Navigatie Nokia C7

15-02-2011 11:50 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ,

Heb een Nokia C7 en geen internet op mijn telefoon maar was even benieuwd of de navigatie dan gratis of gaat dit dan via internet?

Bedankt!
Ik heb ook een nokia, met navigatie, heb geen internet op mijn tel, maar gebruik die gratis nokia toestand, je moet alleen zorgen dat je wanner je tel vraagt (tenminste dat doet de mijne) online zoeken/kaarten downloaden toegestaan? Nee aanklikken.

Doe dat nu al een paar maanden zo en nooit een hoge rekening oid gehad ondanks dat ik hem regelmatig gebruik.

Op zich werkt het ondanks dat je hem niet update prima.
Deze Nokia maakt gebruik van gratis navigatie, (extra) kaarten zijn te installeren via Ovi Suite, gewoon thuis via een computer met vaste internetverbinding. Let wel op dat A-GPS is uitgeschakeld! Lees hiervoor de handleiding op dit punt goed door. Met A-GPS ingeschakeld wordt er dataverkeer verbruikt, hoewel er sneller een positiebepaling kan worden gedaan, heb je het niet nodig. Zeker in het buitenland moet je oppassen en zeker weten dat je A-GPS uitgeschakeld hebt. Pas dan kun je zorgeloos en gratis navigeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven