Nieuwe iPhones

10-09-2019 21:06 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de Apple Keynote gekeken..

Mooie nieuwe iPhones :-). iPhone 11, 11Pro en 11pro Max.

Ik vind de midnight green echt waanzinnig mooi..

Alleen die prijzen.. pff.. niet te doen meer toch ?

Ik ben echt een iOS fan maar niet van de prijzen ;-) .

En nee.. ik stap niet over op Android, echt nooit niet.. Ik vind dat dus geen fijn besturingssysteem, Android 1 gaat nog, maar dan nog.

Mijn hele huis draait op Apple (iPad, MacBook Pro, Apple TV, iPhones) dus android zou hier echt zinloos zijn.
Alle reacties Link kopieren
valisa schreef:
11-09-2019 08:45
Je kan zeker langer met een android toestel doen.
Maar vaak vergelijken mensen appels met peren.
Ja een android toestel van 200 euro gaat niet zo lang mee als een flagship toestel van 800 euro.
Want de duurdere toestellen gaan ook echt jaren mee!
En natuurlijk wil je niks anders omdat apple het zo heeft gemaakt dat overstappen op wat anders lastig is en het vervelend is om alles van de ene cloud naar de andere te brengen.
Had zelf altijd samsung en omdat apple mensen er zo lyrisch over zijn, dacht ik laat ik ook eens een nieuwe iphone kopen.
Echt serieus....geen verschil in gebruikersgemak. Het is gewoon net waar je aan gewend bent. En juist omdat je zo gewend bent aan iphone, zul je android eerst lastig vinden.
Tuurlijk apple zal betere dingen hebben en samsung ook, zoals bijvoorbeeld de camera van samsung telefoons vaak beter zijn.
Maar waarom iedereen zo lyrisch is over een iphone....geeen idee!

Waarom mensen zo lyrisch zijn over Android ? Geen idee ;)


Oneplus 7pro loopt ook tegen de 800€. Zelfde prijsklasse als iPhone 11. Geef mij maar de iPhone dan.
poldervrouw schreef:
21-09-2019 09:24
Waarom mensen zo lyrisch zijn over Android ? Geen idee ;)


Oneplus 7pro loopt ook tegen de 800€. Zelfde prijsklasse als iPhone 11. Geef mij maar de iPhone dan.
Ach, dat is niets anders dan de eeuwige kliekjesstrijd rond de meest onzinnige topics eerst. Apple vs Android, Windows vs Linux, Nintendo vs Sega, consoles vs PC's, Playstation vs Xbox, PC vs Mac... Dat is van alle tijden en is zelden meer dan tijdverdrijf :)

Hier draait de boel op iOS; leukere telefoons, vlot als systeem, en mochten we ooit de zin krijgen om dat hele systeem aan te passen aan onze eigen voorkeuren, dan kunnen we dat zonder probleem. De 11 gaan we skippen; de Xs doet prima zijn werk en zal dat de komende 3-4 jaar ongetwijfeld nog blijven doen ook, dus we linken wel terug aan wanneer de 14 of zo uitkomt. Hopelijk zijn ettelijke camera-lenzen aan de achterzijde dan weer verleden tijd, want dat ziet er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft de nieuwe 11 (pro) al?
elninjaa schreef:
29-09-2019 09:05
Wie heeft de nieuwe 11 (pro) al?
Ik vind de iPhone 11 lelijk met die grote lenzen op de achterkant. Ik zou zelf voor de Xs of X gaan als mijn iPhone ermee stopt. Of ik wacht tot er nieuwe iPhones komen met normale camera’s en niet van die lelijke grote camera’s.
Alle reacties Link kopieren
Je moet er wat voor over hebben he, om deel uit te mogen maken van de exclusieve Apple clan.
.
Ik heb de iPhone 11 (niet de pro) sinds gister. En ik ben verliefd :flirting: Maakt super mooie (portret) foto’s en is super snel!
Ik had een iPhone 6 trouwens en ooit daarvoor een Android. Maar ben ook blij dat ik ben overgestapt. Nooit meer een telefoon wat vastloopt :worship:
Suzan-J schreef:
29-09-2019 12:21
Ik heb de iPhone 11 (niet de pro) sinds gister. En ik ben verliefd :flirting: Maakt super mooie (portret) foto’s en is super snel!
Ik had een iPhone 6 trouwens en ooit daarvoor een Android. Maar ben ook blij dat ik ben overgestapt. Nooit meer een telefoon wat vastloopt :worship:
Inderdaad. Hiervoor verschillende (ook duurdere) android telefoons gehad maar die liepen vaak na 6 maanden al vast en waren na 1,5 jaar hopeloos. Met iPhone heb ik dit probleem nooit gehad en ik heb mijn iPhone nu al 2,5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een iPhone 6 plus uit 2015, die nieuwe iPhone 11 pro Max heb ik bekeken in de winkel, en nu wil ik m ook, wat een mooi toestel!
elninjaa schreef:
29-09-2019 09:05
Wie heeft de nieuwe 11 (pro) al?
Ik
Alle reacties Link kopieren
Waar hebben jullie 'm besteld?, bij de T-mobilewinkel zeiden ze gister dat de groene 11 een levertijd heeft van 4!weken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds de SE
Alle reacties Link kopieren
Ik deed eigenlijk nooit wat met een telefoon, had wel een iPad en MacBookPro, ben deze zomer van een Samsung J1 naar iPhone 10 Max overgestapt, wat een wereld van verschil, ik gebruik hem nu ook veel vaker, ben er super blij mee.

Ik wist alleen toen niet dat er ook een 11 zou uitkomen, ik heb hem vnl. voor de lenzen/ camera gekocht.
elninjaa schreef:
29-09-2019 16:13
Waar hebben jullie 'm besteld?, bij de T-mobilewinkel zeiden ze gister dat de groene 11 een levertijd heeft van 4!weken!
Gewoon bij Apple, vorige week een 11 pro 512G geleverd gekregen
elninjaa schreef:
29-09-2019 16:13
Waar hebben jullie 'm besteld?, bij de T-mobilewinkel zeiden ze gister dat de groene 11 een levertijd heeft van 4!weken!
Bij KPN. Dinsdags besteld, toen stond er een leverdatum van 2-4 werkdagen. Na de bestelling kreeg ik een mail dat ze niet op voorraad waren en een dag later kreeg ik een mail dat ie onderweg was :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net in de Apple Store in Amsterdam geweest om m’n iPad en Apple Pencil op te halen, maar heb voordat ik die kreeg even met de iPhones lopen spelen.
Ze zijn wel heel mooi, hoor. Vooral die paarse! :heart: Het is dat ik de XR net een paar maanden heb, anders had ik sowieso die paarse gehaald!

Het was wel superdruk. Stond echt een rij voor de iPhone 11 en ze hadden inmiddels ook geen tasjes meer. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Schoonzoon heeft de11 pro. Mooi ding zeg !
De gewone Iphone 11 is vanaf €809 te koop en als je iets in te ruilen hebt dan is dat vanaf €609.
Nog steeds veel geld natuurlijk.
PhiIae schreef:
29-09-2019 12:13
Ik vind de iPhone 11 lelijk met die grote lenzen op de achterkant. Ik zou zelf voor de Xs of X gaan als mijn iPhone ermee stopt. Of ik wacht tot er nieuwe iPhones komen met normale camera’s en niet van die lelijke grote camera’s.
Ik heb vorige maand een xs gekregen als cadeautje bij een gigantische bestelling op kantoor en heb dikke spijt dat ik geen 11 Pro Max durf kopen nu uit 'respect' voor het cadeau om het zo te zeggen.
Al valt de xs best mee, in België is die momenteel niet meer te verkrijgen.
Alle reacties Link kopieren
Vivamuis schreef:
07-10-2019 14:59
Ik heb vorige maand een xs gekregen als cadeautje bij een gigantische bestelling op kantoor en heb dikke spijt dat ik geen 11 Pro Max durf kopen nu uit 'respect' voor het cadeau om het zo te zeggen.
Al valt de xs best mee, in België is die momenteel niet meer te verkrijgen.
Je kan hem , als hij nog zo recent is, goed verkopen of inruilen (bij Apple) , dan is de 11 pro max stuk betaalbaarder...
Ik overweeg het heel sterk! In wezen had ik ‘m eigenlijk gewoon dicht willen laten maar m’n overste vond het toch zoooo’n geweldig cadeau dat ik zgn mede door hem kon bemachtigen dat hij per se wilde dat ik de mobiel per direct uitpakte en installeerde. Tja... best slap van mezelf vind ik nu :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even hulp nodig.
Hier een Iphone 6 van precies 4 jaar oud maar die loopt op zijn einde denk ik.
Ik heb deze telefoon gewoon gekocht in de winkel vd provider waar ik mijn abonnement heb lopen.

Suf maar ik kom er gewoon niet uit. Allereerst welke Iphone ik wil hebben? Ik koop liever een los toestel want geen zin in een BKR registratie of klinkt dit raar?
Ik denk dat ik het beste naar de winkel kan gaan om me te laten voorlichten.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Poppetje, dat klinkt niet raar. Ik koop ook altijd een los toestel, want inderdaad geen zin in een registratie.

Ik zou zelf voor een iPhone 8 of hoger gaan (ik heb zelf momenteel de XR). Heb wel een beetje spijt, want ik had de iPhone 11 voor dezelfde prijs als de XR kunnen kopen als ik een paar maanden had gewacht.

Ik ben een beetje huiverig met me laten voorlichten in een winkel. Heb altijd het idee dat ze je juist de duurste modellen proberen aan te smeren. Ik zoek altijd zelf dingen op via internet. Tweakers is een fijne website voor reviews over telefoons en zo. :)
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels een iPhone 11 gekocht, een groene. Wat is ie mooi. Wel weer even wennen na 3 jaar Android (daarvoor wel altijd iPhones). FaceId is mijn grootste meevaller, dat zag ik niet zo zitten maar het werkt heel goed en snel. Ik mis vingerafdruk geen seconde.
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
08-10-2019 12:22
Ik heb even hulp nodig.
Hier een Iphone 6 van precies 4 jaar oud maar die loopt op zijn einde denk ik.
Ik heb deze telefoon gewoon gekocht in de winkel vd provider waar ik mijn abonnement heb lopen.

Mijne is 5 jaar oud. Heb voor 39 euro een nieuwe batterij erin gezet en hij loopt weer als een zonnetje.
Such fun!1
poppetje2006 schreef:
08-10-2019 12:22
Ik heb even hulp nodig.
Hier een Iphone 6 van precies 4 jaar oud maar die loopt op zijn einde denk ik.
Ik heb deze telefoon gewoon gekocht in de winkel vd provider waar ik mijn abonnement heb lopen.

Suf maar ik kom er gewoon niet uit. Allereerst welke Iphone ik wil hebben? Ik koop liever een los toestel want geen zin in een BKR registratie of klinkt dit raar?
Ik denk dat ik het beste naar de winkel kan gaan om me te laten voorlichten.
Het maakt allemaal niet uit wat je koopt, ze doen nagenoeg hetzelfde als jouw iPhone 6.
Het gaat om de leuke extra's:

De X en de 11 zijn mooi. Heel erg mooi.
Gezichtsherkenning op de X en de 11 is handig. (of moet ik juist zeggen onhandig omdat je je handen niet echt meer nodig hebt?)
Het scherm is wat groter, wat tegelijkertijd een nadeel is. Oh wat kijk ik uit naar een X in de vorm van een 6!


Het is dus een pure luxe-aankoop. Wil je een mooie nieuwe telefoon en heb je daar de meerprijs van 900 euro voor over ten opzichte van een nieuwe batterij voor je 6?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven