Nieuwe mobiel... Vraagje....??

29-08-2013 11:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje;

Ik had een sim-only abonnement en heb nu dit abb. verlengd en een nieuwe telefoon erbij gekocht. Het gaat om de Huawei P6. Gisteren binnen gekregen. Mooi toestel en alles werkt naar behoren, dacht ik. Ik had een gewone simkaart maar hier moet een microsimkaart in dus een nieuwe aangevraagd via de klantenservice. Geen probleem. Krijg de nieuwe simkaart binnen een paar dagen binnen.

Ik heb ook de wifi van thuis op de telefoon gezet en internet werkt. Alleen hij wil geen apps downloaden?!? Hij geeft aan dat ie een app gaat downloaden en dit duurt dan heel lang maar uiteindelijk komt er dan een foutmelding. Vanochtend toen ik bij de klantenservice de microsimkaart bestelde heb ik gevraagd of het daardoor kon komen, omdat er geen sim in zit. Ze konden dit niet bevestigen dus even afwachten tot (hopelijk morgen) de simkaart binnen komt.

Nou heel verhaal maar ben dus benieuwd of iemand weet waarom de apps niet gedownload kunnen worden??

Alvast bedankt!
Heb je wel genoeg geheugen voor de app die je wil downloaden?

Download je naar je interne of externe geheugen? En in geval van extern/SD Kaart, zit deze er in?
Geheugen moet er nog genoeg in zitten want heb zelf nog geen enkele app geïnstalleerd. Een SD kaart zit er nog niet in. Wil ik nog aanschaffen.
ER staan altijd standaard app's op een telefoon. Vele daarvan kan je linea recta er af gooien.
.
.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven