Nieuwe gsm maar
woensdag 11 december 2013 om 18:42
Ik zit nog zeker ruim een jaar aan mijn huidig abonnement vast en dus ook aan dit toestel, mijn huidig toestel heeft echter last van kuren en is al een keer in reparatie geweest. Ik krijg pas bij 3x reparatie een ander toestel..
Eigenlijk wil ik gewoon een ander toestel omdat dat van mij gewoon spontaan simkaart fouten geeft en dan ben ik dus ook niet bereikbaar, best vervelend vooral 'S nachts.
Kan ik m'n aanbieder vragen om een ander toestel tegen bijbetaling? Ik heb onlangs opgehoogd, of moet ik gewoon een toestel kopen tegen de volle prijs?
Of heeft er iemand toevallig een iPhone 4s in de aanbieding?
Eigenlijk wil ik gewoon een ander toestel omdat dat van mij gewoon spontaan simkaart fouten geeft en dan ben ik dus ook niet bereikbaar, best vervelend vooral 'S nachts.
Kan ik m'n aanbieder vragen om een ander toestel tegen bijbetaling? Ik heb onlangs opgehoogd, of moet ik gewoon een toestel kopen tegen de volle prijs?
Of heeft er iemand toevallig een iPhone 4s in de aanbieding?
woensdag 11 december 2013 om 18:53
woensdag 11 december 2013 om 19:57
Collega van mij had een gebroken scherm, en kon toen wel een betere telefoon krijgen na bijbetaling. Was wel een zakelijk abonnement, maar toch, vragen aan je provider staat vrij.
Ik zou de telefoon wel nog twee keer laten opsturen. Je betaalt al behoorlijk voor zo'n telefoon. Ik zou het vertikken nog meer geld uit te geven terwijl je recht hebt op een goed toestel.
Ik zou de telefoon wel nog twee keer laten opsturen. Je betaalt al behoorlijk voor zo'n telefoon. Ik zou het vertikken nog meer geld uit te geven terwijl je recht hebt op een goed toestel.