Nokia E6

25-07-2011 17:00 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan een nieuwe mobiel uitzoeken en nu leek mij de nokia E6 wel wat. Heeft iemand van jullie deze? En wat vind je er van?

Heb nu de nokia C3 met qwerty en dat vind ik wel ideaal.

Hoop dat iemand mij verder kan helpen.
Het is een eigen voorkeur maar ik vind dat nokia niet met de trend mee kan gaan en loopt veel achter. Ik zou er wel over na denken of het je wat uitmaken.
Waarom in hemelsnaam een Nokia E6? Het is een domme smarphone. Het is een nep BlackBerry die draait met brakke software en eigenlijk alles slechter doet als elk van zijn concurenten.

Als je een smartphone wil, koop dan een slimme. Blackberry, Iphone en Samsung zijn alle drie beter als een Nokia met Symbian.
Valt wel mee hoor, met die brakke zooi. Ik heb een C6 en die googlet net zo snel als een iPhone. Het grote voordeel van deze Nokia vind ik het qwerty toetsenbord. Wil je een alternatief voor de Nokia, maar toch een toetsenbord, dan zou je naar HTC kunnen kijken.
In Bright (mijn nerdy magazine) gaf Nokia in een interview toe dat ze nog een jaar of 5 nodig hebben om weer bij te kunnen lopen op smartphone gebied.

dus ik zou ook wat anders kiezen.
quote:jo12345 schreef op 25 juli 2011 @ 17:08:

Waarom in hemelsnaam een Nokia E6? Het is een domme smarphone. Het is een nep BlackBerry die draait met brakke software en eigenlijk alles slechter doet als elk van zijn concurenten.

Als je een smartphone wil, koop dan een slimme. Blackberry, Iphone en Samsung zijn alle drie beter als een Nokia met Symbian.

BlackBerry en iPhone.

Kijk even naar Android modellen zoals HTC en Samsung. Ga je veel meer plezier van krijgen dan van een Nokia smartphone.
ik vind een blackberry dan ook niets meer. Alle jongeren hebben een blackberry zit je in de trein/bus en alle jongeren hebben zon ding. Nou leuk.

Ik vind de e6 niet zo heel erg spectaculair toen ik hem in de winkel uittestte om eerlijk te zijn.
Ik ben er erg tevreden mee. Het toetsenbord is handig, de foto's zijn mooi en de touchscreen is geinig. Ik vind het nadeel van de iPhone dat hij geen gewoon toetsenbord heeft en de BB heeft heel slecht belgeluid. Als je alleen wat wil bellen, mailen, smsen en surfen, dan is het een prima toestel.
Ik weet niet of ik het goed gelezen had maar in 2012 komt er volgens mij een iphone uit met toetsenbord.
Ik zal nog maar een keer een keer zeggen :

Groot voordeel van nokia's met een gps is de gratis navigatie (offline !). Je kan kaarten van 72 landen downloaden.

En ik kan ook niet zonder toetsenbord.
.
Wat vindt je van een Iphone ?

Heeft erg veel (handige) applicaties, een goede camera+hd video camera en heeft een strak design.

Heb zelf een Iphone 4 en heb nog nooit een telefoon gehad zo fijn als mijn iphone
Bedankt voor jullie reactie's.

Iphone zat ik ook nog wel aan te denken, maar dat is volledig touch en dat vind ik niet zo heel fijn (of je moet er aan wennen) Ik vind qwerty wel erg ideaal.

Zal nog eens kijken of ik ergens in de winkel kan testen.
Ik heb een iPhone van een vriend geleend en ik vond het vanwege het ontbrekende toetsenbord helemaal niets. Mijn Nokia heeft daarnaast alle functies die ik wil en is net zo snel als een iPhone dus laat je niet gek maken. Veel plezier met je nieuwe toestel.
Heb op internet eens gekeken naar een iphone, maar je moet overal nog extra bij betalen als je een abonnement voor 2 jaar neemt.
Nokia loopt écht heel erg achter, daar ga je snel spijt van krijgen denk ik. Ik zou echt naar android gaan kijken en dan zijn de beste keuzes htc, samsung en sony ericsson. Vooral HTC heeft ook fijne telefoons met toetsenbord.
quote:Tomatensoep schreef op 25 juli 2011 @ 21:34:

Nokia loopt écht heel erg achter, daar ga je snel spijt van krijgen denk ik. .

Het is maar net waar je prioriteit ligt.

Er zijn minder apps voor de Nokia, en nieuwe apps worden vaak ook niet voor symbian meer gemaakt. Maar ik mis daar eigenlijk helemaal niks aan.

Wat ik wél heel erg zou missen is de gratis navigatie. Ik ga vaak op reis en in welk stad ik ook ben, van Parijs tot Tokio of Mexico-City, mijn Nokia loodst mij erdoor en wijst me -lopend of met de auto- de weg naar de dichtsbijzijnde metrohalte, mijn hotel of naar een bezienswaardigheid. Zonder dat ik een dure verbinding met internet hoef te maken. De kaarten zijn gratis te downloaden. Net als woordenboeken, die zet ik er dus ook altijd op.

Om die reden wordt mijn volgende telefoon weer een Nokia.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven