Nog een facebook vraag
vrijdag 3 februari 2012 om 21:49
Ik heb iemand op mijn facebook, niet een heel goede vriend, maar iemand die ik ken van mijn vroegere woonplaats, waarvan ik ineens zijn vriendenlijst niet meer zie (wat je normaal zeg maar aan de linkerkant ziet) Heeft hij me op een of andere manier geblokkeerd??
Het viel me ineens op.
Ik heb bij een aantal vrienden gecheckt en daar zie ik het wel. Het is facebook oude stijl, niet die tijdslijn.
Als het zo is vind ik het gek. Voor zover ik weet geen reden toe. En zie ik het dan als enige of heeft ie het voor al zijn vrienden geblokkeerd. Zo ja, kan ik het ook doen? Heb even zitten kijken voor die optie. Niet dat ik het perse wil gebruiken maar ben nieuwsgierig.
Het viel me ineens op.
Ik heb bij een aantal vrienden gecheckt en daar zie ik het wel. Het is facebook oude stijl, niet die tijdslijn.
Als het zo is vind ik het gek. Voor zover ik weet geen reden toe. En zie ik het dan als enige of heeft ie het voor al zijn vrienden geblokkeerd. Zo ja, kan ik het ook doen? Heb even zitten kijken voor die optie. Niet dat ik het perse wil gebruiken maar ben nieuwsgierig.
vrijdag 3 februari 2012 om 21:55