Nieuwe iPhones

10-09-2019 21:06 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de Apple Keynote gekeken..

Mooie nieuwe iPhones :-). iPhone 11, 11Pro en 11pro Max.

Ik vind de midnight green echt waanzinnig mooi..

Alleen die prijzen.. pff.. niet te doen meer toch ?

Ik ben echt een iOS fan maar niet van de prijzen ;-) .

En nee.. ik stap niet over op Android, echt nooit niet.. Ik vind dat dus geen fijn besturingssysteem, Android 1 gaat nog, maar dan nog.

Mijn hele huis draait op Apple (iPad, MacBook Pro, Apple TV, iPhones) dus android zou hier echt zinloos zijn.
Alle reacties Link kopieren
kadanz schreef:
09-10-2019 11:22
Het maakt allemaal niet uit wat je koopt, ze doen nagenoeg hetzelfde als jouw iPhone 6.
Het gaat om de leuke extra's:

De X en de 11 zijn mooi. Heel erg mooi.
Gezichtsherkenning op de X en de 11 is handig. (of moet ik juist zeggen onhandig omdat je je handen niet echt meer nodig hebt?)
Het scherm is wat groter, wat tegelijkertijd een nadeel is. Oh wat kijk ik uit naar een X in de vorm van een 6!

Het is dus een pure luxe-aankoop. Wil je een mooie nieuwe telefoon en heb je daar de meerprijs van 900 euro voor over ten opzichte van een nieuwe batterij voor je 6?
Het is niet louter luxe. De 6 wordt niet meer ondersteund en krijgt geen updates meer. Met een X of 11 kun je er weer 5 tot 6 jaar tegen.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
09-10-2019 11:30
Het is niet louter luxe. De 6 wordt niet meer ondersteund en krijgt geen updates meer. Met een X of 11 kun je er weer 5 tot 6 jaar tegen.

Nou zal de 6 nog prima een tijdje werken hoor, het is alleen dat de apps op gegeven moment niet meer ondersteund worden. Mijn moeder heeft een iphone 4 en die werkt ook nog ondanks geen ondersteuning. Alleen bankieren doet ze er niet meer op, die app werkt niet meer. Maar facebook en watsapp en gmail nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eerder dit jaar mijn oude iPhone ingeruild en een XR gekocht. Daar heb ik spijt van gekregen want de camera was minder goed. Ik ben weer geswitcht: ik heb de goedkoopste 11 pro en ben erg tevreden over de camera en in zijn algemeenheid over de snelheid van de telefoon.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
CourtneyTT schreef:
09-10-2019 11:30
Het is niet louter luxe. De 6 wordt niet meer ondersteund en krijgt geen updates meer. Met een X of 11 kun je er weer 5 tot 6 jaar tegen.
Klopt, maar hij doet het verder prima en kan gerust nog even mee. Of zijn er al heel wat apps die niet meer draaien op de 6?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een iPhone 11 gekocht (niet de Pro, dat werd me echt te gek). Ik had hiervoor een 6S en ik heb al 3x de batterij vervangen, ik had hem ook al 4 jaar ofzo (vanaf dat 'ie uitkwam). Verder was 'ie eigenlijk nog prima, maar ik wilde graag een nieuwe. :$ Ik ben er blij mee, de batterij gaat zonder moeite een hele dag mee terwijl ik hem écht heel veel gebruik. Bij mijn vorige heb ik dat ook met nieuwe batterij nooit gered.

Verder is het wel wennen zo zonder homeknop enzo. En ik erger me aan de nieuwe iOS, maar dat heeft verder niet zoveel met de telefoon te maken. Hij is wel fucking groot, ik had liever een telefoon gehad op formaat iPhone 4. Dat vond ik groot zat en met mijn kleine handen veel handiger.
Alle reacties Link kopieren
Tjessus, de 11 Pro Max moet je preorderen en daar moet je 2-3 maanden op wachten (Amazon). Da's lang! Ik begin weer minder enthousiast te worden.

Zijn overal even duur. Dat kleine ding is dan even duur als een luxe middelklas tv. Ik ben niet bepaald een drukke gebruiker.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven