Nerds hier?

26-02-2024 17:24 303 berichten
Op 15 juni 2011 opende “ Anoniem_640b751944c2d” een topic waar de nerds onder ons vragen kunnen beantwoorden aan wie maar vragen heeft. Uit de reacties concludeer ik dat er best een paar nerds op dit forum zitten. Gewoon uit nieuwsgierigheid: zijn er echte nerds hier? En wat voor nerdigs doe/kan je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Data (platform) nerd hier. Mag tegenwoordig ook de boel meer aansturen dan zelf programmeren, maar je kan het meisje uit de nerderigheid halen, je haalt de nerderigheid niet uit het meisje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik sluit me aan! :)

Ik ben me aan het omscholen tot Java developer. Heb vroeger wel wat hobbymatig geprogrammeerd.

Verder compleet nerd qua hobbies; gamen, fantasy lezen, bordspellen, series met hoog fandom gehalte... Mijn partner is nog erger, die schildert wargaming miniaturen en leest Marvel comics.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ho ho, dit topic is inmiddels meer geeks dan nerds!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
S-Groot schreef:
26-02-2024 18:20
Nou ik lees nog wel even mee op de achtergrond en kijk het niveau nog even aan ;-D . Blindtypen kan ik ook, dus nog een klein puntje voor mij!
Ja, zo zijn nerds, beetje terughoudend.
Alle reacties Link kopieren Quote
LaFolie schreef:
26-02-2024 19:29
Ho ho, dit topic is inmiddels meer geeks dan nerds!
https://www.youtube.com/watch?v=2Tvy_Pb ... ett%26Link

:)
smorre schreef:
26-02-2024 18:50
En geen nerd dus. Wel getrouwd met eentje, telt dat ook?
Wat mij betreft wel, maar ik ga er niet over. Dit is niet mijn topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://bigthink.com/personal-growth/ar ... or-a-nerd/
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een zolderkamer, mag ik ook meedoen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan alles snel googlen/online uitpluizen, kan een beetje programmeren, ben fan van (bord)spelletjes en gebruik dagelijks chatGPT. En luister elke maand trouw de Nerdland podcast (aanrader!)

Helaas typ ik dan weer met twee vingers... ;-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Metallover schreef:
26-02-2024 19:59
Ik heb een zolderkamer, mag ik ook meedoen?
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
S-Groot schreef:
26-02-2024 18:03
Haha. Geen echte nerd hier, maar ben wel de nerd van mijn privé-omgeving, telt dat ook?
Als dat het onderscheidend vermogen is, durf ik me ook met een gerust hart te melden. Binnen mijn familie noemt men mij nerd. Daarbuiten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ik een geeky nerd ben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja!

Ik heb jaren iets scheikundige gedaan en nu vooral met CLP wetgeving bezig. Verder ook nerd hobby's waarvan ik de laatste tijd vooral veel Lego (Harry Potter en plantjes)
Als er iets technisch gedaan moet worden in de familie (telefoons, tablet of computer) ben ik de persoon die gebeld wordt (en dan zeg ik vervolgens dat ze me het probleem moeten appen omdat ik visueel ingesteld ben)
I’m coming up on infra-red
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik houd van de serie The IT crowd.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Metallover schreef:
26-02-2024 19:59
Ik heb een zolderkamer, mag ik ook meedoen?

Alleen als je weet waar het getal 42 voor staat.
'Durf te antwoorden' is één van de leukste topics op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben een eenvoudige wasvrouw, maar zelfs in mijn werkkring is een deel van het proces geautomatiseerd en zo is het gekomen dat ik daar doorga voor de nerd des huizes. Telt dat ook?

Thuis ben ik trouwens helemaal geen nerd hoor, integendeel. Hoewel ik er wel wat nerdy liefhebberijen op na hou zoals meteorologie en schaken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oude_Man_2 schreef:
26-02-2024 18:11
Graag! Dit topic is voor echte nerds. En je bent een echte nerd als jij jezelf een nerd vindt. Er zijn slechts 10 vragen te beantwoorden:

- Vind je jezelf een nerd?
- Waarom?
42 dan maar
Daadkracht is mooi, even rustig ademhalen ook
Alle reacties Link kopieren Quote
ik scrum mijn huishouden
Daadkracht is mooi, even rustig ademhalen ook
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mijn handdoek mee. Mag ik ook meedoen?
Airedale schreef:
26-02-2024 18:43
;-D Ik snap dit grapje! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Mag ik mezelf nu nerd noemen?
Absoluut!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ginevra schreef:
26-02-2024 20:52
Ik heb mijn handdoek mee. Mag ik ook meedoen?
Eerst een stukje Vogon poëzie voordragen.
SeeSharp schreef:
26-02-2024 18:40
Ik werk als teamlead software engineering. Verder in privé tijd niet zo veel tijd en puf meer om leuke dingen te bouwen, of te gamen oid.
C#?
Alle reacties Link kopieren Quote
Raak444 schreef:
26-02-2024 20:15
Ja!

Ik heb jaren iets scheikundige gedaan en nu vooral met CLP wetgeving bezig. Verder ook nerd hobby's waarvan ik de laatste tijd vooral veel Lego (Harry Potter en plantjes)
Als er iets technisch gedaan moet worden in de familie (telefoons, tablet of computer) ben ik de persoon die gebeld wordt (en dan zeg ik vervolgens dat ze me het probleem moeten appen omdat ik visueel ingesteld ben)
dat is toch die gevaren classificatie? of zit ik fout? Daar heb ik ook ooit nog zijdelings wat mee gedaan.
florence13 schreef:
26-02-2024 19:06
als jij dit betoog houdt, mag ik dan betogen dat StarWars een hele diepgaande filosofische betekenis heeft en Star Trek gewoon ruimteschipje spelen is?
:loveys:
florence13 schreef:
26-02-2024 19:06
als jij dit betoog houdt, mag ik dan betogen dat StarWars een hele diepgaande filosofische betekenis heeft en Star Trek gewoon ruimteschipje spelen is?
:loveys:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven