Nerds hier?

26-02-2024 17:24 303 berichten
Op 15 juni 2011 opende “ Anoniem_640b751944c2d” een topic waar de nerds onder ons vragen kunnen beantwoorden aan wie maar vragen heeft. Uit de reacties concludeer ik dat er best een paar nerds op dit forum zitten. Gewoon uit nieuwsgierigheid: zijn er echte nerds hier? En wat voor nerdigs doe/kan je?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oude_Man_2 schreef:
26-02-2024 18:27
Je kan met excel heel nerdy dingen doen!
Ik weet dat je kolommen en regels kunt vastzetten, zodat je met de andere cellen erlangs kunt scrollen. Maar kun je de vastgezette kolommen gebruiken voor verschillende tabbladen?

(Ja waar is dat voor nodig, als je toch kunt scrollen. Nou het lijkt mij handig.)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik werk als teamlead software engineering. Verder in privé tijd niet zo veel tijd en puf meer om leuke dingen te bouwen, of te gamen oid.
Decrypting life one day at the time
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen nerd hier als het gaat om ict e.d., maar wel als het gaat om fantasy, science fiction, klassieke muziek en andere nerdige hobby's. O ja, en vage dingen bijhouden in excelsheets ;-D
Alleen ben ik niet specifiek goed in excelformules e.d., maar besteed ik graag veel uren om alle kleurtjes en lijntjes precies goed te krijgen. Ik heb excelsheets van van alles: kamerplanten en tuinplanten (met plaatjes), hobbymaterialen, bladmuziek, recepten, kruiden en specerijen, boeken, etc.

Vrees weinig concrete input voor een soepele overgang naar webservers :proud:
Tjezus, wat vals
Oude_Man_2 schreef:
26-02-2024 18:11
Er zijn slechts 10 vragen te beantwoorden:
- Vind je jezelf een nerd?
- Waarom?
;-D Ik snap dit grapje! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Mag ik mezelf nu nerd noemen?
SeeSharp schreef:
26-02-2024 18:40
Ik werk als teamlead software engineering. Verder in privé tijd niet zo veel tijd en puf meer om leuke dingen te bouwen, of te gamen oid.
:HA: jouw nick!
Alle reacties Link kopieren Quote
Airedale schreef: