Nieuwe pc, windows 7, programma's verdwijnen???
woensdag 5 oktober 2011 om 07:31
Mss een heel domme vraag, maar ik geloof dat er spontaan programma's verdwijnen.
Zo heb ik bijv picasa gedownload voor foto's. Die is al 2 x verdwenen, inclusief de foto's. Ook blijken ww enzo die ik het ingesteld op internet explorer dan ineens weg ( bijv van dit forum)
Ik vind t sowieso niks, als je een programma wilde zoeken op oudere pc, ging je staan op programma's en dan kwam de lijst in beeld. Dat lijkt bij deze ook niet. Dan moet ik een programma intikken bij zoeken.
Zo ook geprobeerd picasa weer te vinden, maar ' geen zoekresultaten' .
Weet iemand hoe dit kan en nog belangrijker: Hoe ik dit kan voorkomen?
Als anti virus zat er Mc Afee op, mss is dat ook nog van belang om te vermelden....
Zo heb ik bijv picasa gedownload voor foto's. Die is al 2 x verdwenen, inclusief de foto's. Ook blijken ww enzo die ik het ingesteld op internet explorer dan ineens weg ( bijv van dit forum)
Ik vind t sowieso niks, als je een programma wilde zoeken op oudere pc, ging je staan op programma's en dan kwam de lijst in beeld. Dat lijkt bij deze ook niet. Dan moet ik een programma intikken bij zoeken.
Zo ook geprobeerd picasa weer te vinden, maar ' geen zoekresultaten' .
Weet iemand hoe dit kan en nog belangrijker: Hoe ik dit kan voorkomen?
Als anti virus zat er Mc Afee op, mss is dat ook nog van belang om te vermelden....
woensdag 5 oktober 2011 om 08:17
Picasa zou toch nog gewoon bij de downloads moeten staan? Heb je al gezocht, via verkenner?
Misschien dat de icon weg is, dat het programma weg is kan ik me niet zo goed voorstellen. Picasa deinstalleren is nl best veel werk.
Dus eerst maar eens even bovenstaande proberen. En daarna evenin je prullenmand kijken?
Misschien dat de icon weg is, dat het programma weg is kan ik me niet zo goed voorstellen. Picasa deinstalleren is nl best veel werk.
Dus eerst maar eens even bovenstaande proberen. En daarna evenin je prullenmand kijken?
woensdag 5 oktober 2011 om 08:18
Om het klassieke startmenu terug te krijgen moet je dit programmaatje even downloaden http://classicshell.sourceforge.net/
Ook de quick launch is verdwenen (links onderin naast start). Hoe je die terugzet kan je hier lezen http://www.pcwebplus.nl/tsoft/tsoft2.htm . Maar om snel naar het bureaublad te gaan kan je ook klikken op het kleine rechthoekige vlakje helemaal rechts van je taakbalk.
Met je andere probleem kan ik je helaas niet helpen.
Ook de quick launch is verdwenen (links onderin naast start). Hoe je die terugzet kan je hier lezen http://www.pcwebplus.nl/tsoft/tsoft2.htm . Maar om snel naar het bureaublad te gaan kan je ook klikken op het kleine rechthoekige vlakje helemaal rechts van je taakbalk.
Met je andere probleem kan ik je helaas niet helpen.
woensdag 5 oktober 2011 om 08:44
woensdag 5 oktober 2011 om 09:55
woensdag 5 oktober 2011 om 17:54
Ik denk dat je gewoon een virus op je computer hebt, er heerst momenteel een viris die vooral rond worden gestruind bij sites zoals Viva die dus bestanden van je computer verwijderd. Ik heb laatst hier op de site van viva ook al iemand er over gehoord, volgens mij werd die vraag gesteld aan de modjes bij overig, ik zou daar even kijken als ik jou was.
woensdag 5 oktober 2011 om 17:56