Nieuwe gsm maar

11-12-2013 18:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog zeker ruim een jaar aan mijn huidig abonnement vast en dus ook aan dit toestel, mijn huidig toestel heeft echter last van kuren en is al een keer in reparatie geweest. Ik krijg pas bij 3x reparatie een ander toestel..

Eigenlijk wil ik gewoon een ander toestel omdat dat van mij gewoon spontaan simkaart fouten geeft en dan ben ik dus ook niet bereikbaar, best vervelend vooral 'S nachts.

Kan ik m'n aanbieder vragen om een ander toestel tegen bijbetaling? Ik heb onlangs opgehoogd, of moet ik gewoon een toestel kopen tegen de volle prijs?

Of heeft er iemand toevallig een iPhone 4s in de aanbieding?
En waarom zou je niet de regels volgen? Hij is pas een keer gerepareerd!
Als ie t nog niet doet laat je m toch nog een keer repareren?
Zeg maar Spijker.
Dat vind ik 1x teveel, er zit gewoon een fout in het toestel dat vind je overal op alle fora terug. Maar htc erkent het niet en wil er niks aan doen.

Ik vind het gewoon vervelend dat ik m'n toestel niet kan vertrouwen.
Ik vind het een beetje prinsesjesgedrag om nu zoveel geld uit te geven aan een nieuwe telefoon, terwijl je over twee keer repareren een nieuwe krijgt.

Maar als antwoord op je vraag: je kunt zelf een nieuwe kopen, simlockvrij.

Om een ander toestel vragen kan alleen als je je contract openbreekt.
Gewoon opsturen.
Collega van mij had een gebroken scherm, en kon toen wel een betere telefoon krijgen na bijbetaling. Was wel een zakelijk abonnement, maar toch, vragen aan je provider staat vrij.

Ik zou de telefoon wel nog twee keer laten opsturen. Je betaalt al behoorlijk voor zo'n telefoon. Ik zou het vertikken nog meer geld uit te geven terwijl je recht hebt op een goed toestel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven