O jee, geen Wordfeut?!

08-01-2012 20:35 52 berichten
Het is zo lekker om af en toe een woordje te leggen. Nu Wordfeut bij mij al een paar uur niet werkt, merk ik pas hoe gewoon het is geworden om snel even wat woordjes weg te werken. Zo verschrikkelijk verslaafd ben ik echt niet maar ik merk nu wel dat het toch wel enigszins in 'mijn systeem' zit..... Griezelige ontdekking!

Werk het alleen bij mij niet of zijn er meer 'gedupeerden'?
Alle reacties Link kopieren
webfeud.com!
Er wordt onderhoud gepleegd aan de wordfeuD servers
"@wordfeud: The Wordfeud servers are down for maintenance, which is expected to last for two-three hours."
Ja... Ik ben er ook al achter!!! Zo balen, zit ik net lekker relaxed op de bank kan ik niet spelen.
Ooh dat is er dus
Niet te geloven, ik zie het, het is WordfeuD. Nou moe, sorry hoor, nooit geweten. Oerstom al zeg ik het zelf!
Ik ben ook verslaafd...
Ahaa! Ik dacht al dat het aan mijn internet lag (maar kan wel forummen en whats appen, dus vond het al raar).

Ach, dan wachten we gewoon af...
OMG Hoe-lang-duurt-dat-nog!

Kunnen ze dat niet 's nachts doen? Ik moet SOG-en!
Shit, moet ik een goed gesprek met mijn hubbie gaan voeren! Dat kent ie niet meer sinds Wordfeud.
Sog-en? Was da?
Studie Ontwijkend Gedrag
Studie Ontwijkend Gedrag. Daar heb je twee hele belangrijke instrumenten voor: het viva forum, en Wordfeud.

Waarbij Wordfeud de beste is. Het kost maar een paar minuutjes en dan weer verder met studeren.
Aaah, ik snap mijn vergissing al (WordfeuT - WordfeuD). Wij hebben hier hier nogal eens over Wordfeuten en niet over Wordfeuden. Hm, das dan ook mooi fout dus....

Ik vind onderhoud op zondagavond trouwens ook niet heel grappig. Maar ach... Het lukt me denk ik wel :-))
Misschien betreft de update een normaal woordenboek. Dat zou mooi zijn!
Ohhhh maintenance. Zeg dat dan. Ik mn excuses nog aanbieden vanwege mn slechte verbinding naar mn tegenspeler
Ik mis het ook....!!
Oohh dus daarom kreeg ik geen verbinding met de wordfeud server!!

Maar, ik vroeg me af. Met hoeveel mensen wordfeuden jullie tegelijk? En wat zijn jullie wordfeud gewoontes? Ik ben wel zo iemand dat ik soms zin heb om het spelletje zo snel mogelijk af te ronden, maar sommige potjes duren nu al weken.
Ik speel met ongeveer 10 bekenden. Gemiddeld duurt een potje denk ik een dag of drie. Soms doe ik een dag nauwelijks iets omdat ik nou eenmaal niet de hele dag met de iPad op schoot kan zitten (gelukkig heb ik naast het Vivaforum en WordfeuD nog een 'echt' leven). Daarom is het ook zo'n lekker spel: snel even een woordje leggen terwijl ik in de pannen roer (voorbeeldje hè).
quote:chrissiy schreef op 08 januari 2012 @ 20:36:

webfeud.com!Arggggggggggggg, vergeten dat ik aan het spelen was. Sessie verlopen en verloren
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 08 januari 2012 @ 21:24:

[...]

Arggggggggggggg, vergeten dat ik aan het spelen was. Sessie verlopen en verloren Hoe kan dat? De potjes blijven bij mij gewoon staan hoor, totdat ik weer inlog. Heb wel aangevinkt dat ik alleen de spelers zie die online staan, is dat het niet?
quote:chrissiy schreef op 08 januari 2012 @ 21:28:

[...]

Hoe kan dat? De potjes blijven bij mij gewoon staan hoor, totdat ik weer inlog. Heb wel aangevinkt dat ik alleen de spelers zie die online staan, is dat het niet?Als je langer dan 72 uur wacht met je zet, dan heb je verloren.
http://www.ad.nl/ad/nl/56 ... dfeud-doet-het-niet.dhtml
verba volant, scripta manent.
quote:lies172 schreef op 08 januari 2012 @ 21:39:

[...]

Als je langer dan 72 uur wacht met je zet, dan heb je verloren.Ah, dat gebeurt hier niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven