note book of tablet ?
maandag 26 december 2011 om 16:16
Mijn laptop heeft het begeven,dus nu doe ik alles op mijn telefoon.
Is niet echt makkelijk. Dus ben ik nu aan het kijken voor iets anders.
Ik wil vooral mailen surfen wat spelletjes en Facebook enzo.
Maar wat is nu slim? Mijn budget is niet ruim op het moment,tussen de 500 en 600 euro.
Dus..wie heeft er een goed advies voor mij?
Is niet echt makkelijk. Dus ben ik nu aan het kijken voor iets anders.
Ik wil vooral mailen surfen wat spelletjes en Facebook enzo.
Maar wat is nu slim? Mijn budget is niet ruim op het moment,tussen de 500 en 600 euro.
Dus..wie heeft er een goed advies voor mij?
dinsdag 27 december 2011 om 18:32
donderdag 29 december 2011 om 09:59
Ligt maar net aan wat je smaak ook is. Degene die een iPad hebben waaronder ik, zijn (vaak) enthousiast. Laptops en notebooks zijn toch wat handiger met de basic dingen zoals surfen en tekstverwerken. Op lange termijn zal de laptop wel verdwijnen en zullen de tablets de leiding voeren.
Ook qua beeld is alles in orde maar zorg wel dat je de mogelijkheden hebt om op te laden door middel van een extra accu of standaard aan de lader. Succes!!
Ook qua beeld is alles in orde maar zorg wel dat je de mogelijkheden hebt om op te laden door middel van een extra accu of standaard aan de lader. Succes!!
donderdag 29 december 2011 om 13:33
quote:isapisa schreef op 27 december 2011 @ 18:32:
ha ha ik heb er een gekocht.. en zie hier typ er op! Gaat toch wel iets makkelijker als op mijn telefoon..
Heb toch een kleintje gekocht, van 200 euro, en ook nog een t.v. hahahah dus mijn ritje is niet voor niets geweest!
Dank jullie wel allemaal voor het mee denken
welke heb je gekocht?
ben zelf aan t kijken naar een goedkoop tablet. hoeft van mij niet veel te kunnen gezien ik nog andere pc's tot beschikking heb voor "lastige" dingen.
ha ha ik heb er een gekocht.. en zie hier typ er op! Gaat toch wel iets makkelijker als op mijn telefoon..
Heb toch een kleintje gekocht, van 200 euro, en ook nog een t.v. hahahah dus mijn ritje is niet voor niets geweest!
welke heb je gekocht?
ben zelf aan t kijken naar een goedkoop tablet. hoeft van mij niet veel te kunnen gezien ik nog andere pc's tot beschikking heb voor "lastige" dingen.
donderdag 29 december 2011 om 19:24
quote:rionyriony schreef op 26 december 2011 @ 17:37:
Elk jaar heb je betere kwaliteit voor dezelfde prijs. Ik zou dus een goedkope nemen. Dan kan je hem elke twee jaar vervangen en heb je altijd een fatsoenlijke snelheid.Als TO nu een laptop koopt is deze over twee jaar nog snel genoeg en is het niet nodig een nieuwe te kopen. Die dingen worden niet langzamer in die twee jaar behalve door Windows zelf dan natuurlijk.
Elk jaar heb je betere kwaliteit voor dezelfde prijs. Ik zou dus een goedkope nemen. Dan kan je hem elke twee jaar vervangen en heb je altijd een fatsoenlijke snelheid.Als TO nu een laptop koopt is deze over twee jaar nog snel genoeg en is het niet nodig een nieuwe te kopen. Die dingen worden niet langzamer in die twee jaar behalve door Windows zelf dan natuurlijk.
donderdag 29 december 2011 om 19:26
quote:isapisa schreef op 27 december 2011 @ 18:32:
Makkelijker DAN.
Gefeliciteerd! Welke heb je gekocht?
Makkelijker DAN.
Gefeliciteerd! Welke heb je gekocht?