mp3 in computer pluggen en muziek vanuit iTunes of een ander map naar je MP3speler slepen
Dat heb ik gedaan Ster en dan staat er niks op. PS hoeveel liedjes kan je op een mp3 zetten van 1 gig?

En als ik de usb eruit haal en via archief doe, dan krijg ik als ik hem eruit heb gehaald dat ik het niet goed doe. Pffffff ik ga denk ik alles maar op mijn i phone zetten. Misschien dat dat makkelijker gaat.
Hangt van de grootte van de liedjes af..

Ik zou eerst een nieuw mapje aanmaken op je bureaublad en daar de muziek van itunes heen slepen. Let dan op dat het formaat .mp3 is. Dan van dat mapje weer naar je mp3 mapje slepen. Of had je dat al geprobeerd?

Wat ook kan, is in je finder de nummers zoeken en die bestanden die je dan vindt naar je mp3 slepen!
Nee, dat laatste heb ik nog niet geprobeerd. Maar er staat ook in dat bestand m4a. Heb ook geen idee wat dat is. Hoe kan ik zien of het formaat mp3 is?
M4a is geloof ik iets anders.... Zou je even moeten googlen. Staat er .mp3 achter (als je de titel wil bewerken)
.
Er staat mpeg 4 audio 8.6 mb op schijf.

Maar het rare is dat als ik kopieer naar mp3 dat hij wel een groen vinkje aangeeft maar staat er niks op.
.
Mmm.. Ik ben ook geen held hier in verder.. Sorry!
Ik kom er nog steeds niet uit. Maar toch bedankt voor je reactie.
.
.
Ik ga morgen maar weer proberen. Heb intussen al hard gelopen met een radio. Is weer ff wat anders dan mijn favourite muziek. Je hoort ervan.
In de tussentijd toen ik aan het werk was is het mijn man gelukt. Ik heb geen idee hoe hij het gedaan heeft, zal hem vandaag er maar niet mee belasten, heeft er al teveel tijd ingestopt:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven